Hoogvliet is een Nederlandse supermarktketen. De keten werd in 1968 opgericht door Leen Hoogvliet en bestond in de beginjaren voornamelijk uit groentewinkels in de omgeving Den Haag. Inmiddels is de supermarkt uitgegroeid tot een volwaardige keten met 65 winkels met ruim 5.000 medewerkers in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland.
Hoogvliet kenmerkt zich door haar gastvrijheid, lage prijzen en vele aanbiedingen. Om de laagste prijzen te kunnen hanteren controleert zij elke week de prijzen van diverse supermarkten en past zij, waar nodig, haar prijzen aan.
Daarnaast heeft Hoogvliet, voor nog meer korting, een eigen klantenkaart. Met de klantenkaart kunt u gemakkelijk en snel punten sparen terwijl u uw dagelijkse boodschappen bij Hoogvliet doet. Bij elke 10 cent ontvangt u een spaarpunt van 1 cent. Uiteindelijk kunt u ervoor kiezen uw punten te laten uitbetalen of uw boodschappen ermee te betalen.
Tevens biedt Hoogvliet haar klanten de mogelijkheid om hun boodschappen online al te bestellen, waarna zij deze in de winkel af kunnen halen. Er wordt nog gewerkt aan een service waarbij de boodschappen ook thuis bezorgd kunnen worden.
In het geval dat u een vraag, opmerking of klacht heeft voor of over Hoogvliet of over bijvoorbeeld het assortiment of de medewerkers, dan kunt u altijd per telefoon contact opnemen met de klantenservice via telefoonnummer 0172 – 418200. De klantenservice van Hoogvliet is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 22.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 en 20.00 uur. Indien u Hoogvliet liever via de digitale weg wilt contacteren, dan kunt u dit doen door het contactformulier op de website in te vullen of door een bericht op één van de sociale media pagina’s achter te laten. De klantenservice is actief op zowel Facebook als Twitter. U kunt ook de zeer uitgebreide veel gestelde vragen-sectie op de website van Hoogvliet raadplegen, hier vindt u een antwoord op de meest voorkomende vragen. Het is uiteraard ook mogelijk om per post contact op te nemen met Hoogvliet, dit doet u door uw brief te adresseren aan Postbus 434, 2400 AK Alphen aan den Rijn. Indien uw vraag uw klantenkaart betreft, verzoekt Hoogvliet u om uw klantenkaartnummer te vermelden bij uw correspondentie. Uw klantenkaartnummer vindt u aan de achterkant van uw klantenkaart, onder de streepjescode.
Het hoofdkantoor van Hoogvliet is gevestigd op de Eikenlaan 265, 2404 BP Alphen aan den Rijn. Hier is ook één van de distributiecentra gevestigd. Het algemene telefoonnummer van het service- en distributiecentrum is 0172 – 418218.
Het klantenservice Hoogvliet telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Hoogvliet