Simpel Klantenservice
Simpel is een mobiele telefoon aanbieder voor voordelige sim-only abonnementen. Simpel vindt het belangrijk om de telefoon diensten die zij aanbieden zo goedkoop mogelijk te houden met een zo goed mogelijke communicatie waarbij voor iedere klant een duidelijke controle bestaat over de uitgaven. De Simpel Klantenservice probeert hierbij te helpen. Doordat Simpel puur en alleen sim-only abonnementen aanbiedt, is het niet nodig om een toestel aan te schaffen. Als gevolg hiervan worden de kosten van bellen verlaagd en kan je gebruikmaken van de services van Simpel voor vrij lage tarieven. Doordat de tarieven zo laag zijn en bellen zo goedkoop, kan je bij Simpel wel een belplafond instellen. Hiermee bestaat een volledige controle over alle belkosten. Simpel is een van de weinig aanbieders in Nederland die niet controleert of hun klanten kredietwaardig zijn, maar er gewoon op vertrouwt dat hun klanten betalen. Dit heeft als gevolg dat iedereen die dat wil klant kan worden bij Simpel. Je kunt het belplafond instellen via de website of om hulp vragen bij de Simpel klantenservice.
T-Mobile Netwerk
Simpel maakt gebruik van het grote T-Mobile netwerk. Omdat Simpel een vrij klein bedrijf is met zo’n 45 medewerkers in Nederland, hoeft u zich geen zorgen te maken dat de kleinschaligheid van het bedrijf een negatieve invloed heeft op het bereik van uw mobiele telefoon.
Simpel Klantenservice
Voor al haar klanten is Simpel Klantenservice bereikbaar voor vragen, klachten en opmerkingen. Ook beschikt simpel over een email die gestuurd kan worden via een contactformulier, wat op deze manier ook bij de Simpel Klantenservice terechtkomt. Simpel probeert om alle opmerkingen, klachten of vragen op een zo goed mogelijke manier af te handelen.
Klant worden bij Simpel?
Via de Simpel Klantenservice kun je zelf een SIM-only abonnement afsluiten. Je kunt dit vanzelfsprekend ook via de website van Simpel doen. Het is hiervoor niet nodig om iets naar Simpel op te sturen. Alle klanten bij Simpel kunnen op hun eigen pagina op de Simpel pagina hun gebruiksgegevens inzien. Het is hiervoor wel nodig om een gebruikersaccount aan te maken. Hiervoor is een gebruikersnaam en wachtwoord vereist is, wat erg gemakkelijk te doen is via de website. Indien dit niet direct lukt, staat de Simpel klantenservice voor u klaar voor het helpen bij problemen, het beantwoorden van vragen of het oplossen van bepaalde andere zaken.
Het GSM retourplan
Simpel doet nu al een aantal jaar mee aan het GSM retourplan. Het idee hierachter is het inzamelen van oude en kapotte mobiele telefoons. De ingezamelde mobieltjes worden dan gerecycled als ze niet goed genoeg meer zijn om te kunnen gebruiken, of naar een ontwikkelingsland gestuurd, waar ze opnieuw gebruikt worden door andere mensen. Het geld dat het doorverkopen van oude mobiele telefoons en de grondstoffen ervan oplevert, wordt geschonken aan goede doelen zoals War Child. Wanneer je dus nog een oude mobiele telefoon hebt liggen thuis, kan het een optie zijn om deze in te leveren bij een T-Mobile winkel, waardoor je bijdraagt aan het goede doel.
Het klantenservice Simpel telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Simpel