U zocht: Klantenservice Oxxio

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Oxxio?

Bel 035-2046666

Klantenservice Oxxio

Beoordeling:

Klantenservice Oxxio
3,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 3 out of 5 based on 1 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Nederland kent heel veel energieleveranciers. Het is niet alleen een uitdaging om uit al die aanbieders de juiste aanbieder te kiezen, maar ook om vervolgens contact met ze te leggen. Neem bijvoorbeeld Oxxio. Als u het telefoonnummer van Oxxio zoekt, dan kunt u een aantal dingen doen.

U kunt bijvoorbeeld op internet kijken, u kunt de telefoongids erop naslaan of u kunt uw klantgegevens bekijken. Maar hoe vindt u het telefoonnummer van Oxxio als u nog geen klant bent, of even niet de beschikking hebt over internet of een telefoongids? Dan schakelt u natuurlijk de hulp in van NL Contact.
Oxxio meterstanden doorgeven

NL Contact helpt u snel aan het juiste telefoonnummer. Of u Oxxio nu wilt bellen voor meterstanden doorgeven of om bepaalde vragen over uw contract te stellen. Wij zorgen er altijd voor dat u het juiste nummer krijgt. En als u wilt, kunnen we u zelfs direct doorverbinden met het nummer dat u zoekt. Dat bespaart kostbare tijd én moeite!
Dus wilt u uw meterstanden doorgeven, een contractwijziging aanvragen of een vraag stellen over uw verbruik? Het enige nummer dat u hoeft te onthouden is 0900-0700. Hiermee komt u terecht bij NL Contact. Wij zorgen er vervolgens voor dat u het juiste nummer krijgt of direct wordt doorverbonden. Handig, snel en accuraat. NL Contact is er voor u!
Oxxio opzeggen

Contact met Oxxio

Wilt u Oxxio opzeggen? Ook dan kan NL Contact natuurlijk helpen. Veel bedrijven hebben een aparte afdeling voor opzeggingen. De medewerkers op deze afdeling zijn getraind in het goed helpen van klanten die hun contract willen opzeggen en kunnen daar op de juiste manier mee helpen. NL Contact zorgt ervoor dat u snel op deze afdeling terecht komt.
Er is immers niets vervelender dan via de klantenservice binnenkomen en vervolgens zes keer doorverbonden worden voor u uiteindelijk iemand kunt spreken die ook daadwerkelijk uw contract kan opzeggen. Met NL Contact voorkomt u dat soort situaties. Bel 0900-0700 om uw contract met Oxxio snel op te zeggen, zonder gedoe en zonder dat het extra veel tijd kost.
Snel geholpen met NL Contact

en van de belangrijkste voordelen van NL Contact is dat we heel erg snel kunnen werken. We beschikken over een actuele database met alle belangrijke telefoonnummers van grote Nederlandse bedrijven en organisaties. Deze database werken we dagelijks bij, zodat we u altijd kunnen voorzien van actuele informatie.
Onze medewerkers zijn bovendien getraind in het snel helpen van mensen. Zij begrijpen dat u liever niet teveel tijd kwijt bent aan dit soort zaken en zorgen er daarom voor dat u snel het juiste nummer krijgt. En als u wilt, verbinden ze u direct door. Dan hoeft u het nummer tussendoor ook niet op te schrijven. Dit is ook gemakkelijk als u bijvoorbeeld onderweg bent.
Telefoonnummer Oxxio: bel 0900-0700

Zoekt u dus het telefoonnummer van Oxxio of een andere energieleverancier? Stel het niet langer uit, maar bel gewoon met 0900-0700. Wij zoeken het nummer snel voor u op en zorgen ervoor dat u uw zaken af kunt handelen. Wilt u een aantal nummers hebben, zodat u ze later op uw gemak kunt bellen?
Dat kan natuurlijk ook. Wij kunnen u namelijk gratis een sms’je sturen met de door u opgevraagde informatie. Zo is het bijvoorbeeld ook makkelijk om een aantal nummers tegelijk op te vragen. Vervolgens is het een kwestie van op het nummer in uw berichtje drukken en u komt direct bij het juiste bedrijf terecht. NL Contact werkt! Bel vandaag nog 0900-0700.

Oxxio is een milieubewuste energieleverancier. Dit energiebedrijf levert groene stroom en gas aan Nederlandse particulieren en zakelijke klanten. Oxxio biedt tegenwoordig aan een groot deel van Nederland stroom en gas op een milieuvriendelijke manier. Hoe werkt dat? Oxxio levert groene stroom die wordt opgewekt uit duurzame energiebronnen, zoals wind, zon en water. Dat is minder belastend voor het milieu dan fossiele brandstoffen. De centrale waar Oxxio aardgas opwekt is namelijk één van de schoonste gasgestookte centrales van Nederland. Het klantenbestand van Oxxio is erg belangrijk. De onderneming bestaat sinds 2002 en is in een korte tijd enorm gegroeid. Groene stroom werd met geweldig enthousiasme ontvangen. Voor Oxxio was het belangrijk om een gewenst serviceniveau te blijven bieden, ondanks de snelle toename van het aantal klanten. Zij hebben daarom flink geinvesteerd in deze dienstverlening. Ze bouwden bijvoorbeeld extra controle’s in en namen klantenservice-specialisten aan. De klanttevredenheid wordt vaak getoetst en laat een stijgende lijn zien.

Aangezien klanttevredenheid erg belangrijk is staan de medewerkers van Oxxio voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Hoe komt u in contact met Oxxio? Dat kan op verschillende manieren. Via de website kunt u als klant inloggen bij “Mijn Oxxio”. Via uw eigen profielpagina kunt u eenvoudig en snel wijzigingen doorgeven. Wilt u toch direct contact dan kunt u de Oxxio Klantenservice bereiken. Oxxio heeft in de eerste plaats een postadres waar u naar kunt schrijven en een bezoekersadres in Hilversum. Daarnaast kunt u de klantenservice van Oxxio een e-mail sturen via de website. De medewerkers van Oxxio streven ernaar uw e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden. Via social media, Twitter en Facebook, kunt u ook gemakkelijk en snel contact opnemen met de medewerkers van Oxxio. Plaats op deze pagina’s uw vraag en u kunt binnen een aantal uur een antwoord verwachten. Tot slot kunt u uiteraard telefonisch contact opnemen (lokaal tarief). De telefonische Oxxio Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.

Ontvangt u reeds groene stroom en gas van Oxxio maar ondervindt u problemen? Dan kunt u een storing doorgeven via een speciaal storingnummer. Meld een storing in uw gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. Bel 24 uur per dag, 7 dagen per week naar 0800 – 9009. Uw melding gaat direct naar uw lokale netbeheerder voor gas en/of stroom, zodat deze meteen maatregelen kan treffen.

Het klantenservice Oxxio telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Oxxio

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Oxxio. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Oxxio, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★★★☆☆
Goedemiddag Oxxio, Zou u contact met mij kunnen opnemen in verband met een vraag over de verbruikskosten van stroom & gas. Ik heb geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, maar ik kom maar niet door de ''wacht'' heen. Alvast bedankt voor de moeite en een fijne dag! Met vriendelijke groeten,
- Suzan Oomen

Marco

Vandaag tot twee X toe gebeld met de Oxxio. Ik werd zeer onbeschoft behandeld, en het gesprek werd door de Oxxio medewerkster bruut verbroken. Tijdens het gesprek heb ik meerdere keren om namen gevraagd, deze werden niet gegeven, onder het motto “dan weet u ook niet tegen wie u een klacht kunt indienen”! En als ik sommeer mij door te verbinden met een supervisor, iets wat mijn goed recht is en wat een medewerker/ster dan ook moet doen, word mij medegedeeld dat de supervisor niet op de afdeling is, een smoesje dat vaker gebruikt word. Daarnaast hoor ik de andere collega’s zeggen “hang toch gewoon op, laat die vent barsten”!

Service is dus ver te zoeken bij Oxxio!

de kreek

schandalig als jullie een fout maken dat de klant er de dupe van is de een zegt dit de andere dat ze hebben allemaal die je spreekt een ander verhaal met nu als gevolg afsluiting Maar hier is het laatste wordt nog niet over gezegt

L.H.Hennevelt

Bij deze deel ik u mede dat Oxxio erg slordig om gaat met afmeldingen i.v.m verhuizing naar buitenland 14-01-2014 opgezegd 15-01-2014 vertrokken mail ontvangen van Oxxio dat het pas 31-01-2014 verwerkt kan worden
L.H.Hennevelt email:lhhennevelt@kpnmail .nl
adres: avenue Cervantes 25 2hoog C guardamar del segura spanje

h schra

op gelicht ze beloven een iPod als ik lid word van oxxio en bij de eerste betaling zal ik een iPod kriijgen nou mooi nie dus wel betalen geen iPod nou bedankt

Tessy Platteel, arbominded

Geachte meneer, mevrouw,

Vanochtend kreeg ik per post een bericht dat een betaling naar Oxxio niet zou zijn gedaan.
Omdat ik dit snel wil afhandelen wilde ik u bellen. Heb zojuist daarom geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar na 13 minuten in de wacht te hebben gestaan, grijp ik toch maar naar de mail.

Op 30 december is bij ons een bedrag van € 45,11 afgeschreven voor stroomvoorschot; op diezelfde dag een bedrag van € 124,22 voor een gasvoorschot.
Het is mij niet geheel duidelijk waarvoor het door u aangegeven bedrag van € 111,54 van een gasrekening van 5 december ter grootte van € 124,73 niet betaald zou zijn. Ook het verschil van € 124,73 en € 111,54, te weten € 13,19 is niet in onze afschriften terug te vinden.
Voor meer afschrijvingen van Oxxio, zie onderstaande foto.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met een vriendelijke groet,
Tessy Platteel

P.S. Indien u mij een ander mailadres geeft, dan is de foto met de afschrijvingen toe te voegen.
Wat de reactie betreft, kan daar nu nog niets over zeggen, maar van dit gedoe word ik niet blij van.

R.C Waller Diemont

Ik ben sinds kort op aaraden van oxxio overgestapt van Eneco naar Oxxio omdat naar men zegt Oxxio goedkoper was Maar nu is de eerste betaling betaald en tot mijn verbazing blijk ik nu 8 euro per maand duurder uit te zijn Ik betaalde bij Eneco 92 euro plus sevice kosten 32 euro,Nu betaal ik bij Oxxio 97 euro plus service kosten 35 euro op jaar basis is dit dus 96 euro te veel vergeleken met Eneco Waar is dat voordeel? wandt onder deze voorwaarden heb ik geen zin om dit contrakt voort te zetten graag zou ik hier een reaktie op willen hebben( ik heb overigens nog geen gebruik gemaakt van de reclame die jullie aanbieden zoals de tablet en dergelijke) mvg R.C Waller Diemont

arnold van lenten

ik woond aan de annie mg Schmidt straat 202 ik heb mijn aan gemeld bij oxxio maar hoor niets nu zeg liander dat ze mijn af te sluiten over 5 werk dagen hoe zit dat graag wil ik andwoord mijn imail is Arnold.v.lenten@hotmail.com

J.A.J Broeders

gasmeterstand doorgeven i.v.m opzeggen contract.
gasmeterstand is nu 663.
opmerking er is een nieuwe gasmeter
op 13-06-2013.
klant nr 5258320

jeroen

slecht bereik en afrekeningen duren lang

h schra

2 rekeningen in een week ze hadeen ook een i pad belooft bel mij 0649823295

m.a. leito

geachte heer of mevrouw hoeveel zou het kosten bij oxxio wat ik moet betalen permaand. aan stroom en gas als ik overstap naar oxxio en als het goed is krijg je gratis een iphad mijn telnummer is 0639074241

adrichem

ik was net aan hwt chatten maar krijg gewoon geen antwoord meer

t van bergen

waarom foppen jullie klanten , door jullie zit ik nu in financieele nood , gratis i pad mooi niet betaal ik dubbel en dwars zelf , ben 24 jaar bij essent geweest nog nooit bij hoeven betalen 7 maanden bij jullie en gelijk gas en licht bij betalen waarom………………………………………………….

Carolus

Oxxio, kont beloftes niet na, bij benadering via telefoon, begint het allemaal vrij rustig en netjes, maar zodra ze merken dat je net even iets meer verstand van zaken hebt dan dat de Oxxiomedewerker/-medewerster heeft, dan worden ze onbeschoft, agressief, en verbreken ze zonder iets te zeggen de verbinding.
Ook leuk, zo!n waardering waarbij je ook een min in kan geven, maar welke dan niet word geaccepteerd. Ik ben verplicht één of meer sterren te geven. Dus deze ene ster is wel een min ster!

Zorida N. Santoe

Goedendag Oxxio,

Zou u graag asap contact met willen opnemen over aansluiting en automatische incasso.
Mijn telefoonummer is 0614757365.

Mvg, Z. N. Santoe
Slichtenhorststraat 40
1107 VH Amsterdam

B janssens

Nummer van oxxio wat tot 1900 bereikbaar zou zijn was reeds om 1811 niet meer te bereiken, zg gratis nummer bleek starttarief van 0,80 te hebben met maximum van 40e en na even in de wacht gehangen te hebben vraagt een onnozele hals met z’n mond vol wie ik eigenlijk denkt te willen spreken, service niveau zero, waardeloze bende

M.Biesboer

moet per mail bankafsdhriften sturen naar oxxio maar hoe dat moet staat nergens bij dan maar hiet proberen klnr 5985585

Datum Tegenrekening Omschrijving Bedrag EUR
05-02 oxxio nederland bv
NL14 INGB 0004 3042 40
BETALINGSKENM. 7000000031009341
-37,97
Acceptgiro
Saldo na boeking: EUR
20-01 oxxio nederland bv
NL14 INGB 0004 3042 40
BETALINGSKENM. 2000000030975991
-8,34
Acceptgiro
Saldo na boeking: EUR
02-01 Oxxio Nederland BV
NL14 INGB 0004 3042 40
AE42761427180 0050001769142474 Beta
lingsverzoek Oxxio Nederland B.V.
-17,45
iDEAL
Saldo na boeking: EUR
31-12
2014
Oxxio Nederland BV
NL14 INGB 0004 3042 40
AE42761427181 0050001767546675 Beta
lingsverzoek Oxxio Nederland B.V.
-26,44
iDEAL
Saldo na boeking: EUR
22-09 oxxio
NL14 INGB 0004 3042 40
BETALINGSKENM. 2000000030766364
-127,78
Acceptgiro
Saldo na boeking:

marloes knijnenburg

Ik gebruik de Oxxio App en de voorschotcheck doet het al een paar weken niet. Wanneer kan ik deze weer gebruiken?

kop

ik wil graag weten wat de financiele consequenties voor mij zijn als ik opzeg bij Oxxio
klantnummer 38501628

Aboukhadra

ik ben klant van Oxxio en komt vandaag mij afrekening van hele en ik heb heel weinig gebruikt van stroom en gas vooral gas bijna hele winter niet de kachel aan gezet , komt bij de vacature levering van stroom en gas €371 , die heb ik gebruikt of verbruikt ,
overheidsheffingen op stroom en gas €104,50
Netbeheerkosten €346,85 !!!!!!! , dat betekend ik heb gas en stroom gebruikt €371,70 en moet ik nog betalen ( €104,50 + €346,85)
total €451,35 extra geld dat betekent ik betalen meer geld dat ik heb zelf gebruikt god verdomme ECHT EEN OPLICHTERS .

