klantenservice Mediamarkt
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Mediamarkt?
Bel 085-0023053
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
085-0023053 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Mediamarkt telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Mediamarkt
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Marieta pijnen
Ik heb in oktober 2011een laptop Apple macpro gekocht bij jullie in ander half tijd was die kapot laten maken bij jullie en vanaf die tijd ben ik er mee sukkel ieder keer terug gebracht en weer op gehaald nu vandaag weer terug gebracht omdat ie weer kapot is sta een uur bij de ballie word er vriendelijk gezegd mevrouw hij is uit de Garantie ik zei vriendelijk dat ie al 5keer bij hun laten maken heb word ze boos op me,ik zei mevrouw dit is de 5de keer al dat ik terug moet komen en dat me laptop nog niet gemaak is ,ze zijn echt niet klant vriendelijk hoor ik koop daar nooit meer iets dus net ander woorden 1750 euro voor betaalt en heb nog geen laptop die werk en wees maar blij dat ik nog zeg waar het is
andre
wat een KUT bedrijf is dit zeg.
je koopt een vriezer online, zal de volgende dag bezorgt worden, en een week later heb je nog niets, ook heb ik in de tussentijd al 2 email gestuurd hoe het zit met de levering, maar je krijgt gewoon geen antwoord.
BULL SHIT bedrijf
H TRompetter
Hallo, Wij hebben op 28 dec en tv bij de mediamarkt in hoorn gekocht maar ben slecht te spreken over de service.
Er werd ons gezegd dat ik een super moderne tv kocht terwijl dit ding uit 2012 kwam.
Er was gezegd dat ik wifi op de tv had maar er werd niet bij gezegd dat ik nog een dommel van 50 euro moet kopen.
Ik vind dit een slechte zaak want ze verkopen oude rommel terwijl er slechte informatie wordt gegeven.
De verkoper heet ROB DROSTE.
Ik wilde de tv terug brengen en dan kan dat niet meer wand de doos was open geweest.
Ik ben een leek ik zuks soort dingen en ze hebben me gewoon rommel aangepraat .
Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt wand ik heb niet gespaard voor een tv uit 2012.
Met vriendelijke groet henry
paula domingos
Ik wil een klacht indienen waar en hoe aub
K.Dhonre
Ik heb via de webshop een order geplaatst ,betreffende 1 Plasmascherm,1 wasautomaat,1 koelkast en 1 fornuis,daarbij heb ik gekozen voor witgoed service 15 euro per stuk dus totaal 45 euro niet voor de TV,inhoudend dat de bezorgers het piepschuim en karton mede retour zouden nemen zoals beschreven staat in de service voorwaarden en alles aansluiten,maar wat scherts mijn verbazing ze hebben alles achter gelaten en vertelde mij dat zij dat niet mee zouden nemen,en niets mochten aansluiten omdat zij daar niet toe in staat waren,in vind dat erg asociaal zoals wij behandeld zijn door de bezorgdienst van MEDIAMARKT,bij deze zou ik dan ook willen dat ik het geld voor de extra service die niet is geleverd retour zou willen zien.mijn order nm is 11225613. K.Dhonre Vijverhofstraat 137 A 3032 SK Rotterdam.vr grt
Netten
14-10-2014 besteld spullen zijn nog niet binnen , de afspraak was 5 tot 8 werkdagen ik vindt dit niet normaal volgende week niet binnen haal ik mijn 2400 euro terug .
Netten
14-10-2014 besteld spullen zijn nog niet binnen , de afspraak was 5 tot 8 werkdagen ik vindt dit niet normaal volgende week niet binnen haal ik mijn 2400 euro terug .
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Mediamarkt?
Bel 085-0023053