U zocht: klantenservice Nederlandse Spoorwegen

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Nederlandse Spoorwegen?

Bel 035-2046666

klantenservice Nederlandse Spoorwegen

Beoordeling:

klantenservice Nederlandse Spoorwegen
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf, een voormalig semioverheidsbedrijf met een nv-status, waarvan alle aandelen nog steeds in handen zijn van de rijksoverheid.
De NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnet, dat door ProRail wordt beheerd. Het Nederlandse spoorwegnet is het drukst bereden spoor van de Europese Unie[1] en na Zwitserland en Japan het drukste spoorwegnet ter wereld[2][3] Ongeveer 6,5 procent van de gehele bevolking reist iedere dag per trein. De lengte van het spoorwegnet in vergelijking tot het aantal inwoners maakt het tot een van de dichtste netten ter wereld. De NS is tot op heden de grootste gebruiker van dit net.

Het klantenservice Nederlandse Spoorwegen telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Nederlandse Spoorwegen

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Nederlandse Spoorwegen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Nederlandse Spoorwegen, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

D. Tihanyi

Zaterdag 28 juni is mijn dag volledig de mist ingegaan door alle ellende op het spoor van Amsterdam naar Utrecht – ca. 2 uur ipv de geplande 46 minuten door werkzaamheden.
Ik kreeg een bij mijn teugreis een briefje met het verzoek om de vragenlijst in te vullen over: Wat vond u van uw reis vandaag?(Ha, Ha). Maar die vragenlijst kan ik niet vinden op de aangegeven site:www.arachnea.nl/treinreis. Ra ra hoe kan dat?

Gerdy van Ravenzwaaij

Ik heb vóór 1 sept. j.l. mijn 60+ voordeel uren kaart opgezegd ! Op verzoek : nogmaals !
Bericht terug ontvangen : waarom ik op wilde zeggen. Ook dat beantwoord per mail :
Ik kan niet meer lopen, geen trappen en trapjes meer op en af, kan nauwelijks nog praten ( i.m. de ziekte A.L.S.)Toen kreeg ik alsnog een aanmaning; wederom opgezegd !
Vervolgens werd het abonnementsgeld toch automatisch afgeschreven, dat kon ik terugvorderen. En nu ? een incassobureau ( Groenewegen) met dreigementen en een factuurbedrag van 125,80 euro ! Mij bellen heeft geen zin , of mijn man moet thuis zijn!
mailadres : gerdyvanravenzwaaij@planet.nl

B. van Dijk

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag 25-11-2015 heb ik via internet een trein kaartje gekocht voor donderdag 26-11-2015.
Op de site staat een aantal prijzen voor onze treinreis van Zwolle naar Amsterdam en weer terug.
Op deze site kun je alleen maar kaartjes kopen voor het volle tarief voor de 2e klas en allen zonder korting dus.
Dit terwijl het wel op de site staat, maar je kunt geen trein kaartje kopen met korting!!!

Ben bij nader inzien naar het station in Zwolle gegaan en heb daar geïnformeerd hoe dit mogelijk is, terwijl het in het verleden wel kon.
Ben gaan bellen en men heeft mij gezegd dat je alleen op ov-chipkaart kan bij kopen als je met iemand die met je mee gaat een eigen ov kaart heeft.
Als je dat doet krijg je wel korting als je mee reist met een ander met ov-chipkaart.

Heel vervelend dat dit niet duidelijk is en ben van mening dat het verschil tussen vol tarief en tarief met 40% korting een bedrag vertegenwoordigd van een retour
van Zwolle – Amsterdam vv in ons nadeel is en niet duidelijk is weer gegeven.

Nu heb ik voor mijn partner € 35,60 betaald terwijl het ook anders had gekund voor een bedrag van € 21,40.
Het verschil groot € 14,20 t.o.v. 35,60 is ongeveer 65% duurder.

Ik ben dan ook van mening dat ik recht heb op een vergoeding van € 14,20 en verzoek u dringend dit bedrag aan mij over te maken op onderstaande bankrekening.

B. van Dijk
Zwolle

Bankrekeningnr. NL15ABNA0459016512
t..n.v. B. van Dijk Zwolle

In afwachting van uw reactie verblijf ik,

B. van Dijk

abdel Bach

vreemd en verwonderlijk en eigenlijk in dit geval niet ter sprake is het kopen van een los kaartje met contanten (chartaal geld} aan een ticketautomaat in die zin dat je noodgedwongen bent om voldoende losgeld te hebben om een kaartje te kunnen trekken. Daarentegen is het wel mogelijk om briefgeld tot een bepaalde limiet ingenomen kan worden door de eerste de beste gokautomaat en ook weer in briefgeld uitgereikt kan worden. dit staat effe buiten kijf.

ik wou het met u hebben over een boete die ik heb gekregen in de trein omdat mijn minimale saldo van 15 euro overschreden was en het onmogelijk voor mij was om in te checken. gezien het feit dat men hoort te weten hoeveel saldo er op je ov chipkaart staat is er genadeloos een boete uitgeschreven waarbij er aantoonbare bewijzen waren dat de willigheid er wel was om de ritprijs te betalen. de tegenstrijdigheid en het contradictionele van het hele verhaal zit hem in het feit dat als er word geacht je saldo te weten hoewel de mogelijkheid er niet is om je saldo af te lezen in veel gevallen door middel van uitleesposten op ieder mogelijk station waar instappen mogelijk is. dit kon in mijn geval alleen door in te checken op het perron en er was geen mogelijkheid voor mij om op welke manier dan ook te kunnen achterhalen wat mijn daadwerkelijke saldo is. dit is in tegenstrijd met alle waarde en normen en niet gerechtvaardigd in mijn ogen. Men dient en acht je saldo te weten en te kennen maar je kan niet achterhalen wat je saldo is mits je incheckt en er is geen mogelijkheid op geen enkele manier om je in dit geval anonieme chipkaart uit te lezen op je saldo of limiet. Dit is verontwaardigend en storend daarbij wil ik nog aangeven dat de willigheid zat in wel degelijk genoeg geld op de kaart stond gezien de bestemming die ik wou bereiken echter het minimale limiet was overschreden de willigheid is nogmaals onderstreepbaar in die zin dat ik bereid was om de rit gepast in contanten aan de controleur te betalen ben ik dan in overtreding ik vind van niet mij is onrecht aangedaan door de nederlandse spoorwegen die in mijn ogen een wetsovertreding maakt en niet ik. mvg panterpower_paco@hotmail.com

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Nederlandse Spoorwegen

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Nederlandse Spoorwegen?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu