U zocht: klantenservice Qbuzz

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Qbuzz?

Bel 035-2046666

klantenservice Qbuzz

Beoordeling:

klantenservice Qbuzz
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 10 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Qbuzz is een nationale vervoersorganisatie, die in verschillende regio’s in Nederland actief is. Qbuzz zet voornamelijk bussen in als transportmiddel en is actief in Friesland, Groningen en Drenthe en Utrecht.
De klantenservice van Qbuzz is op verschillende manieren te bereiken. Indien u een vraag wilt stellen per e-mail, kunt u uw bericht sturen aan info@qbuzz.nl. Qbuzz zal vervolgens zelf contact met u opnemen. Daarnaast kunt u Qbuzz aanschrijven. U kunt uw brief adresseren aan Qbuzz B.V. Servicekantoor, Piet Mondriaanplein 31, 3812 GZ Amersfoort. Ook indien u het bedrijf aanschrijft, zal Qbuzz hier zelf een reactie op geven.
Daarnaast heeft Qbuzz verschillende regio’s waarin het bedrijf actief is. Voor deze regio’s bestaan ook verschillende klantenservice afdelingen. In de regio Friesland kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice door het nummer 0900-7289965 te bellen. Dit nummer kost €0,02 per minuut en de gebruikelijk kosten voor uw telefoon. Dit telefoonnummer is te bereiken van 09:00 uur tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag. In het weekend kunt u een bericht inspreken op het antwoordapparaat van Qbuzz.
De vestiging van Qbuzz in Friesland is gevestigd in Drachten. Indien u deze vestiging wenst aan te schrijven, kunt u uw brief adresseren aan het volgende adres: Qbuzz Zuidoost Friesland, t.a.v. klantenservice, Kelvinlaan 11A, 9207 JB Drachten. Mocht u een klacht indienen, kan dit ook door een brief te adresseren aan voornoemd adres. Mocht u na de afhandeling van de klacht niet tevreden zijn, kunt u een klacht indienen bij het OV loket. Dat is de ombudsman van het openbaar vervoer.
De vestiging van Qbuzz in de regio Groningen Drenthe is gevestigd in Groningen. U kunt deze vestiging telefonisch bereiken via het telefoonnummer 0900-7289965. De kosten voor een gesprek naar dit telefoonnummer bedragen 0,02 cent per minuut plus uw gebruikelijke telefoonkosten. Dit telefoonnummer is bereikbaar van 07:00 uur tot 21:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Op zaterdag is dit telefoonnummer van 09:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen is deze klantenservice gesloten. Ook kunt u een brief sturen naar Qbuzz Groningen Drenthe. U kunt uw brief adresseren aan Qbuzz Groningen Drenthe, Klantenservice, Antwoordnummer 1059, 9700 VC Groningen. Ook zijn er verschillende servicepunten opgezet door Qbuzz. U kunt in de volgende plaatsen bij een servicepunt terecht: Assen, Emmen, Groningen en Veendam.
Indien u vragen heeft over de OV-chipkaart, kunt u het best contact opnemen met de klantenservice Ov-chipkaart. Dat kan op het nummer 0900-9292. De kosten voor dit telefoongesprek zijn €0,70 per minuut. Indien u echter een vraag heeft over de aanschaf, het gebruik of het melden van verloren of gestolen kaarten, kunt u hiervoor het telefoonnummer 0900-0980 gebruiken. De kosten voor dit gesprek bedragen €0,50.

Het klantenservice Qbuzz telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Qbuzz

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Qbuzz. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Qbuzz, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Waardeloos bus 316 weer niet gekomen op 3/6 om 7.47en dan is de volgende ook nog vertraagt Kut onderneming
- Betsy Felix

★☆☆☆☆
Super chaotisch, heb nu al 5 keer meegemaakt dat ik op stop druk en dat de busshauffeur dan gewoon door rijd en nog roept ‘oh was het deze of de volgende bushalt?’ Is toch logish dat het de vushalte was die je net voorbij reed?! En dan mag ik weer een pokke eind teruglopen! Super fijn
- Cynthia

★☆☆☆☆
Normaliter ben ik dik tevreden over dit bedrijf. Maar 's avonds 2 bussen achter elkaar annuleren vanaf 23:16, vind ik persoonlijk abnormaal. Meer dan een uur wachttijd. Behoorlijk ...
- S. Khesjef

★☆☆☆☆
Nog nooit eerder zo een slechte service aangeboden gekregen. Wat een waardeloos bedrijf.
- Chris van den brink

★☆☆☆☆
SJONGE,SJONGE WAT EEN STELLETJE TERING MEGOLEN DAAR BIJ DAT BEDRIJF IK HEB NET 2 UUR IN DE TREIN GEZETEN WAAR JE NOG SPONTAAN EEN BOETE KRIJGT VAN 50 EURO VOOR DE ZELFDE RITPRIJS MAAR DAN STA JE DAAR OM KWART OVER 8 OP GELDERMALSEN OP HET STATION VOOR JE LAATSTE 20 MINUUTJES IK ZIT IN EEN KLINIEK ZEGT DIE HEDB JE EEN KAARTJE IK ZEG JA IK BEN AL200 EURO KWIJT AAN BOETES EN BEN DOOR MIJN RUG GEGAAN STUURT DIE ME TOCH DE TREIN UIT MOEST DE POLITIE ER NOG AAN TE PAS KOMEN DAT WAS OOK HET ENIGE GOEDE WANT DIT JAAR KOMT WIE IS DE MOL EN WIE IS DE QWIEBUZZ IK BETAAL 10 KEER ZOVEEL ALS JOHN HET ZIJN ALLEMAAL QWIEBUSSEN MAAR WE MAKEN EEN TOP 5 DE WINNAAR KRIJGT 1MILJOEN EURO HET GAAT VANAF 1 JULI IN DUS HOUD JE AANTEKENINGEN BOEKJE ERBIJ EN HET EINDIGT OP 1 AUGUSTUS KAREL AMELINK
- QWIEBUZ

★☆☆☆☆
Wanneer reageren jullie eens op de klachten die online staan?
- Victor

★☆☆☆☆
2 keer het contact formulier ingevuld....2 keer een storing...wat een kut bedrijf...
- Victor

★☆☆☆☆
Sta bij p&r hoogkerk voor de deur van lijn 3 om 9.24 uur. Rijdt hij door. Buschauffeur heeft het te druk blijkbaar
- Janette

★☆☆☆☆
Lijn 312 stopte niet bij bushalte Oprit N34 om 07:20 uur. Bijzonder irritant en onfatsoenlijk. Vakantiedienstregeling is nog NIET ingegaan hoor! 090719
- Bulthuis Thea (Privé)

★☆☆☆☆
Bij deze dien ik een klacht in over het busvervoer. Lijn 22 (Assen via Beilen) neemt zonder enige reden een andere route, waardoor er dus 2 halte's worden overgeslagen, waaronder Westeinde waar ik altijd op stap. Ik had zojuist (4 aug ''19 om 19:33) de bus willen nemen naar Assen, maar die heb ik daardoor dus gemist en automatisch mijn afspraak nu ook. Het zou fijn zijn als er voortaan wordt aangegeven als de bus een andere route neemt. Eerder deze dag heb ik dezelfde bus genomen (12:33) en die reedt wel via de gewone weg (langs Westeinde). Het is dus erg onduidelijk hoe de bussen nu rijden en dit is niet de eerste keer. Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden!
- Emilie

bleyerveld

alle klachten worden door geschoven naar connexion u-ov en of qbuzz maat niemand neemt verandwoording voor de stunten die jullie chauffeurs dagelijks maken

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Qbuzz

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Qbuzz?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu