klantenservice HTM
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice HTM?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Bij klachten of vragen kunt u terecht bij de HTM Klantenservice. Voor korte vragen, opmerkingen of klachten zijn ze bereikbaar via Twitter: @HTM_Reisinfo. Uw tweets worden tijdens kantooruren beantwoord. Daarnaast kunt u ook terecht op de Facebook of het reactieformulier. Voor langere vragen die meer aandacht vereisen, kunt u hun telefoonnummer bellen: 0900 – 4864636 (lokaal tarief). HTM Klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 7.00 tot 19.00 uur. Daarnaast kunt u terecht bij de HTM Service Punten: deze bevinden zich op Station Den Haag Centraal, Station Hollands Spoor en in Zoetermeer Centrum-West. Daarnaast onderzoekt de HTM Klantenservice de kwaliteit van hun dienstverlening. Zij zijn er om de reiziger zo vlekkeloos mogelijk op zijn bestemming aan te laten komen: mits u hier kritiek op heeft, kunt u meedoen aan het klantenpanel.
De HTM Klantenservice staat voor u klaar als u vragen heeft over de vertrektijden van uw bus of tram, maar ook voor vragen over de OV-chipkaart: wat te doen als uw OV-chipkaart verloren is, u bent beroofd of hij kapot is gegaan? Op al deze vragen kunnen zij u een antwoord geven. Daarnaast staan zij voor u klaar als u vragen heeft over boetes en bezwaren of als u uw abonnement stop wilt zetten of wijzigen. In het geval dat u geld wilt terugvragen voor een reis die buiten uw macht om verkeerd is gelopen, kunt u ook terecht bij de HTM Klantenservice.
Ook als u iets kwijt bent of gevonden hebt, kunt u de HTM Klantenservice te bellen. De HTM streeft ernaar om uw reis zo comfortabel mogelijk te maken en assisteert u dan ook graag in het geval van nood. Als u een klacht heeft over tramtijden, een kapotte halte of schade die u op heeft gelopen tijdens een ongeval of aanrijding kunt u ook bij hen terecht. Voor een schadeverzoek kunt u een brief sturen naar het HTM Contactcentrum, Postbus 28503, 2502 KM, Den Haag. Als u niet tevreden bent over de uitkomst van uw klacht en HTM u niet verder kunt helpen, kunt u naar het OV loket stappen. HTM Klantenservice hoopt natuurlijk dat dit niet nodig is: de klant staat bij hen het hoogst in het vaandel.
Het klantenservice HTM telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice HTM
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
dl rog
Eerst 80 cent plus eigen belbundel, door laten verbinden en NOG eens 10 cent plus eigen belbundels. Tering wat sneeky!!!!!! (Kan werkelijk Iknergens het tegendeel vinden, jullie hebben bij waarneming al 1 euro uit mn zak getrokken)
henk Scheffer
contatcten vervoerder – reiziger deugenniet.
contatcformier problematisch maar niet te vinden HTM en andre vervoerdres houden geen rekening met computer behinderden reizigers, en niet regio genoten.
dhr Ilham
Ik heb begin dec een nieuwe ov kaart aangevraagd met foto en tot nu toe nog niet ontvangen. Hoop gauw op een reactie om wat te doen. Mijn geboortedatum is 10-08-1941, adres Hertzogstraat 41A 2572 VS Den Haag. Het emailadres voor het reactie is van mijn stiefzoon no dhr R Salee email is : alwisalee@hotmail.nl.
D.H.I. Riel
In een woord bijzonder slecht !
Op zondag om 17.45 is er geen telefoonnummer te vinden
en de verdere informatie is geheel niet aanwezig.
Bedroevend en om zich voor te schamen !
Bij tel nummer is 06-16907617 of 070-7371104
Jammer want HTM was zo een goed bedrijf !
Nelly
Jullie site is echt onmogelijk graag weer terug naar de oorspronkelijke. Jullie hoeven Nederland niet te bedienen, jullie zijn toch een regionaal werkend bedrijf? Het is echt een rampzalige verandering!!
briefkani
hallo
ik wil graag een nieuwe pasje voor abonnement omdat mijn pasje kapot is.
mijn adres is //
h.m.briefkani
witte van der laan 15
2291ka – wateringen
geborte datum // 01-07-1966
e-mail // hawarbriefkani20@gmail.com
met vriendelijke groet,
hawar briefkani
Hulp nodig met het vinden van klantenservice HTM?
Bel 035-2046666