Ongeveer twintig jaar geleden kreeg Nederland er een nieuwe sneaker winkel bij: de Front Runner. De naam Front Runner geeft volgens het bedrijf aan dat ze een voorloper zijn op het gebied van modieuze streetwear en footwear. Trendy zijn is dan ook iets wat zeer belangrijk is bij Front Runner. Zowel de producten als de uitstraling van de winkel zijn moeten aan deze eis voldoen. Een trendy uitstraling is volgens de Front Runner namelijk uitnodigend en zorgt ervoor dat de klanten zich meteen thuis voelen in de winkel. Inmiddels heeft de Front Runner 15 vestigingen die verspreid zijn door heel Nederland. U kunt de Front Runner vinden in onder andere Utrecht, Amsterdam, Den Haag en Groningen. Front Runner vindt het erg belangrijk dat klanten altijd bij hun slagen, daarom biedt Front Runner dan ook vijfhonderd verschillende soorten schoenen aan. Niet slagen bij Front Runner wordt dan bijna lastig. Naast fysieke winkels, heeft Front Runner ook een succesvolle webshop. In de webshop kunt u de gehele collectie van Front Runner op uw gemak nog eens nalopen. Bestellen bij de Front Runner gaat gemakkelijk. Bij Front Runner heeft u namelijk de mogelijkheid om pas achteraf te betalen. Ook kunnen schoenen binnen honderd dagen geruild worden en kunnen de aankopen gratis retour gezonden worden. Kortom, de klantenservice van Front Runner is erg goed. Niet alleen bij service met betrekking tot de webshop heeft Front Runner klantenservice hoog in het vaandel staan. Front Runner heeft namelijk ook een telefonische klantenservice. De telefonische Front Runner klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 in de ochtend tot en met 17.00 in de avond op 030-2192644. Naast de telefonische Front Runner klantenservice kunt u ook via de website contact opnemen met Front Runner. Dit kan via het contactformulier op de website. Dit contactformulier is speciaal gericht op vragen, klachten of opmerkingen met betrekking tot online bestellingen. Het is dan ook zeer belangrijk om uw ordernummer bij de hand te houden wanneer u het contactformulier invult, zo kan een medewerker van de Front Runner klantenservice u het beste helpen. De Front Runner klantenservice streeft erna elke klacht, opmerking, tip of vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden. Bij klachten heeft de Front Runner klantenservice zelfs een aparte manier van werken. De klacht wordt namelijk meteen in behandeling genomen en onderzocht. Binnen een week kan u altijd een inhoudelijke reactie verwachten. Dit komt doordat de Front Runner klantenservice werkt volgens de klachtenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Een ander onderdeel van de Front Runner klantenservice is hun lijst met veelgestelde vragen. De veelgestelde vragen op deze lijst, die op de website staat, zijn allen heel duidelijk beantwoord. Dit voorkomt dat u bij elke vraag meteen de telefonische Front Runner klantenservice in moet schakelen.
Het klantenservice Front Runner telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Front Runner