klantenservice Ov9292
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Ov9292?
Bel 085-0023053
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
085-0023053 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
OV9292 is ingevoerd om alle mensen die betrokken zijn bij het openbaar vervoer van hun zorgen te verlossen. Zij zetten zich in om de reiziger de informatie te geven die nodig is om te reizen met het openbaar vervoer, zodat deze hierbij niet meer de openbaar vervoer bedrijven of de overheden hoeft te bellen met vragen over de vertrektijden van uw trein, bus of metro. Hiermee willen zij de reiziger zo soepel mogelijk laten reizen en de OV-bedrijven ondersteunen bij het uitvoeren van hun taken binnen het openbaar vervoer. 9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland en verstrekt namens hen alle reisinformatie. Dit door middel van de website en apps, maar ook door Open Data.
Dit kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. OV9292 Klantenservice is bereikbaar via de website, maar ook via sociale media: voor vragen en suggesties kunt u terecht bij de OV9292 Klantenservice via Twitter (@9292 en @OVwijzigingen) of Facebook. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, abonnementen of de laatste wijzingen kunt u bellen met een van de reisadviseurs. Het nummer daarvan is 0900-9292 (70 eurocent per minuut).
Daarnaast kunt u de OV9292 Klantenservice bellen via 0900 – 899 85 85 (3 eurocent per minuut). Wilt u hen liever in persoon spreken, dan vindt u het kantoor bij het centraal station van Utrecht, naast Hoog Catharijne. Hun postadres is Reisinformatiegroepbv, Postbus 19319, 3501 DH Utrecht.
Op de website geeft de OV9292 Klantenservice antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de OV9292 Klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Waarom is een bus- of tramlijn niet zichtbaar in mijn reisadvies?” beantwoorden zij graag. Daarnaast geven zij u antwoord op uw vragen over de tarieven van een reis met het openbaar vervoer: hoe reist u zo goedkoop mogelijk en wat te doen als u uw OV-chipkaart kwijt bent geraakt? Zij geven u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijzen u door naar het bedrijf dat daar het beste antwoord op kan geven.
OV9292 is opgezet voor een makkelijke communicatie tussen reiziger en bedrijf en het bedrijf wil uw reis dan ook zo prettig mogelijk voor u maken. Als u klachten heeft of opmerkingen waarin zij het beter kunnen doen, moedigen zij u aan om contact op te nemen met de OV9292 Klantenservice.
Het klantenservice Ov9292 telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Ov9292
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Ov9292. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Ov9292, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Lies Tanja
Eigenlijk ben ik boos. Want ik heb een ster abonnement voor mijn dochter aangeschaft voor naar Alkmaar. Dit kost mij €125 daarnaast heb ik €50 op haar kaart gezet. Echter na vier dagen is het saldo niet meer toereikend MAAR ZE HEEFT EEN ABONNEMENT GRRRRR. Hoe zit dat?? Want het is voor alle bussen een OV zover ik weet. Gr Lies Tanja
Lies Tanja
Eigenlijk ben ik boos. Want ik heb een ster abonnement voor mijn dochter aangeschaft voor naar Alkmaar. Dit kost mij €125 daarnaast heb ik €50 op haar kaart gezet. Echter na vier dagen is het saldo niet meer toereikend MAAR ZE HEEFT EEN ABONNEMENT GRRRRR. Hoe zit dat?? Want het is voor alle bussen een OV zover ik weet. Gr Lies Tanja
v Domburg
OV 9292 internet werkt niet,geeft offline aan !!!!
Lucia Benistant
Vanmorgen 30-12 om 07:50 sta ik op bushalte Ilpendam te wachten op bus 376. Tegelijk komt er een andere bus die vooraan wacht. Ik loop richting 376. Buschauffeur neemt niet de moeite om te stoppen omdat hij daar niemand ziet wachten. (nogmaals ik loop er naar toe).
De volgende bus om 07:53 nr 301 heeft nog de moeite genomen om chauffeur van 376 op te roepen en verzoek te wachten op het schouw. Dit is niet gelukt. Buschauffeur van 301 zegt tegen mij bij het uitstappen dat ik me wel verslapen zal hebben. Dit zal grappig bedoeld zijn, maar zo voelt dat niet. Normaal gesproken vind ik het niet erg om 5 min. te wachten op de volgende bus. Er geldt nu een kerstregeling waardoor ik 20 min. heb moeten wachten. Graag svp doorgeven dat bussen echt op ilpendam op de halte moeten gaan stoppen.
Esther
Vandaag ruim voor vertrektijd staan wachten voor de bus van 21.08 millingen, er kwam een buis voorbij waarop geen dienst stond chauffeur zwaaide nog, wij dachten er komt er nog een maar helaas pas om 22.08 kwam de volgende, kan ik de taxikosten a €60 bij jullie declareren? We wilden nl niet het risico lopen dat de volgende bus ook weer niet kwam! Een*omdat de heenreis wel goed is verlopen.
P clijsen
Kan geen telefonisch contact krijgen
c de bruin
Ik heb een klacht over ov9292 app vaak komt de tijd niet overheen met de vertrektijd van de bus ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat de bus ruim voor de tijd die de app aangeeft al weg is het gaat om bus 100 van wezep naar elburg mijn vraag is hoe dit kan het is nl zeer hinderlijk
M.F.J.Stoker-Neerings
Ik wilde even een paar servicedeskmedewerkers bedanken. Ik had, stom genoeg, mijn koffertje op het perron van de Bijlmer-arena laten staan. Ik merkte dat in Utrecht. Door jullie hulp (o.a Edith)kwam alles weer goed! Ontzettend bedankt voor jullie geduld en vriendelijkheid!
Hulp nodig met het vinden van Klantenservice Ov9292?
Bel 085-0023053