U zocht: klantenservice Electrabel

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Electrabel?

Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]

klantenservice Electrabel

Beoordeling:

klantenservice Electrabel
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met een klantenservice of instelling. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Cadena Xtra SL, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum.

 1808 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Elektrabel is een grote speler in de wereld van energieleveranciers. Het bedrijf levert elektriciteit en aardgas aan meer dan 4 miljoen klanten in de Benelux. Elektrabel biedt verschillende soorten flexibele en betrouwbare contracten aan particulieren en bedrijven. Zo zit er altijd een contract tussen dat aansluit bij uw behoeften. Daarnaast houdt elektrabel zich ook bezig met het milieu. Het bedrijf biedt groene stroom aan. Op de website staan een aantal energie- en kostenbesparende tips. Wassen kunt u bijvoorbeeld het best op 40 graden doen en gebruik de verwarming alleen als het echt nodig is. Onderhoud uw cv/ketel regelmatig, gebruik een spaardouchekop en gebruik spaarlampen in plaats van uw normale verlichting. Zo bespaart u 255 euro en 750 kg aan CO2-uitstoot. Duurzaam leven is dus niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor uw portemonnee! Wie wil dat niet? Check de Elektrabel Klantenservice voor meer informatie hierover.
 
Klantvriendelijkheid bij Elektrabel
Elektrabel vindt het logischerwijs dat de klant vriendelijke en betrouwbare service krijgt. Het bedrijf hecht veel waarde aan uw mening. Een klantenonderzoek dat is 2013 is uitgevoerd wees uit dat 70% procent van de klanten ruim tevreden is over Elektrabel. Deze uitslag is al hoog, maar kan nog beter. Hiervoor heeft Elektrabel u nodig! Heeft u een vraag of een klacht over het bedrijf?  Dan kunt u bij de Elektrabel klantenservice terecht. Deze is van maandag tot vrijdag bereikbaar. U zult direct geholpen worden en samen met de medewerker van de klantenservice tot een oplossing komen. U kunt de klantenservice bijvoorbeeld ook contacteren als u een vraag heeft over het doorgeven van een verhuizing, het inzien van energieverbruik, de ontvangstdatum van uw jaarrekening of het veranderen van contact gegevens. Op de website wordt ook hulp aangeboden als u door een andere energie maatschappij benaderd bent. Het is vaak lastig in te schatten welke waarde het energieaanbod heeft. U moet zorgen dat u de juiste tarieven vergelijkt en berekenen of het nieuwe aanbod voordeliger is voor u. De Elektrabel klantenservice geeft u hier graag advies over.
 
Inloggen bij Elektrabel
Elektrabel heeft een online omgeving waar u al uw energiezaken kunt bekijken en regelen. Heeft u problemen met inloggen, registeren of bent u uw wachtwoord kwijt? Bel de klantenservice en die zullen regelen dat u zo snel mogelijk uw energie overzicht weer kan bekijken. Bent u niet zo technisch of wilt u uw energiezaken niet online regelen, dan kunt u de Elektrabel klantenservice bellen en die zullen u op weg helpen. Kortom, met al uw vragen omtrent energie van Elektrabel kunt u de klantenservice bereiken.

Het klantenservice Electrabel telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Electrabel

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Electrabel. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Electrabel, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

W.Engelberts

In de brief d.d 1 mei van Electrabel werd ik verzocht de meterstanden binnen 5 werkdagen via www.electrabel.nl/meterstanden op te geven.
Eerst moest ik op die site een account openen. Waarom weet ik niet, want ik heb geen behoefte aan een account. Maar ja…
Nadat ik namen en wachtwoorden had in getoetst kon ik eindelijk de meterstanden intoetsen. Maar toen werd mij medegedeeld dat de ingetoetste gegevens niet klopten met de gegevens waar Electrabel over beschikte. Het systeem bood ook geen oplossingen meer, vervolgen ging niet meer.
Daarna heb ik het nummer 0884446668 gebeld, waar ik na lang wachten een vriendelijke dame aan de telefoon kreeg.
Nadat ik mijn ervaringen met de site van Electrabel had verteld vroeg deze dame of ik over een electriciteitsmeter met twee telwerken beschik. Na mijn bevestiging vroeg de dame aan mij of ik dan de gegevens van mijn telwerk ëën op de site als telwerk twee wilde intoetsen en de gegevens van mijn telwerk twee als de gegevens van telwerk één. Dit was nodig omdat het systeem is gebouwd voor electriciteitsmeters in de provincie Drente, waar de telwerken in de meters anders zijn geplaatst dan die in het Westen. Toen ik haar vertelde dat ik daar bezwaar tegen heb omdat ik achteraf kan worden aangesproken dat ik de gegevens heb verwisseld en dus onjuiste bedragen moet betalen. Daarop deelde de dame mij mee dat zij dat kon doen. Zij vroeg mij de meterstanden en verklaarde dat het nu goed was. Op mijn vraag of het systeem niet intelligent genoeg is om aan de hand van de postcode te bepalen in welke provincie of regio de betreffende meters zijn opgesteld en dus of de telwerken verwisseld moeten worden, deelde zij mij hoopvol mee dat er in de loop van het jaar een nieuw systeem komt, waarin dit wellicht kan worden opgenomen. Zeker was zij daar niet van.
Al met al heeft het mij nogal wat tijd en telefoonimpulsen gekost. Het openen van een account voor het opgeven van de meterstanden is volledig overbodig. Het klantnummer moet voldoende zijn. Het stoppen van het systeem als de meters niet in provincie Drente staan opgesteld en de telwerken zijn verwisseld, waarna telefonisch contact moet worden gezocht is zeer klantonvriendelijk.
Ik ben dus zeer ontevreden over de dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
w.Engelberts

pghc hermans klantnr.k00894186

eindafrekening ontvangen van essent. De opzegvergoeding die ik moet betalen bedraagt 150 euro. Electrabel zou deze vergoeding bij overstappen overnemen, zo is mij belooft.Voorschot op 30-04-2015 telefonisch laten aanpassen naar 115 euro/mnd.Dien ik nog bewijsstukken op te sturen v.w.b.opzegvergoeding Essent.???
Graag uw reactie hier op. Groetjes P Hermans

A.R. Bala, B&C Schildersbederijf

Ik heb een contract met juli afgesloten i.v.m vorige leverancier omdat die te duur was, nu blijkt het dat ik bij jullie duurder uit kom.

Kunnen jullie zo vriendelijk zijn om met mij contact op te nemen?
Mijn telefoonnummer is: 06-52159053 of 075-7717472

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Electrabel

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Electrabel?

Bel 1808 [Honderd cpm ook na doorschakelen dienst Telemedia]

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu