klantenservice SNS Reaal
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice SNS Reaal?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Vragen over rente,
Over het type bankrekening,
Omdat u een pasje bent kwijtgeraakt, het wilt laten blokkeren en een nieuw pasje wilt aanvragen,
En ga zo maar door.
Het zijn nogal persoonlijke vragen. Immers, geldzaken zijn extreem persoonlijk dus het is logisch dat u iemand aan de lijn wilt hebben in plaats van het sturen van een e-mail. Er zijn steeds minder postkantoren in Nederland dus u kunt niet even eenvoudig langsgaan om daar uw vragen te stellen. U hebt dus het telefoonnummer van SNS Reaal nodig en dat is waar wij om de hoek kijken. Gaat u naar de website toe en vul in de zoekbalk: “telefoonnummer SNS Reaal”. Dan ziet u het nummer van ons bedrijf. Als u daarmee belt dan krijgt u direct een vriendelijke medewerker aan de lijn die u graag het telefoonnummer van SNS Reaal geeft. Sterker nog, als u hem of haar kort en in het algemeen uitlegt wat uw vraag is of welke afdeling binnen SNS Reaal u graag zou willen spreken dan kunnen ze u direct doorverbinden met die afdeling. Tevens is het mogelijk om het telefoonnummer van SNS Reaal op te vragen via de SMS. Erg handig als onze service dicht is maar er wel haast bij is geboden. Stel dat u er midden in de nacht achter komt dat uw bankpasje kwijt is geraakt. Dan wilt u natuurlijk direct het pasje blokkeren.
Zorgeloos sparen dankzij een waterdichte bankverzekering
U wilt niet het risico lopen dat u geld kan kwijtraken omdat u een verkeerde investering hebt gemaakt. Of omdat banken flink gaan speculeren en we weer in een economische crisis terechtkomen waardoor u al uw geld kwijtraakt zoals dat in 2008 gebeurde. Kijkt u daarom eerst de kat uit de boom voordat u een bank kiest. Bel met meerdere banken en vraag hun voorwaarden op. Via onze website kunt u het nummer van vrijwel alle Nederlandse banken beleggers en verzekeraars opvragen en dat is nog lang niet alles. Want we willen in de toekomst elk bedrijf de mogelijkheid bieden om hun contactgegevens via de website aan te bieden!
SNS Reaal is een Nederlandse bankverzekeraar. SNS Reaal wil geldzaken voor de Nederlandse samenleving eenvoudig en begrijpelijk maken. Zij richten zich op verschillende onderdelen van de Nederlandse retailmarkt: sparen, beleggen, hypotheken, verzekeren en pensioenen. Om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, zijn de specialismen opgedeeld in merken. SNS Reaal is dus de overkoepelende organisatie die vervolgens bestaat uit 12 onderdelen, ook wel “merken”. Service aan klanten is echter belangrijk. Klantenservice staat volgens SNS Reaal centraal.
Welke SNS klantenservice u kan helpen is afhankelijk van uw vraag en onder welk “merk” deze vraag valt. Heeft u bijvoorbeeld een vraag voor de SNS Bank, omdat u bij deze bank bent aangesloten of wellicht voornemens bent om zich bij deze bank aan te sluiten, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de SNS Bank. Heeft u vragen over pensioenverzekeringen dan komt u terecht bij het merk “Zwitserleven” als onderdeel van SNS Reaal. Vragen stellen of opmerkingen geven kunt u bij de klantenservice van dit onderdeel. De merken van SNS Reaal zijn: Zwitserleven (pensioenverzekeringen), SNS Asset Management (vermogensbeheer), SNS Bank (dagelijks geldbeheer en particuliere verzekeringen) en REAAL (risicoverzekeringen). Als onderdeel van de SNS Bank bestaan er de merken: RegioBank, ASN Bank, BLG Wonen, SNS Securities en SNS Property Finance. Als onderdeel van REAAL bestaan er de merken: Proteq Dier&Zorg, Route Mobiel en Zelf.nl. Alle telefoonnummers van de klantenservice zijn te vinden onder de specifieke merken op de website www.snsreaal.nl.
Uw vraag bepaalt tot welke specifieke SNS klantenservice u zich dient te richten. De klantenservice van SNS-merken zijn telefonisch bereikbaar op kantooruren en in sommige gevallen te bereiken op een bezoekadres. Voor veelgestelde vragen kunt u ook in de meeste gevallen antwoorden vinden op de eigen specifieke websites. Als particulier komt u meestal terecht bij de SNS Bank. Via het algemene telefoonnummer (lokaal tarief) krijgt u een medewerker van de SNS Bank aan de lijn. Deze dienst is beschikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Op zondag is deze dienst helaas niet bereikbaar. Heeft u directe hulp nodig maar is dit telefoonnummer niet meer bereikbaar, dan kunt u op de website kijken of u gebruik kunt maken van een andere dienst. Als u bijvoorbeeld uw bankpas of creditcard bent verloren kunt u bijvoorbeeld 24 uur per dag, 7 dagen per week, gratis contact opnemen met de SNS bank om deze passen te laten blokkeren.
Het klantenservice SNS Reaal telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice SNS Reaal
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice SNS Reaal?
Bel 035-2046666