klantenservice Sony
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Sony?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Sony telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Sony
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
VAN WIJLEN
na een middag speuren op internet en telefoneren is het mij niet gelukt Sony te bereiken. Ik heb een kapotte e-reader en wil alleen weten wat ik er mee moet. Er komt nu ongeveer stoom uit mijn oren en ik houd er mee op. Ik vrees dat dit het laatste Sony apparaat is wat ik heb aangeschaft.
Ferid
Zooo ik wacht kk lang kk slechte service
Bart link
Zeer ontrevreden omdat ik na 15 min maar heb opgehangen. Dus na 15 euro nog geen hulp. Belachelijk!!!!!!!!
Van: Ger [mailto:germar154@planet.nl] Van: Ger [mailto:germar154@planet.nl] GVan: Ger [mailto:germar154@planet.nl] er Van: Ger [mailto:germar154@planet.nl
Beste medewerker,
Op onderstaande E-mail is niet gereageerd.
IK VIND HET ONBEGRIJPELIJK DAT JULIE MET ACTIES STUNTEN EN VERVOLGENS , ZIE HIERONDER GEWOON WORDT AFGEBALAFT DOOR EEN
JOYCE.
IK HEB DE SOUNDBAR OP 11 JANUARI GEKOCHT, ZIE ONDERSTAANDE E-MAIL METEEN OPGESTUURD EN ER WORDT 23 FEBRUARI PAS OP GEREAGEERD.
We hebben deze soundbar speciaal gekocht i.v.m. cashback actie en vervolgens krijg je na 5 weken antwoord om te melden dat de verkeerde code is meegestuurd. Beste medewerker,
Op onderstaande E-mail is niet gereageerd.
IK VIND HET ONBEGRIJPELIJK DAT JULIE MET ACTIES STUNTEN EN VERVOLGENS , ZIE HIERONDER GEWOON WORDT AFGEBALAFT DOOR EEN
JOYCE.
IK HEB DE SOUNDBAR OP 11 JANUARI GEKOCHT, ZIE ONDERSTAANDE E-MAIL METEEN OPGESTUURD EN ER WORDT 23 FEBRUARI PAS OP GEREAGEERD.
We hebben deze soundbar speciaal gekocht i.v.m. cashback actie en vervolgens krijg je na 5 weken antwoord om de actie te laten verlopen.
Ik eis een excuus van mevrouw Joyce, en de 50 euro voor dat ik tot actie overga: naar Radar.
Metten de originele code opgestuurd en vervolgens een maand later de mededeling dat de actie is verlopen en de code die ik per post heb verstuurd, niet is aangekomen.
Ik eis een excuus van mevrouw Joyce, en de 50 euro voor dat ik tot actie overga: naar Radar.
Beste medewerker,
Op onderstaande E-mail is niet gereageerd.
IK VIND HET ONBEGRIJPELIJK DAT JULIE MET ACTIES STUNTEN EN VERVOLGENS , ZIE HIERONDER GEWOON WORDT AFGEBALAFT DOOR EEN
JOYCE.
IK HEB DE SOUNDBAR OP 11 JANUARI GEKOCHT, ZIE ONDERSTAANDE E-MAIL METEEN OPGESTUURD EN ER WORDT 23 FEBRUARI PAS OP GEREAGEERD.
We hebben deze soundbar speciaal gekocht i.v.m. cashback actie en vervolgens krijg je na 5 weken antwoord om de actie te laten verlopen.
Ik eis een excuus van mevrouw Joyce, en de 50 euro voor dat ik tot actie overga: naar Radar.
DBeste medewerker,
Op onderstaande E-mail is niet gereageerd.
IK VIND HET ONBEGRIJPELIJK DAT JULIE MET ACTIES STUNTEN EN VERVOLGENS , ZIE HIERONDER GEWOON WORDT AFGEBALAFT DOOR EEN
JOYCE.
IK HEB DE SOUNDBAR OP 11 JANUARI GEKOCHT, ZIE ONDERSTAANDE E-MAIL METEEN OPGESTUURD EN ER WORDT 23 FEBRUARI PAS OP GEREAGEERD.
We hebben deze soundbar speciaal gekocht i.v.m. cashback actie en vervolgens krijg je na 5 weken antwoord om de actie te laten verlopen.
Ik eis een excuus van mevrouw Joyce, en de 50 euro voor dat ik tot actie overga: naar Radar.
e kopie van de rekening en van de beide code kan ik weer opsturen als u mij niet gelooft.
