Jiba Klantenservice.
Jiba is een reisorganisatie die u met een zeker gevoel op vakantie wil laten gaan. Door actuele reisinformatie en klantreacties te verstrekken, hopen zij hun klanten tot een afgewogen reiskeuze te laten komen. Deze keuze kunt u via de website rechtstreeks reserveren. Het feit dat Jiba is aangesloten bij het Algemeen Nederlands Fonds voor Reisondernemingen, het Stichting Garantiefonds Reisgelden, het Calamiteitenfonds, Thuiswinkel.org en Bestrijding van Kinderprostitutie in vakantielanden draagt bij aan het goede en zekere gevoel waarmee zij hun klanten op vakantie laten gaan. Ook wanneer u met vrienden, collega’s, teamgenoten of medestudenten op vakantie wil, kunt u terecht bij Jiba. Al jarenlang zijn zij gespecialiseerd in het organiseren van reizen voor groepen vanaf twintig personen. Doordat zij beschikken over de ervaring en deskundigheid voor u en uw groep om een geweldige zonvakantie te organiseren, is Jiba een goede keuze voor het plannen van uw reis. Bij Jiba wordt gezorgd voor een persoonlijke benadering, op maat samengestelde zonvakanties en een samenwerking die zowel professioneel als flexibel van aard is. Dit in combinatie van het organiseren van een aantal interessante acties per seizoen, zorgt voor een optimale vakantiesfeer. Jiba houdt zich daarnaast bezig met duurzaam toerisme: dit betekent dat voor, tijdens en na het reizen veel rekening gehouden wordt met het milieu, de mensen, natuur en cultuur. Het gevolg hiervan is dat ook aan de volgende generaties aantrekkelijke bestemmingen kunnen worden aangeboden. Voornamelijk de ANVR reisbranche zet zich hiervoor in. Zij houden zich bezig met het Duurzaam Toeristisch Ondernemen (DTO). Ook toeristen kunnen hieraan bijdragen, dit is niet iets dat alleen maar door reisondernemingen gedaan wordt. Vakantiegangers zijn een onmisbare schakel in dit proces. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om de auto thuis te laten en de radio, televisie en het licht uit te schakelen wanneer u uw accommodatie verlaat. Als reiziger kunt u er ook voor kiezen om te genieten van de lokale culinaire specialiteiten en al uw afval weg te gooien in de afvalbak. Verder beschikt Jiba over een goed functionerende klantenservice: Jiba Klantenservice. Wanneer u een reis geboekt heeft, kan het zijn dat u voorafgaand daaraan nog een aantal vragen heeft. Voorbeelden hiervan zijn de hoeveelheid bagage die u mag meenemen en of u hiervoor moet betalen, of u bepaalde voorkeuren kunt doorgeven en of de transfer is inbegrepen bij de reis som. Ook vragen met betrekking tot de aanwezigheid van babybedjes in de accommodatie zijn hier relevant. Hiervoor kunt de Jiba klantenservice bellen, waar goed opgeleide medewerkers klaar zullen staan om uw vragen te beantwoorden. Iedere reiziger die een vakantie boekt bij Jiba, krijgt van de Jiba klantenservice een ‘Mijn Jiba’ account toegestuurd. Hier kunt u uw vakantie bekijken, de vluchttijden nakijken, de betaling overmaken en uw factuur en tickets downloaden. Indien u problemen heeft met het inloggen op Mijn Jiba, neem dan contact op met de Jiba Klantenservice.
Het klantenservice Jiba telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Jiba