U zocht: NS klantenservice afdeling abonnementen

Hulp nodig met het vinden van NS klantenservice afdeling abonnementen?

Bel 035-2046666

NS klantenservice afdeling abonnementen

Beoordeling:

NS klantenservice afdeling abonnementen
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

NS klantenservice afdeling abonnementen

Wilt u contact hebben met de afdeling abonnementen van de NS klantenservice? Lees dan snel verder voor alle contactinformatie. De klantenservice van NS (Abonnementen) kan u helpen bij verschillende vragen. Wilt u bijvoorbeeld een NS abonnement afsluiten? Vraagt u zich af op welke wijze u ene klassewissel kunt aanvragen? Wilt u de keuzedagen wijzigen waarop uw NS abonnement geldig is? Of wilt u een abonnement opzeggen? Neem dan contact op met de NS klantenservice (afdeling abonnementen) via het nummer 030 – 751 51 55.

Contact NS klantenservice (abonnementen)

Neemt u telefonisch contact op met de afdeling abonnementen van de Nederlandse Spoorwegen? Dan krijgt u in eerste instantie een geautomatiseerd keuzemenu te horen. Selecteer optie 1 om wanneer u vragen heeft over een NS abonnement. Verder kunt u via deze weg vragen stellen over een OV-fiets abonnement, NS Spoordeelwinkel acties, en overige NS acties. Na het selecteren van optie 1 krijgt u binnen enkele ogenblikken de juiste afdeling aan de lijn.

Online contact met NS

Wilt u telefonisch een vraag stellen aan de NS klantenservice (afdeling abonnementen)? Dan is het mogelijk om op ieder moment van de dag te bellen. De telefonische helpdesk in namelijk 24/7 bereikbaar. Wilt u liever op een andere manier contact opnemen? Uw kunt u vraag over een NS abonnement ook stellen via Twitter 9@NS_online) of Facebook (@Nederlandsespoorwegen).

Het klantenservice NS telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice NS

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice NS. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice NS, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

mjvankampen@gmail.com

Iedere morgen gaat de sprinter vanuit Leiden centraal naar Den Haag-centraal van 6.55 uur 5 minuten te laar weg(standaard!) hierdoor mis ik mijn metro op Den Haah-Mariahoeve(lijn6) waardoor ik steeds 10 min te laat ben !
Ik wil graag hier een reden voor hebben

yassin

vandaag toch iets meegemaakt, sta om 15:45 op station dronten
Op de trein te wachten. Trein komt vervolgens aan. Mensen stappen uit en ik ben van plan om in te stappen maar de deur ging dicht en wou niet meer open. Oke kan gebeuren, maar.de trein conducteur zag het gebeuren keek mij aan en liep vervolgens vrolijk naar binnen. En ja hoor trein rijdt zonder mij en 2 andere weg. Ns, een veer onder uwe tuckes voor het aan nemen van betrouwbaar personeel. Sarcasme /

A. Bevers

M.H., Meer dan tevreden over de bijzonder goede zorgen van het NS personeel voor mijn schoonzusje die gisteren op het perron Hengelo (Ov) bij het instappen van de intercity richting Rotterdam gewond raakte aan haar been. Zij werd opgevangen en begeleid door de dienstdoende heren van NS Service en Veiligheid naar het ziekenhuis Hengelo, waar zij haar, na de behandeling door de dokter, per NS auto bij ons hebben gebracht. Kortom: onze complimenten en dank voor deze goede zorgen! Met vriendelijke groet, A.Bevers

laan hh

het is een schande om als vaste klant € 50 neer te leggen voor een abbonnement terwijl nieuwe klanten €29 betalen.

j.c.van.ijzendoorn

ik zou graag willen weten waar ik een ov chipkaart kan aanv ragen en wat dat kost .
j.c.van.ijzendoorn.
algol 21 7904jn
hoogeveen

a.van der wal

ov kaart 3528 0234 2163 9013: ADRES: ANNA BLAMANSTRAAT 3, 5803 AW VENRAY:
Hierbij willen wij een klacht indienen w.b. de vrij reizendagen op onze OV kaart.
Dit is het 1ste jaar dat wij de vrij reizen dagen op moeten laden op onze OV kaar: voordat we dat gingen doen hadden wij contact met een van Uw medewerksters met de vraag: wanneer wij een van de vrij reizen dagen gaan gebruiken krijgen we de deze welke gebruikt gaat worden en hier werd positief op geantwoord. Nu blijkt dat de vrij reizen die het hele jaar geldig is omdat hij op de kaart is gezet, als 1st gebruikt gaan worden. dit in tegenstelling tot het oud systeem met de papieren kaartjes.. kunt u dit nog herstellen zodat wij op een later tijdstip de vrij reizen dag die het hele jaar geldig is later kunnen gebruiken.

Vina Lengton

Geachte heer/mevrouw,
Mijn klacht is als volgt:waarom rijden geen treinen, zondag vroeg in de morgen?. Sinds een paarweken, ben ik het, 4 a 5 keer afgewezen?. Ik reis veel, vanwege mijn huidige werkzaamheden:zoals filmfiguratie,reclame campagne en korte filmrol. Op zondag morgen:rond 08.00am of A’dam 08.11am. Dat is nooit haalbaar voor mij?, want er rijdt geen bus of trein, op zondag vroeg in de ochtend?. Geen opdrachten en geen geld voor mij?.Ik hoop het:dat in de toekomst anders wordt?. Betreft:treinen op zondag morgen etc. Met v groet, Mevrouw V.Lengton

.A.Hijman

Ik wil graag weten hoe ik het geld wat op mijn ov chipkaart staat eraf kan halen, ivm aanschaf van een daluren kaart.
Bij voorbaat dank,

r.a.bruining

vreselijk slecht geholpen aan de service balie ,loket 3 om 3.15uur
4-10-2013 deze mevrouw denkt geloof ik dat ze merrel streep is
gelukkig waren er drie mannen van de orde en veiligheids dienst
die ons geweldig hebben geholpen,nog bedankt

A Kemkers-Kok Korenbloemweg 31 9761CC Eelde

Gisteren gereisd van Eindhoven naar Groningen met een vertraging van ruim drie kwartier waar kan ik hier geld voor terug vragen?? Mijn hele progamma lag in duigen.!!Graag hoor ik van u hoe u dit oplost.
b_kemkers@hetnet.nl

J.Giethoorn

LS,
Ik heb per ongeluk 2 railrunners te veel gekocht. Volgens de concucteur kan ik die vergoed krijgen. Waar moet ik ze naar toe sturen?
bvd Mevr. Giethoorn
E-mail adres : roel-jan@hotmail.com

a.m.v. neck

dat nummer zegt dat die helemaal niet bestaat??????????
en nu mag ik ook al niet “geen”sterretje invullen

A.L.Broekhuizen

Het is onmogelijk om met de NS in contact te komen over het oplossen van problemen bij het aanmaken van een account!!!

Contact

 

035-2046666

 

 

http://www.ns.nl/

 

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: NS klantenservice afdeling abonnementen

Hulp nodig met het vinden van NS klantenservice afdeling abonnementen?

Bel 035-2046666

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu