klantenservice Veolia
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Veolia?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Veolia Transport is een grote multinationale onderneming in openbaar vervoer. Via Veolia Cargo doet het bedrijf ook aan goederenvervoer. Tot en met 2006 heette Veolia Transport nog Connex, en daarvoor nog Compagnie Generale d’ Enterprise Automobiles. Dit bedrijf werd in 199 opgericht door de Franse broers Latil en was bedoeld voor personenvervoer en het ophalen van huisvuil en overig afval. Vanaf 1992 breidde het bedrijf zich uit naar het buitenland en in 1997 bevond het zich voor het eerst in Nederland. Sinds toen zijn er fusie plannen met Transdev en werden Connexxion en Veolia dochterondernemingen. Het gevolg van dit alles is dat Veolie veel klanten heeft die erg gewaardeerd worden. Veolia wil hen zo goed mogelijk willen ondersteunen bij hun reis. Reizen met het openbaar vervoer kan frustrerend zijn en tot veel vragen leiden.
Op de pagina van de Veelgestelde Vragen vindt u vragen over het openbaar vervoer, zoals de vraag “Waar blijft mijn trein?” of “Hoe laat vertrekt mijn trein?”. De antwoorden kunt u vinden op de website, maar als u uw vraag niet kunt vinden, is er altijd de mogelijkheid om te bellen naar de Veolia klantenservice. Het nummer hiervan is 088 – 076 11 11. Het nummer is van maandag tot en met zondag bereikbaar tussen 08:00 uur en 23:00 uur.
Op MijnVeolia kunt u de klantenservice bereiken voor een snelle afhandeling van uw vraag, melding, suggestie of klacht. U hoeft slechts een keer uw persoonlijke gegevens door te geven: dit is om het u zo makkelijk mogelijk te maken indien u later nog een keer een vraag heeft. De medewerkers van de Veolia klantenservice herkennen dan uw gegevens, zodat ze u meteen verder kunnen helpen.
Ook kunt u uw vraag stellen via het e-mail adres van Veolia. Dit kan via klantenservice@veolia-transport.nl. Doet u dit liever niet, dan kunt u gebruik maken van het postadres van de Veolia klantenservice: Veolia Klantenservice, Postbus 355, 5000 AJ Tilburg. Alle reacties worden in behandeling genomen en indien nodig, doet de klantenservice voor u navraag bij de afdeling of vestiging waar u vragen over heeft.
In het geval dat uw trein niet gaat of u zich afvraagt hoe het nou zit met de OV-chipkaart en eventuele kortingen, kunt u contact met de Veolia klantenservice opnemen. In het geval van vragen die betrekking hebben tot uw reisinformatie, het aanschaffen van een vervoerbewijs of als u meer wilt weten over het reizen met Veolia, kunt u ook nog eens langsgaan bij de Veolia Stores. De medewerkers helpen u graag met uw vragen en kunnen u gratis folders en brochures aanbieden. Voor het adres van de vestigingen kunt u terecht op de website.
Als u iets gevonden of verloren hebt, is het ook mogelijk om de Veolia klantenservice te bellen. Ze helpen u ook graag over vragen van geld terug vragen in geval van vertraging of een compensatie. Heeft u vragen over internet in de trein of het boetebeleid? Veolia staat u graag te woord.
Het klantenservice Veolia telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Veolia
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Veolia. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Veolia, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
A. Hahn
Het is zaterdag 14 juni, ik stap met een vriendin om 16.11 op de lijn 11 van de beethovenstraat naar het station in Roermond. Uw chauffeur was ronduit lomp en beledigend tegen ons! Toen ik vervolgens de andere passagiers in de bus over de chauffeur hoorde klagen, en deze vervolgens mijn vriendin beledigde, heb ik hem de wind van voren gegeven! Schandalig hoe uw personeel uw klanten behandeld! En dit is niet de eerste keer dat ik lomp gedrag van uw medewerkers heb ervaren, echter, deze keer wil ik mij hier over uitspreken tegenover Veolia.
mv leidner
Geachte meneer mevrouw bij deze wil ik een mededeling doen want wat er vandaag is gebeurd vond ik niet normaal van de chauffeur die reed om 19.20 wij stonden te wachten ik en me zoontje waren op tijd bij de halte hart van brabantlaan in Tilburg want de chauffeur reed gewoon door nam ons niet mee zag ons wel te staan maar niet stoppen hoor dus moesten we ik en me zoontje weer een uur extra wachten op de andere bus lijn 127 dat ging goed die chauffeur stopte wel en nam ons mee dus ik hoop dat jullie hier iets mee doen en respekt hebben voor de mensen die staan te wachten bij de bus halte ok gegroet mevrouw clarindaleidner@live.nl ik hoop nog snel iets te horen van jullie alvast bedankt 26/03/2014
ingrid
mijn dochter stond om 10.00 uur op station Best. ze kwam uit Einhoven en moest naar Oirschot. De trein was erg vol met leerlingen. Mijn dochter was daarom iets te laat voor de bus. Ze stond voor de deur van de bus en de bus chauffeur deed de deur dicht voor haar neus en reed aan. Wat is dat voor asociaal gedrag van die chauffeur.
ingrid
mijn dochter stond om 10.00 uur op station Best. ze kwam uit Einhoven en moest naar Oirschot. De trein was erg vol met leerlingen. Mijn dochter was daarom iets te laat voor de bus. Ze stond voor de deur van de bus en de bus chauffeur deed de deur dicht voor haar neus en reed aan. Wat is dat voor asociaal gedrag van die chauffeur.
ingrid
mijn dochter stond om 10.00 uur op station Best. ze kwam uit Einhoven en moest naar Oirschot. De trein was erg vol met leerlingen. Mijn dochter was daarom iets te laat voor de bus. Ze stond voor de deur van de bus en de bus chauffeur deed de deur dicht voor haar neus en reed aan. Wat is dat voor asociaal gedrag van die chauffeur.
ingrid
mijn dochter stond om 10.00 uur op station Best. ze kwam uit Einhoven en moest naar Oirschot. De trein was erg vol met leerlingen. Mijn dochter was daarom iets te laat voor de bus. Ze stond voor de deur van de bus en de bus chauffeur deed de deur dicht voor haar neus en reed aan. Wat is dat voor asociaal gedrag van die chauffeur.
ingrid
mijn dochter stond om 10.00 uur op station Best. ze kwam uit Einhoven en moest naar Oirschot. De trein was erg vol met leerlingen. Mijn dochter was daarom iets te laat voor de bus. Ze stond voor de deur van de bus en de bus chauffeur deed de deur dicht voor haar neus en reed aan. Wat is dat voor asociaal gedrag van die chauffeur.
gervandeklashorst
woon in Horst dr. v. d. meerendonkstraat 31.Vandaag 18 juli merkte en hoorde ik bij het langskomen van lijn 512 dat deze bus een wiellager of een achterband defect heeft deze maakte een geweldige herrie.
Met vriendelijke groet
Ger van de Klashorst
Shaima Bouzhou
Beste Veolia,
Al jaren reis ik met Veolia, en eigenlijk was ik best tevreden.
Tot vanochtend, de bus die om 10.03u zou vertrekken vanuit halte Van Vredenburchweg te Rijswijk, richting Delft, kwam om 3 minuten eerder. Ik kwam aangehold en op het moment dat ik bij de halte was, nog geen meter verwijderd, reed de chauffeuse weg. Ik was ontzet en geschokt, ik had écht niet gedacht dat ze expres door zou rijden, ze zag mij immers. Ik zou het nog verschrikkelijker vinden als dit gedrag gecontinueerd zou worden door haar, vandaar dat ik verantwoordelijkheid neem, en u dit meld, ik hoop dat u haar hier op aanspreekt, zodat dit niet meer gebeurt. Groet,
Shaima Bouzhou,
email: shaimabouzhou@gmail.com
R. Wijnants
Geachte Veolia,
Hoe kan men met Veolia reizen van Roermond naar België of Duitsland met trein of bus…
Anita van Dijken-Doldersum
Ik werk op de kruisstraat 5 in Neer en ik ben mijn rugtas in de bus vergeten van lijn 77 16:18 . Het is een beige kleurig en er zit een tablet in plus mijn opladen en mijn reistabletten.
P.J.Nicolaas
Bijna niet te vinden uw tel.nr. en gevonden dan blijkt het nog eens 0,80 p/m te kosten. Vreemd ook dat als ik bij NS in tik route Assen/Nijmegen – Venray uw rit Roermond -Venray slechts 2,26 te kosten. Tik ik alleen Roermand-Venray in dan kost dezelfde rit ineens ruim 7,00. Vreemde zaak.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Veolia?
Bel 035-2046666