klantenservice The Phone House
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice The Phone House?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice The Phone House telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice The Phone House
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Samir
Ik heb bijna drie weken geleden een iPhone 6 besteldt maar nog niks ontvangen
Sharon koerhuis
2weken geleden kocht ik in Hardenberg met verlenging van mijn abonnement een Samsung galaxy s 5! Verkoper wees mij op een leuke acties, gratis tablet erbij.. Eenmaal thuis werkt de ean code niet.. Ik maak geen kans word er aangegeven.. Heb ik contact opgezocht, via mail! volgens samsung had ik dan idd pech.. Gebelt met samsung omdat er op de poster stond, met gratis tablet. En nièt, maak kans op… Ik moest terug na de winkel komen, zou mijn toestel omgeruild voor 1 die wel mee deed in de actie. Vandaag nieuw toestel opgehaald, na 30 km gereden te hebben! Eenmaal thuis werkt de ean code weer niet.. Ik snap dat daar waar mensen werken fouten worden gemaakt ma nu moet ik weer 30km rijden omdat jullie personeel niet op de hoogte is van acties. Wat zowel personeel van Samsung bevestigd en het personeel van Phone House net zo.. Vraag mij af hoe jullie mij tegemoet gaan komen!?
Sharon koerhuis
2weken geleden kocht ik in Hardenberg met verlenging van mijn abonnement een Samsung galaxy s 5! Verkoper wees mij op een leuke acties, gratis tablet erbij.. Eenmaal thuis werkt de ean code niet.. Ik maak geen kans word er aangegeven.. Heb ik contact opgezocht, via mail! volgens samsung had ik dan idd pech.. Gebelt met samsung omdat er op de poster stond, met gratis tablet. En nièt, maak kans op… Ik moest terug na de winkel komen, zou mijn toestel omgeruild voor 1 die wel mee deed in de actie. Vandaag nieuw toestel opgehaald, na 30 km gereden te hebben! Eenmaal thuis werkt de ean code weer niet.. Ik snap dat daar waar mensen werken fouten worden gemaakt ma nu moet ik weer 30km rijden omdat jullie personeel niet op de hoogte is van acties. Wat zowel personeel van Samsung bevestigd en het personeel van Phone House net zo.. Vraag mij af hoe jullie mij tegemoet gaan komen!?
P van de Wijngaart
Stelde mijn vraag en kreeg er geen oplossing voor , moest maar naar een filiaal toe gaan om mijn telefoon te laten repareren maar toen ik daar laatst was hadden ze geen gelijk waardig toestel en ik ben hem minimaal 2 a 3 weken kwijt ?????
Leonie
Ik wil via een contactformulier contact hebben, maar dit is onvindbaar. Lekker handig als je contact met de Phone House wil opnemen omdat je telefoon kapot is. Is niet goed over nagedacht. Hoe weet ik nu wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan ophalen in de winkel?
Leonie
Ik wil via een contactformulier contact hebben, maar dit is onvindbaar. Lekker handig als je contact met de Phone House wil opnemen omdat je telefoon kapot is. Is niet goed over nagedacht. Hoe weet ik nu wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan ophalen in de winkel?
D.F.van der Heijden
Ik heb op 31/7/15 een Samsung Galaxy trend 2.Ik ben 75+ en had dus hulp nodig.Ik ben wel 10 keer langs geweest.Ik wilde alleen een WhattsAp en bellen.Ze namen niet echt de moeite om het uit te leggen.Even prutsen,zonder iets te zeggen en hup,probeer het maar.Er werd in korte tijd 35 euro van het beltegoed afgeschreven.Je krijgt de indruk,dat verkoop het belangrijkst is en zoek het verder maar uit .Dikke onvoldoende voor de service !!
Bozena Bolibrzuch
Hello. my name is B.K.Bolibrzuch I was a client phone the house very long. time, always been happy with your service. Until the moment when I gave for the repair my Nokia Lumia 920 to your insurance companies in Phone House. For a few years I paid insurance for Nokia Lumia 920. And when I gave the phone to the service because he has damaged me on the display for my Nokia Lumia 920 I got the Nokia Lumia 830. an earlier model that has less memory weaker camera. everything is smaller parameters. please explain to me why so happened that just got worse phone ?? If I wanted to have a Nokia Lumia 830 I bought it this model. not lumia 930.
I wish someone wrote back to me an e mail address: lukaszwiktor@onet.pl
no. Customer- 2564085.
Thank you and I hope for a quick answer!
Hulp nodig met het vinden van klantenservice The Phone House?
Bel 035-2046666