Honda Giken Kogyo Kabushiki, of gemakkelijker gezegd Honda, is een Japanse fabrikant van motorfietsen, scooters en auto’s. Ook produceert Honda verschillende soorten elektrische generatoren, ATV’s, tuinmachines en watersportmachines. Honda is dus van alle markten thuis. Het hoofdkantoor van Honda bevindt zich in Japan, in de hoofdstad Tokio. Er wordt tevens gehandeld in aandelen van Honda, dit gebeurd op de effectenbeurzen van Tokio, Oskaka, Nagoya, Sapporo, Kyoto, Londen, Parijs, New York, Fukuoka en Zwitserland. Honda` is dus een goedlopend bedrijf dat een goede beursgang heeft. Honda werd op 24 september 1948 opgericht in Hamamatsu in Japan. De naam Honda kreeg het bedrijf van de oprichter: Soichiro Honda. Honda is met name bekend geworden door de productie van verschillende populaire auto’s en omdat het een grote historie heeft opgebouwd op het gebied van races. Niet alleen van autoraces, maar in alle takken van de gemotoriseerde sport. Honda verkoopt auto’s, motorfietsen en andere producten over de hele wereld. Ze zijn dus niet alleen in Japan heel erg succesvol, ook hier in Nederland is het merk Honda zeer populair. Als u namelijk oplet wanneer u in de auto zit, zult u namelijk veel verschillende motorvoertuigen van het merk Honda voorbij zien komen. Het is dan ook niet gek dat Honda erg gefocust is op de tevredenheid van haar klanten, ook haar klanten in Nederland. Dat is ook de reden waarom Honda klantenservice zeer serieus neemt. Niet voor niets zegt Honda op haar website dat ze willen dat u denkt “wat een geweldige klantenservice” wanneer u denkt aan de Honda klantenservice. De Honda klantenservice bestaat net zoals de klantenservice van veel andere bedrijven uit verschillende onderdelen. Het meest belangrijke onderdeel van de Honda klantenservice is de website van Honda. De Honda klantenservice heeft namelijk een groot aandeel op deze website. Op deze website, www.honda.nl, kunt u namelijk zeer veel informatie vinden over Honda. Hierdoor is het lang niet altijd nodig om meteen direct contact te zoeken met de Honda klantenservice omdat het antwoord vaak al op de website van Honda staat. Echter, soms het wel nodig om direct contact te hebben met de Honda klantenservice. Dit kan onder andere per telefoon. De telefonische Honda klantenservice staat namelijk tijdens kantooruren voor u paraat om al uw vragen over Honda te beantwoorden. U kunt de Honda klantenservice ook bereiken als u Honda een suggestie of een tip wil geven. Deze worden namelijk ook altijd serieus in acht genomen door de Honda klantenservice. Hiernaast gaat de Honda klantenservice ook serieus in op klachten over Honda zelf en over de Honda klantenservice. Dus schroom niet om deze door te geven aan de Honda klantenservice. Er zijn dus verschillende manieren waarop de Honda klantenservice haar klanten helpt en service biedt.
Het klantenservice Honda telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Honda