Qbuzz is een nationale vervoersorganisatie, die in verschillende regio’s in Nederland actief is. Qbuzz zet voornamelijk bussen in als transportmiddel en is actief in Friesland, Groningen en Drenthe en Utrecht.
De klantenservice van Qbuzz is op verschillende manieren te bereiken. Indien u een vraag wilt stellen per e-mail, kunt u uw bericht sturen aan info@qbuzz.nl. Qbuzz zal vervolgens zelf contact met u opnemen. Daarnaast kunt u Qbuzz aanschrijven. U kunt uw brief adresseren aan Qbuzz B.V. Servicekantoor, Piet Mondriaanplein 31, 3812 GZ Amersfoort. Ook indien u het bedrijf aanschrijft, zal Qbuzz hier zelf een reactie op geven.
Daarnaast heeft Qbuzz verschillende regio’s waarin het bedrijf actief is. Voor deze regio’s bestaan ook verschillende klantenservice afdelingen. In de regio Friesland kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice door het nummer 0900-7289965 te bellen. Dit nummer kost €0,02 per minuut en de gebruikelijk kosten voor uw telefoon. Dit telefoonnummer is te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag. In het weekend kunt u een bericht inspreken op het antwoordapparaat van Qbuzz.
De vestiging van Qbuzz in Friesland is gevestigd in Drachten. Indien u deze vestiging wenst aan te schrijven, kunt u uw brief adresseren aan het volgende adres: Qbuzz Zuidoost Friesland, t.a.v. klantenservice, Kelvinlaan 11A, 9207 JB Drachten. Mocht u een klacht indienen, kan dit ook door een brief te adresseren aan voornoemd adres. Mocht u na de afhandeling van de klacht niet tevreden zijn, kunt u een klacht indienen bij het OV loket. Dat is de ombudsman van het openbaar vervoer.
De vestiging van Qbuzz in de regio Groningen Drenthe is gevestigd in Groningen. U kunt deze vestiging telefonisch bereiken via het telefoonnummer 0900-7289965. De kosten voor een gesprek naar dit telefoonnummer bedragen 0,02 cent per minuut plus uw gebruikelijke telefoonkosten. Dit telefoonnummer is bereikbaar van 07:00 uur tot 21:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag is dit telefoonnummer van 09:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen is deze klantenservice gesloten. Ook kunt u een brief sturen naar Qbuzz Groningen Drenthe. U kunt uw brief adresseren aan Qbuzz Groningen Drenthe, Klantenservice, Antwoordnummer 1059, 9700 VC Groningen. Ook zijn er verschillende servicepunten opgezet door Qbuzz. U kunt in de volgende plaatsen bij een servicepunt terecht: Assen, Emmen, Groningen en Veendam.
Indien u vragen heeft over de OV-chipkaart, kunt u het best contact opnemen met de klantenservice Ov-chipkaart. Dat kan op het nummer 0900-9292. De kosten voor dit telefoongesprek zijn €0,70 per minuut. Indien u echter een vraag heeft over de aanschaf, het gebruik of het melden van verloren of gestolen kaarten, kunt u hiervoor het telefoonnummer 0900-0980 gebruiken. De kosten voor dit gesprek bedragen €0,50.
Het klantenservice Qbuzz telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Qbuzz