Homestroom
Tegenwoordig weet iedereen dat fossiele brandstoffen op raken en dat ze het milieu vervuilen. Homestroom strijdt voor duurzame opwekking van energie. Dit doen we met behulp van groene energiemaatschappijen die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben: duurzaam energie verwekken en duurzaam energie gebruiken. We bieden een ongebonden energie collectief aan voor gas en stroom. Het energiecollectief zet meerdere huishoudens bij elkaar zodat er op een goedkope manier stroom gekocht kan worden van een energieleverancier. Omdat homestroom de goedkoopste prijzen voor groene stroom nauw in de gaten houdt, hoeft u zelf nooit meer te zoeken naar de laagste tarieven. U sluit dus niet maar één keer een goede deal, maar jaar op jaar! Is dat niet ideaal? Als u vragen heeft over de manier waarop Homestroom dit bijzondere doel realiseert, kunt u de klantenservice van Homestroom bellen en de medewerkers zullen het u tot in detail uitleggen.
De klantenservice Homestroom
Homestroom heeft een eigen klantenservice wat niet gebruikelijk is voor bedrijven die energiecollectieven aanbieden. Het is namelijk onhandig als u ieder jaar van klantenservice moet wisselen omdat de prijzen bij een andere energieleverancier lager zijn. Op dit punt onderscheid Homestroom zich van anderen door een bekwame klantenservice aan te bieden, Homestroom klantenservice. Deze klantenservice kan u helpen op meerdere vlakken: heeft u vragen over uw contract? Dan staat de klantenservice voor u paraat. Is er iets onduidelijk in de eind nota? Bel gerust en de medewerkers helpen u zo snel mogelijk met het probleem. Vraagt u zich af of de meterstanden kloppen? In geval van twijfel is het ook altijd handig om even contact op te nemen met de klantenservice. Bent u nog niet helemaal op de hoogte van de nieuwe tarieven? Of wilt u meer informatie over die nieuwe goedkope energieleverancier? U verwacht het al, bel de klantenservice!
Besparen op energie? Homestroom klantenservice helpt!
Op de site van Homestroom staat een tool waarmee u uw voordeel kan berekenen. Aan de hand van uw woon- en leefsituatie kan u uitrekenen hoeveel geld u bespaart per jaar. Heeft u vragen over de uitkomst van berekening dan kunt u altijd om informatie vragen bij de klantenservice. Hier kunt u ook vragen stellen over de looptijd van het contract, hoe u energienota eruit komt te zien en wanneer u de jaar nota en de eind nota ontvangt. Ook niet onbelangrijk is de vraag hoe overstappen naar Homestroom werkt, door wie wordt bijvoorbeeld het huidige contract opgezegd, hoe lang duurt overstappen eigenlijk en wanneer moet ik een opzegvergoeding betalen? De klantenservice Homestroom zal u van een antwoord voorzien. De klantenservice is er tenslotte om u te helpen! De medewerkers staan bekend op hun klantvriendelijkheid en zorgen dat u zorgeloos groene stroom kunt gebruiken.
MAINEnergie Klantenservice
Het klantenservice Homestroom telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Homestroom