U zocht: klantenservice Mango

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Mango?

Bel 035-2046666

klantenservice Mango

Beoordeling:

klantenservice Mango
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 1 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Mango is een multinational bedrijf dat vrouwen kleding, mannenkleding en accessoires verkoopt. Op dit moment heeft Mango meer dan 11.200 werknemers die werken in het Hangar Design Centre en op het hoofdkwartier in Barcelona. Het team bestaat uit een selectie van enthousiaste medewerkers waar de gemiddelde leeftijd 32 is en 82% procent vrouw is. Er zijn momenteel 2415 Mango winkels verdeeld over 107 landen in de wereld. Het concept van Mango is gebaseerd op een balans tussen kwaliteit in producten, een coherent en uniformmerk en een origineel design. Mango staat voor het kleden van de moderne, stedelijke vrouw. Alle winkels van Mango zijn geselecteerd zodat deze een uitstekende ligging hebben in stads centra. Mango vindt het belangrijk haar collecties goed te kunnen etaleren. Daarom beschikken de winkels over bepaalde afmetingen die aansluiten bij de criteria betreft binnenhuisarchitectuur, imago en uitstaling die Mango heeft gesteld zodat de producten goed geplaatst kunnen worden. Mango vindt het belangrijk om een prettige sfeer te creëren waar het mogelijk is om aangenaam te winkelen voor de klant. Mango vindt het ook belangrijk om milieu bewust te handelen. Zo heeft het bedrijf een aantal maatregelen genomen. Zo is Mango lid van het Detox Commitment van Greenpeace. Het doel hiervan is om het elimineren van alle gevaarlijke stoffen uit de toeleveringsketen. Mango werkt samen met hun leveranciers, hun inkoop-keten, professionals op het gebied van chemie, andere mode-industrie spelers en meer instanties om dit te realiseren. Mango was niet altijd al het grote bedrijf dat het nu is, dit is geleidelijk gegaan. In 1984 was er nog maar één Mango winkel. Deze bevond zich in Barcelona. Een jaar later, in 1985, werd de eerste winkel in Valencia geopend en de nationale expansie vangt aan. In 1988 werden er twee winkels geopend in Portugal en de 100e in Spanje. In 1994 werd er een winkel geopend op de beroemde Boulevard des Capucines in Parijs. In 1995 wordt de website Mango.com gelanceerd. In 2000 wordt de online shop officieel gelanceerd. In 2002 zijn er al Mango’s in 630 winkels in 70 verschillende landen en is Mango bezig met haar expansie in landen zoals Australië, China, Italië en Tunesië. Heeft u een vraag over Mango, over bijvoorbeeld de toegankelijkheid van een locatie of het retourneren van een product, dan kunt u informatie opzoeken op de website of het telefoonnummer bellen van de klantenservice. De medewerkers van klantenservice van Mango geven u graag antwoord op uw vraag!

Het klantenservice Mango telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Mango

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Mango. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Mango, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Zeer klantonvriendelijk behandeld door medewerker Mango. Cursus klantvriendelijkheid zou hier op zijn plaats zijn. Gelukkig was er wel een behulpzame collega aanwezig die wel klantvriendelijk was. Je gaat toch niet zeggen waar de klant bij staat tegen collega of die het wil overnemen omdat de klant het toch niet begrijpt!!!
- Sandra

karin

goede informatie, erg behulpzaam

TASUCHANOVA NATALIA

Telkens ik iets wil kopen uit de uitverkoop, wordt er op het einde weer het volledige bedrag geteld. In de webshop van België zijn de artikelen niet die ik wil en wanneer ik deze op de webshop van Nederland probeer te bestellen, komt er bij elk kledingstuk nog een bepaald bedrag bij. Ik heb hier een mail over gestuurd, maar jammer genoeg nooit een reactie gekregen.

B. van der Veen

Vandaag wilde ik een tas kopen bij Mango die was afgeprijsd van € 54,99 naar €37,99. Bij de kassa aangekomen zei de verkoopster dat het een afprijzing betrof van een week geleden in de mid-sale. Maar ze zijn vergeten de prijzen opnieuw te stickeren! En nu dus niet meer geldt. ja jammer dan maar er staat duidelijk van €54,99 naar €37,99.
Er staat duidelijk de afgeprijsde prijs op en die is bindend!
Ze waren niet van plan ons die afgeprijsde prijs te laten betalen. Niet te geloven wat een management.
Ik heb het verhaal naar het consumentenprogramma Radar gestuurd waar ik lid van ben. De ass.manager die wij erbij hebben gehaald, vond het ook raar maar ze mocht het niet verkopen van haar baas. Zij staat dus duidelijk niet achter dit beleid maar kan er niets aan doen, ze volgt de instructies van haar baas op! Lekker als zo moet werken bij een zaak waar je niet achter het beleid staat.
Heb er een foto van gemaakt en ook naar Radar gestuurd.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Met vriendelijke groet,
B. van der Veen

char

Waarom kunnen afgeprijste artikelen bij Mango winkel niet ook binnen een maand worden geretourneerd. Is zo verwarrend als je een afgeprijst en een niet afgeprijst artikel aanschaft en het bij moet houden.Zaraa bijv. houdt 1 ruiltermijn aan. Is mij vandaag overkomen. Nu zit ik met het artikle opgescheept.

achmed

mag ik jullie telefoon nummer

achmed

ik heb een jas bessteld maar hij is nog niet binnen

Monique Slotboom

Hallo,
Ik heb in Parijs een gala jurk gekocht voor mij dochter.
Erg leuke jurk voor 49.95.
We zijn terug in Nederland en kijk op jullie site en zie dat dezelfde jurk in Nederland 39.95 kost. Hij is niet in de sale. Kunt u mij vertellen hoe dit kan?
Krijg hier geen blij gevoel van. Mang is Mango toch?
Graag krijg ik van u een reactie. Mijn mail adres is moniqueslotboom@live.nl

Lilian Verweij

Mijn dochter heeft 30 nov. jl. een bestelling gedaan met bestelnummer A3TQUM, t.w.v. E 69,99. Op diezelfde dag heb ik 30% korting gekregen voor mijn aankoop in de winkel. Bij navraag bleek deze korting ook te gelden op internet, bij invoering van een code. Mijn dochter heeft hier niets van gezien op internet en het volledige bedrag betaald. Hierbij vraag ik een restitutie of tegoedbon voor de teveel betaalde 30%.
Mvrgr.
Lilian Verweij
Nijmegenweg 11
1324JA Almere.
0634971885

Meta van der Linde

L.S.:
Vanmorgen ben ik in uw winkel op de Oudegracht in Utrecht geweest. Was op zoek naar een T-shirt.

Onder het bord ” T-shirts 14,99 euro “hingen div. leuke shirts. Heb er 2 gepast en vond ze beiden super. Aan de shirts hing ook een prijskaartje van 14,99 euro.

Bij de kassa aangekomen bleek 1 van de shirts 19.99 euro te kosten. Terwijl er toch echt een prijskaartje van 14,99 aan hing.

Ik vond het vreemd, zei dat tegen de cassiere en zij gaf mij 2 opties: of 19.99 euro te betalen of het T-shirt terug te hangen !! Verder geen opties!

Ben dit van Mango absoluut niet gewend. Vind dit toch wat klant-onvriendelijk gedrag! Had mij dit shirt voor 14,99 laten kopen en was de rest weg gaan hangen! Zij zei dat zij dat niet kon en wilde doen, de prijs in de kassa is de goede!

Zonde dat je voor dit bedrag zo met je klanten omgaat! De leidinggevende gaf overigens hetzelfde antwoord!

Laat mij niet kennen voor 5 euro, maar stap niet meer bij Mango Oudegracht naar binnen! Misschien dat iemand na mij hetzelfde is overkomen.

Graag uw antwoord,

Met vriendelijke groeten,

Meta van der Linde.

S.El Hantatie

Geachte heer,mevrouw,
Ik heb in julie 2013 een jurk gekocht via online,die heb ik inmedels terug gebracht,maar tot nu toe heb ik mijn geld niet terug gekregen.
Het Ordernummer: A2T4G7
Totaal bedrag: EUR 19.99

Met vriendelijke groeten.
Saida elhantatie

e-mail:saida-70@hotmail.com

C.Bijnen

Enige weken geleden bestelde ik bij U een tuniek, had het in de winkel gezien ,maar niet in de juiste maat,mijn kleding maat is 42. Ik bestelde XL, dit paste helemaal niet,veel te strak, dus geretourneerd , daar moest ik €6.95 voor betalen. Een tuniek van €19.95 heb ik niet omdat de maten niet kloppen, maar heeft mij wel €6,95 gekost.U begrijpt dat ik niet meer on-line bij U koop!!!! Vriendelijke groet en dus niet tot de volgende keer.C.Bijnen

Aga

I would like to order on line jacket and I would like to pay by my bank account (ideal) but if I try this option I can not pay.Why?In the past I did it many time but at the moment is not possible.Could you explanation me why?Thank you.Regards

Klabets

Accesoires moet accessoires zijn in de app van Mango…

Naomi

Hallo,
Ik ben erg ontevreden over de dienstverlening over de telefoon. Ik bel naar het klantennummer, vervolgens zegt de medewerkster dat ze me zal door verbinden met een mango vestiging en word er opgehangen. Ik ben dus niet doorverbonden, ben mijn 80 cent voor dit gesprek kwijt, en heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik vind dit belachelijk!

m

mango is de allerslechte online site ever!
geld terug krijgen ho maar en de klantenservice kunnen bereiken ook ho maar!
never nooit ga ik hier nog wat kopen!
ze verdienen de koudste douche van radar.
heb nog nooit zoiets slechts als dit meegemaakt!

S van der tuijn

Laats heb ik kleding besteld en geretourneerd, ik heb nog geen retour/ aankomstbericht gehad, de aankopen heb ik vooraf betaald, graag uw reactie,
Het gaat om ordernummer; B8E245

Linda Van Loon

Goedenmiddag,
heb vorige week een jas bij Mango gekocht deed hem van de week aan en de autostoel zit helemaal onder het dons afgedaan en nu vandaag weer zo gaan de veren er snel uit,
naar de winkel gegaan daar deden ze erg ongeintresseerd vorig jaar jas gekocht zo n zelfde voor mij zelf en man maar die hebben dat niet dus het is niet echt normaal vind dit erg jammer hoop dat u een oplossing heeft groet Linda

Linda Van Loon

Goedenmiddag,
heb vorige week een jas bij Mango gekocht deed hem van de week aan en de autostoel zit helemaal onder het dons afgedaan en nu vandaag weer zo gaan de veren er snel uit,
naar de winkel gegaan daar deden ze erg ongeintresseerd vorig jaar jas gekocht zo n zelfde voor mij zelf en man maar die hebben dat niet dus het is niet echt normaal vind dit erg jammer hoop dat u een oplossing heeft groet Linda

jeannetteloembet@yahoo.co.uk

Hallo
Ik wil graag een compliment geven aan de medewerkers van mango op station Amsterdam cs.
Ik werd zaterdag geholpen door een geweldige medewerker, chapeau,
Super vakmanschap.
Nogmaals bedankt.
Groetjes en tot snel

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Mango

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Mango?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu