klantenservice Flying Blue Card
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Flying Blue Card?
Bel 085-0023053
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
085-0023053 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Flying Blue Card is het frequent flyer programma van luchtvaartmaatschappij KLM en Air France. Deze twee bedrijven fuseerden in 2005, werden in juni van dat jaar de twee frequent flyer programma’s Fréquence Plus en Flying Dutchman samengevoegd in een nieuw, vers spaarprogramma.Klanten van KLM kunnen hier door het maken van reizen sparen voor extra’s of korting voor vliegtickets. De maatschappijen binnen de Air France KLM familie volgden vrijwel direct. Momenteel heeft de Flying Blue Card ruim zeventien miljoen leden en hier komen iedere maand zo’n honderd twintig duizend nieuwe leden bij. Dit maakt de Flying Blue Card het grootste actieve bedrijf binnen de frequent flyer programma. Het idee van de Flying Blue Card werkt als volgt: klanten kunnen naarmate zij meer vliegen hoger op komen binnen het frequent flying programma. De eerste status die klanten hebben bij de Flying Blue Card is Flying Blue Ivory, dan volgt Flying Blue Silver, dan volgt de Flying Blue Card Gold Status en tenslotte volgt Flying Blue Card Platinum. Binnen het Flying Blue programma kunnen leden van de Flying Blue Card level miles en award miles verdienen. Het Flying Blue programma kent vier niveaus: het basislevel, het SkyTeam Elite niveau, het SkyTeam Elite Plus niveau en het SkyTeam Elite Plus level. Leden van de Flying Blue Card kunnen hogerop de ladder komen door het aankopen van een ticket voor een vlucht met een AF (Air France) of KL (Koninklijke Luchtvaart) code. Voor het ontvangen van de levels moet men de vlucht hebben gemaakt. Ook van vluchten die worden uitgevoerd door Kenya Airways kunnen gebruikers punten ontvangen die hen helpen om hogerop te komen binnen het Flying Blue Card pakket. Iedere gevlogen mile van een vlucht met een KL en AF code is een level mile. De Flying Blue Card hanteert ook award miles. Hiervoor wordt een minimum van 750 gehanteerd voor internationale vluchten. Voor nationale vluchten hanteert de Flying Blue Card een minimum van 500. Wanneer reizigers ervoor kiezen om Busniess Class of First Class te vliegen, zullen zij een bonus ontvangen vanuit de Flying Blue Card. De verdiende award miles kunnen worden gebruikt voor gratis vluchten. In dit geval dienen alleen de brandstoftoeslagen en de belastingen te worden betaald. De Award Miles voor de vluchten van AF, KLM, SkyTeam Partners en Kenya Airways komen overeen met het aantal verdiende level miles. Deze worden vervolgens verhoogd met een bonus die afhankelijk is van de status. Voor de silver status is dit vijftig procent, voor de gold status is dit vijfenzeventig procent en voor de platinum status bedraagt dit een bonus van honderd procent. Wanneer u vragen heeft over de precieze werking van de Flying Blue Card, kunt u hen altijd bereiken via de Flying Blue Card Klantenservice. Bij de Flying Blue Card Klantenservice staan goed opgeleide medewerkers voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en te luisteren naar uw verhaal. De klantenservice van Flying Blue Card is wekelijks bereikbaar van acht uur in de morgen tot negen uur in de avond, op zaterdag van acht uur in de ochtend tot acht uur in de avond en op zondag van negen uur ’s morgens tot vijf uur ’s avonds.
Het klantenservice Flying Blue Card telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Flying Blue Card
085-0023053
www.klm.com
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Flying Blue Card?
Bel 085-0023053