klantenservice FNV
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice FNV?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Daarnaast kunt u natuurlijk ook gebruik maken van de FNV klantenservice door middel van het contactformulier op de website als u een brandende vraag heeft die u niet een twee drie kunt vinden. Vergeet niet al uw contactinformatie in te vullen en welke bedrijfstak het betreft. Dit om het de FNV klantenservice zo makkelijk mogelijk te maken: hoe duidelijker u bent, hoe beter en sneller de FNV klantenservice u zal kunnen helpen.
Het makkelijkst is om te bellen of een brief te sturen naar het hoofdkantoor. Het postadres voor uw brief is Postbus 8456, 1005 AL Amsterdam. U kunt natuurlijk ook langs gaan. In dat geval kunt u aankloppen bij Naritaweg 10, 1043 BX Amsterdam. Daarnaast is er ook de publieksvoorlichting voor leden en niet-leden. Deze is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 van maandag tot en met vrijdag. U kunt deze ook mailen via het contactformulier, maar als u vragen heeft over uw persoonlijke situatie qua uitkering of cao, kunt u contact opnemen met de ledenservice van uw eigen FNV-bond of –sector.. Voor zakelijke relaties kunt u terecht tussen 09.00 en 17.00 uur op 020 – 5816300.
Het klantenservice FNV telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice FNV
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
H.van Vuuren
Er wordt gezegd dat ik recht heb op juridische hulp. Echter ik kan niet bellen want ik heb geen telf.. Via e-mail moet ik zelf maar uitgaan zoeken bij wie ik moet wezen. Met lidnr. 02 9124653 wordt op jullie site niet geaccepteerd. Tijdens kantooruren moet ik werken dus kan ik niet via media communiceren. Daarnaast ben ik hier ook niet op aangesloten.
Ik stuur hier mij vraag aan jullie en misschien dat jullie mijn vraag aan juridische afdeling kunnen doorspelen. mij e-mail adres is bij jullie bekend.
De vraag die gesteld heb voor de juridische afd FNV bondgenoten is de volgen. De organisatie waar ik werk heeft geen cao. Ik heb een vraag. De afgelopen tijd zijn veel collega’s op andere afdeling met reden van digitalisering van hun werkzaamheden ontslagen.
Op een aantal van deze functie zijn nieuwe collega’s aangenomen. Ik weet alleen niet of de exact dezelfde taken zijn. Nu is er gezegd dat op onze unit totaal 10 collega weg moeten. voor totaal van 400 uur. We weten niet wie er weg moeten. Nu word er ook voor onze afdeling nieuw mensen in vaste dienst aangenomen. Vaak zijn dit mensen die net van school zijn. Deze worden zonder overleg op de taken van de collega’s ingezet. Zodat er steeds minder werk is voor de collega’s die er al zaten. Mag dit? En wat kan je hier tegen doen? Na dit bericht heb ik in een gesprek te horen gekregen dat ze mij te verantwoordelijk vinden en mij te gestrest vinden. Ik heb mijn kant verhaal verteld en dit weerlegd. Hierna heb ik via de e-mail te horen gekregen dat ik terug moet naar de basis van 31-12-2014. Dit is een e-mail bevestigd. Ik mag mij niet focussen op de volgende rol. Deze rol moet iedereen binnen deze organisatie dit jaar halen. Haal je dit niet dan is dit de reden van ontslag. Nu weet ik niet of ik dit als officiële waarschuwing moet zien. Welke stappen moet ik nu ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Hanneke van Vuuren
Voorspoed_@Hotmail.com
Hulp nodig met het vinden van klantenservice FNV?
Bel 035-2046666