Van: Ger [mailto:germar154@planet.nl]
Verzonden: woensdag 1 april 2015 21:03
Aan: ‘sonypromotie@consumercare.info’
Onderwerp: RE: Uw registratie
Beste Joyce,
Schandalig dat je ons zo te woord staat. Zoek nog maar eens goed.
Het is echt opgestuurd. Buiten dat heb je de bon ontvangen.
Wat ben jij ontzettend kinderachtig en bot.
In januari heb je de eerste e-mail ontvangen.
Vervolgens wachten jullie gewoon lekker lang om niet te hoeven betalen.
Ik ga hier ruchtbaarheid aan geven bij o.a. Radar.
Ik heb hier geen woorden voor.
Als binnen 1 week niets is terug gestuurd gaat het apparaat terug naar de winkel en is het de allerlaatste keer dat wij iets bij Sony hebben gekocht.
Ik zal iedereen in mijn omgeving en zeker op mijn werk hier uitgebreid verslag over doen.
Nogmaals onbegrijpelijk, denk je dat wij gek zijn en het hier bij laten zitten?
Ik zie de 50 euro zo snel mogelijk tegemoet.
Vriendelijke groet,
Ger Kruijer
Nogmaals oVan: sonypromotie@consumercare.info [mailto:sonypromotie@consumercare.info]
Verzonden: maandag 30 maart 2015 15:15
Aan: germar154@planet.nl
Onderwerp: FW: Uw registratie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.
Helaas moeten wij u mededelen dat we de aanvullende documenten niet hebben mogen ontvangen per post.
Het spijt ons u te moeten mededelen dat wij geen aanvragen meer in behandeling kunnen nemen daar de actie inmiddels afgesloten is.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Joyce
Het Sony BeNeLux actie team
—– Original Message —–
From: Ger
Date: 28-03-2015 17:06:22
Subject: FW: Uw registratie
Beste medewerker,
Wee hebben nog steeds de 50 euro niet ontvangen.
Wanneer kan ik het geld op mijn rekening verwachten?
Vriendelijke groet,
Ger Kruijer
Van: Ger [nbegrijpelijk]
Verzonden: donderdag 19 maart 2015 18:19
Aan: ‘no-reply@sony.nl’
Onderwerp: RE: Uw registratie
Beste medewerker,
We hebben alles meteen opgestuurd na deze e-mail, maar we hebben nog niets gehoord.
Wanneer wordt onze inzending behandeld?
Vriendelijke groet,
Ger Kruijer
: Sony [mailto:no-reply@sony.nl]
Verzonden: maandag 23 februari 2015 15:22
Aan: germar154@planet.nl
Onderwerp: Uw registratie
!
Beste heer, mevrouw Kruijer,
Hartelijk dank voor je deelname aan onze Sony promotie.
We hebben je inzending met registratienummer 329055 in goede orde ontvangen.
Om deel te kunnen nemen aan deze promotie hebben wij een complete aanvraag van je nodig, inclusief diverse documenten. Helaas is jouw ingestuurde aanvraag niet compleet. Door onderstaande reden(en) kunnen we je aanvraag niet in behandeling nemen:
– Er is geen of geen juiste originele S01- streepjescode bijgevoegd.
Indi! en gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij jou deze ontbrekende gegevens binnen 1 week aan ons door te geven. Je kunt dit dan gewoon per e-mail (ingescand) toesturen. (sonypromotie@consumercare.info )
Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook:
Foutafhandeling Sony Soundbar promotie 14-0357
Postbus 40002
6203 AC Maastricht
Let op! Indien gevraagd wordt naar originelen, dien je deze altijd per post in te sturen.
Met vriendelijke groet,
Sony Benelux
Dogan
De tv die we in 2012 hebben gekocht met merk Sony waren we tot paar weken terug erg tevreden. Maar sindsdien niet meer omdat we geen youtube meer hebben. We zijn erg teleurgesteld. Die functie was voor ons erg belangrijk. Als we nu weer een nieuwe tv van Sony willen kopen, hoe kunnen wij jullie vertrouwen? Ik verwacht z.s.m. een oplossing hiervoor??? Wij zijn de dupe hiervan. Mijn nr. 06-34765015
a.p.steketee Vlissingen
Het is ons onmogelijk om via www.sony.nl/acties, een registratie formulier te activeren om de korting aan te vragen omtrent de op 5 januari 2015, aangekochte stereo Sony Headphones bij Media markt Middelburg t.w.v. 179 euro.
De toegang tot het activeren ervaren wij als onvriendelijk en verzoeken u vriendelijk ons een registratieformulier toe te sturen / mailen.
Met vr. groet. A.P. Steketee Kenau Hasselaarstr. 107 4382 AH Vlissingen.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Sony?
Bel 035-2046666