U zocht: klantenservice Limburgs Dagblad

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Limburgs Dagblad?

Bel 035-2046666

klantenservice Limburgs Dagblad

Beoordeling:

klantenservice Limburgs Dagblad
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Het Limburgs Dagblad is een Nederlands-Limburgse krant, en was sinds 1972 onderdeel van het Telegraafconcern. Het Limburgs Dagblad vormt samen met het Dagblad De Limburger de Media Groep Limburg.

Het klantenservice Limburgs Dagblad telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Limburgs Dagblad

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Limburgs Dagblad. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Limburgs Dagblad, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

W.Levels

Wij hebben reeds meer dan 50 jaar een abonnement op de Limburger en zijn voorgangers.
Wij woonden destijds in Roermond en Herten.
Wij denken dat wij altijd een Roermondse editie hebben gehad.
Wij zagen de rubriek Abonnee van de week ” . Wil graag meedoen aan de loterij van de week.
Ik weet niet precies waar ik dit bericht naar toe moet sturen.
De klantenservice weet wellicht raad.
W.Levels Bösdaellaan 43 5953 BW Reuver

Steinbusch

Aansluitend op mijn vorige mail, zeg ik bij deze mijn abonnement op
Met ingang van 1 Augustus.
Wilt u dan ook het bedrag van de maanden Augustus en September
s.v.p. terugstorten
Bedankt

Steinbusch

Bij deze wil ik u mededelen dat ik het onbeschoft vind dat in Juni al voor de komende 3 maanden het abonnementsgeld wordt afgeboekt.
Ik overweeg dan ook om het abonnement op te zeggen.
Betalen voor iets wat ik b.v. In September pas ontvang.

Soons

Vandaag getelefoneerd met de klantenservice betreffende verschillende foutieve betalingen, zou terug gebeld worden helaas is dit niet gebeurd.
Ook is het niet mogelijk een mail te sturen naar de klantenservice tevens is het zeer klant onvriendelijk als je 80 per minuut moet betalen en de kosten van je mobiel en in wacht wordt gezet!!!
Ben benieuwd of er een oplossing komt M: 06-22499440

c .zurek

een klacht ik ben gisteren drie maal gebeld en vanmorgen weer ik baal hier van en ga een melding maken ik ben bijna 70 jaar en denk dat ik oud en wijs genoeg ben als ik iets wil bestellen dit is gewoon lastig vallen ik vraag me af of de directeur ook zo word lastig gevallen ik ben aangesloten bij het belmeniet register en eenmaal kan maar vier maal nee ik ben laaiend mevr c. zurek

meulen weert 34

maak het niet zo moeilijk.als er een klacht is gewoon een rieo telfoon

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Limburgs Dagblad

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Limburgs Dagblad?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu