klantenservice Tristar
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Tristar?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Cadena Xtra SL, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.
1808 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Tristar telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Tristar
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
M. Knarren
Klijn rekenfoutje. Het moet niet zijn 3 x 0.80 = 2.40 euro.
Maar 3 x 0.80 x 2 minuten = 4.20 euro. Dat maakt het nog erger.
M. Knarren
Ik probeer een defect door te geven via uw tel. nr 09008051 ik werd tot drie maal toe voor 2 minuten in de wacht gezet en dan wordt de verbinding verbroken. Kosten 3 x 0.80 = 2.40 euro kassa. Zo wordt je dus rijk aan andermans ellende. Maar steeds geen contact. Bedank Tristar.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Tristar?
Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]