Halfords is een winkel die niet meer uit het Nederlandse straatbeeld weg te denken is. Echter, het heeft geen Nederlandse roots. Halfords kwam namelijk pas in 1973 naar Nederland en is van origine een Engelse winkel. De winkel is genoemd naar de straat waar het groot is geworden, namelijk Halford Street in de Engelse stad Leicester. In 1986 zaten er dertig filialen van Halfords verspreid over heel Nederland. Gezien de grote hoeveelheid aan filialen, besloot de Nederlandse directe de succesformule over. Sindsdien is het aantal filialen van Halfords alleen maar gestegen. Ook zijn een er een aantal Belgische vestigingen bijgekomen. Inmiddels zijn er zo’n 130 vestigingen van Halfords in Nederland en België. Halfords verkoopt in Nederland en België een grote hoeveelheid aan producten. Van autoradio’s tot fietsen en van fietstassen tot motorhelmen. Ook verkoopt Halfords veel verschillende soorten navigatiesystemen, kampeerartikelen en fietsen. Hiernaast specialiseert Halfords zich ook in de verschillende producten waarmee senioren mobiel kunnen blijven, denk bijvoorbeeld aan scootmobielen, wandelstokken en rollators. Gezien de grote verscheidenheid aan producten is een goede klantenservice van hoog belang. De Halfords klantenservice streeft erna alle klanten zo goed mogelijk te helpen. Of het nou gaat om een vraag over de garantie van een bepaald product, of over een opmerking over de bereikbaarheid van een Halfords filiaal: de Halfords klantenservice staat voor u klaar. De Halfords klantenservice is direct te bereiken via hun telefoonnummer 0318-559111 (lokaal tarief). Hier zullen Halfords medewerkers voor u klaarstaan om elke vraag te beantwoorden en elke opmerking in behandeling te nemen. Ook via de email kunt u de Halfords klantenservice bereiken. Wanneer u uw vragen, tips of opmerkingen naar info@halfords.nl stuurt, dan zal de Halfords klantenservice erna streven om binnen drie dagen te reageren. Helaas kent ook Halfords drukkere weken. Hierdoor hanteert de Halfords klantenservice een uiterlijke reactietermijn van veertien dagen. Wanneer u uw vraag, tip of opmerking dus naar de Halfords klantenservice mailt, zal u binnen maximaal veertien dagen een reactie krijgen. Ook voor suggesties en klachten, maar ook voor complimentjes of ervaringen over een van de Halfords producten staat de Halfords klantenservice open. Ook voor mensen zonder telefoon of internet is de Halfords klantenservice gemakkelijk te bereiken. Halfords beschikt namelijk over een postadres. Kortom, het is dus tevens mogelijk om de Halfords klantenservice te bereiken via de post. Dit kan via het volgende postadres: Halfords Nederland B.V., Afdeling Klantenservice, Postbus 218, 3900 AE Veenendaal. Hiernaast kunt u het antwoord op verschillende vragen, de zogenaamde “veelgestelde vragen” op de webpagina van de Halfords klantenservice vinden: www.halfords.nl/klantenservice. Het is dus lang niet altijd nodig om direct contact te zoeken met de klantenservice van Halfords. Veel van uw vragen zullen op de website al beantwoord worden.
Het klantenservice Halfords telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Halfords