Isolde van Oosterhout

Voor één aanmelding zijn we 3 keer doorverbonden, vervolgens kregen we geen contract bevestiging en moesten we de hele procedure nog een keer door. Wederom 3 keer doorverbonden (dat is drie keer je verhaal opnieuw moeten uitleggen) en nu… nog steeds niks.

Corine van Gils

Beste mensen,
Wij wonen in Noord West Friesland, in het plaatsje Dronrijp.
Ons woonhuis staat op een kavel van 5.500m. Daarbij hebben wij een loods van 30 bij 15 m., met een schuin dak. Wij willen een groot gedeelte van deze grond en de helft van het schuurdak (aan de zonkant) rendabeler maken.
Onze belangstelling gaat uit naar het plaatsen van zonnepanelen, in het weiland en op het dak van de loods. Wij kunne n deze plannen echter niet zelf bekostigen. Daarom zijn wij op zoek naar een of meerdere investeerders, die mogelijk op zoek zijn naar ruimte(n) om zonnepanelen te plaatsen.
Wij horen graag of u (als energiemaatschappij) hier informatie over heeft. Daarnaast horen wij graag of u mogelijk gegevens van investeerders heeft, waar wij mee in gesprek zouden kunnen gaan.
Vriendelijke groet,
Bas & Corine van Gils.
corinevangils@hotmail.com

H . J . Meyer

Ik heb een vraag : ik heb van Liander telefonisch door gekregen dat Oxxio opdracht heb gegeven dat Liander mijn licht en Gas moet afsluiten terwijl ik al mijn achterstanden bent na gekomen en betaald . Dus ik zou het niet weten waarom terwijl ik mijn betalingen heb betaald . En ik ook van Liander door gekregen dat Oxxio mijn contract met Oxxio heb beëindig . En ik heb al mij betalingsbewijs voor me staan via internetbankieren al mijn bewijzen gevonden dat ik betaald heb en er is Nicks mee dat ik niet heb betaald . En dat Oxxio aan das heeft doorgegeven dat ik een betaling van 283,00 moet betalen . Ik denk dat het een fout is bij de administratie want ik heb van Februari 2015 tot en met november 2015 . Dus ik weet echt niet waar dit bedrag van Daan komt . Maar ik wil graag met Oxxio morgen opnemen . over dit bedrag en waarom sluiting plaats moet vinden . En ik heb een collega van Oxxio gesproken in september toen ik een achterstand bij Das had en dat is uit betaald dus die schuld heb ik af . En die medewerker van Oxxio was een vrouwelijke persoon en die zij dat alles al is opgelost en dat ik zelf teveel heb over gemaakt dus ik mij niet druk te maken en dan nu opeens dit weer in twee maanden tijd dan klopt er iets niet . Maar ik heel graag uitleg hier over willen hebben . Mijn kenm :HR031016093 en mijn Doss num van DAS oxxio is : ZX99BVSH . ik heb bedragen op deze rek nummer betaald : ReK ; NL14INGB0004304240 . En op deze REK : NL 41INGB0004400463 . Mijn naam is : HJ. MEYER Adres :Jacob Rek straat 3 . Post . Code : 1505 BA . In Zaandam . Met vriendelijke groeten . HJ . Meyer . U reactie Alstublief .

Roelie

Schandalig je moet een 0900 bellen, die veel kosten met zich meebrengen.! Je kunt ook niet eens een e-mail sturen, wat bij ieder bedrijf mogelijk is. Ik wil mijn ongenoegen even kwijt over Oxxio energie bedrijf. Stuurt mensen op pad als het donker is, om zo zieltjes te winnen, schandalig. Terwijl het momenteel een gekkenhuis in de wereld is, vraag ik mij af wie gaat er ‘s- avonds als het donker is de deuren bij langs. Heb de heren laten weten dat ik daar niet van gediend ben en heb inmiddels bij mijn Gemeente een klacht ingediend.

Femmy

Geen contact te krijgen met die oxxio!!!!

Contact

 

035-2046666

 

 

www.oxxio.nl

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: Klantenservice Oxxio

Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Oxxio?

Bel 035-2046666

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu