klantenservice Electrabel
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Electrabel?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Electrabel telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Electrabel
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
W.Engelberts
In de brief d.d 1 mei van Electrabel werd ik verzocht de meterstanden binnen 5 werkdagen via www.electrabel.nl/meterstanden op te geven.
Eerst moest ik op die site een account openen. Waarom weet ik niet, want ik heb geen behoefte aan een account. Maar ja…
Nadat ik namen en wachtwoorden had in getoetst kon ik eindelijk de meterstanden intoetsen. Maar toen werd mij medegedeeld dat de ingetoetste gegevens niet klopten met de gegevens waar Electrabel over beschikte. Het systeem bood ook geen oplossingen meer, vervolgen ging niet meer.
Daarna heb ik het nummer 0884446668 gebeld, waar ik na lang wachten een vriendelijke dame aan de telefoon kreeg.
Nadat ik mijn ervaringen met de site van Electrabel had verteld vroeg deze dame of ik over een electriciteitsmeter met twee telwerken beschik. Na mijn bevestiging vroeg de dame aan mij of ik dan de gegevens van mijn telwerk ëën op de site als telwerk twee wilde intoetsen en de gegevens van mijn telwerk twee als de gegevens van telwerk één. Dit was nodig omdat het systeem is gebouwd voor electriciteitsmeters in de provincie Drente, waar de telwerken in de meters anders zijn geplaatst dan die in het Westen. Toen ik haar vertelde dat ik daar bezwaar tegen heb omdat ik achteraf kan worden aangesproken dat ik de gegevens heb verwisseld en dus onjuiste bedragen moet betalen. Daarop deelde de dame mij mee dat zij dat kon doen. Zij vroeg mij de meterstanden en verklaarde dat het nu goed was. Op mijn vraag of het systeem niet intelligent genoeg is om aan de hand van de postcode te bepalen in welke provincie of regio de betreffende meters zijn opgesteld en dus of de telwerken verwisseld moeten worden, deelde zij mij hoopvol mee dat er in de loop van het jaar een nieuw systeem komt, waarin dit wellicht kan worden opgenomen. Zeker was zij daar niet van.
Al met al heeft het mij nogal wat tijd en telefoonimpulsen gekost. Het openen van een account voor het opgeven van de meterstanden is volledig overbodig. Het klantnummer moet voldoende zijn. Het stoppen van het systeem als de meters niet in provincie Drente staan opgesteld en de telwerken zijn verwisseld, waarna telefonisch contact moet worden gezocht is zeer klantonvriendelijk.
Ik ben dus zeer ontevreden over de dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
w.Engelberts
pghc hermans klantnr.k00894186
eindafrekening ontvangen van essent. De opzegvergoeding die ik moet betalen bedraagt 150 euro. Electrabel zou deze vergoeding bij overstappen overnemen, zo is mij belooft.Voorschot op 30-04-2015 telefonisch laten aanpassen naar 115 euro/mnd.Dien ik nog bewijsstukken op te sturen v.w.b.opzegvergoeding Essent.???
Graag uw reactie hier op. Groetjes P Hermans
A.R. Bala, B&C Schildersbederijf
Ik heb een contract met juli afgesloten i.v.m vorige leverancier omdat die te duur was, nu blijkt het dat ik bij jullie duurder uit kom.
Kunnen jullie zo vriendelijk zijn om met mij contact op te nemen?
Mijn telefoonnummer is: 06-52159053 of 075-7717472
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Electrabel?
Bel 035-2046666