Navigon is een softwareontwikkelaar van Duitse komaf. Navigon specialiseert zichzelf in (mobiele) navigatieoplossingen. Hun hoofdkantoor staat in Hamburg, maar in zowel de Verenigde Staten, Canada en in twaalf verschillende Europese landen heeft Navigon ook verkoopvestigingen. Zoals eerder gezegd ontwikkelt Navigon mobiele navigatiesoftware. Dit is natuurlijk al een beetje af te leiden uit de naam, Navigon. Navigon ontwikkelt mobiele navigatiesoftware voor verschillende doeleinden, voor de PDA en de Pocket PC, voor de PNA (PNA staat voor Personal Navigation Assistant, en is dus een zakcomputer die enkel bedoeld is voor navigatie), en voor de smartphone. Hiernaast ontwikkelt Navigon ook navigatiesoftware dat door veel verschillende autoproducenten wordt gebruikt. De navigatiesoftware van Navigon wordt dan gebruikt in auto-infotainment systemen. Tevredenheid van klanten staat voor Navigon hoog in het vaandel. Daarom heeft Navigon ook een uitgebreide klantenservice, de Navigon klantenservice. Deze Navigon klantenservice kunt u op veel verschillende manieren bereiken. Dit is expres zo gedaan om het voor de klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. De Navigon klantenservice is dus gemakkelijk te bereiken. Een van de meeste gebruikte onderdelen van de Navigon klantenservice is “vragen en antwoorden” pagina op de website van Navigon. Hier worden de meest gestelde vragen van klanten bondig, maar duidelijk, beantwoord door medewerkers van de Navigon klantenservice. Voorbeelden van vragen die u daar kunt tegenkomen zijn: “Hoe kan ik mijn apparaat restaureren?”, “Wat is Navigon Fresh?”, “Wat is een GPS signaal?”, “Hoe actueel is de kaart van Navigon” en ga zo maar door. Een groot gedeelte van deze vragen die door de Navigon klantenservice beantwoord worden gaan over de kaarten van Navigon. Gezien Navigon een bedrijf is die u de weg zou moeten wijzen wanneer u zelf de weg niet meer weet, is het erg belangrijk dat alle kaarten correct zijn en er dus totaal geen fouten zitten. Echter, fouten maken is menselijk en ook in de kaarten van Navigon zullen fouten zitten. Hier heeft de Navigon klantenservice echter iets op gevonden. Via de webpagina van de Navigon klantenservice kunt u fouten in de kaarten van Navigon melden aan de Navigon klantenservice waardoor deze zeer snel uit de kaarten gehaald kunnen worden. Zo wordt de kans erg klein dat meer dan één van de klanten last heeft van de fout erg klein. Samenwerken is dus ook iets wat Navigon, en daarmee de Navigon klantenservice, erg belangrijk vindt. Naast online help van de Navigon klantenservice kunt u hen natuurlijk ook direct bereiken. Via de website vindt u een online contact formulier dat u zal helpen via de email contact te krijgen met de Navigon klantenservice. Natuurlijk kunt u ook direct en persoonlijk contact krijgen met de Navigon klantenservice, dit kan door het nummer van de Navigon klantenservice te bellen. Dit nummer is 0800-0233937.
Het klantenservice Navigon telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Navigon