U zocht: klantenservice Eindhovens Dagblad

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Eindhovens Dagblad?

Bel 035-2046666

klantenservice Eindhovens Dagblad

Beoordeling:

klantenservice Eindhovens Dagblad
1,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 1 out of 5 based on 2 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Het Eindhovens Dagblad is een van de meest bekende regionale dagbladen van Nederland. De drukkerij van het dagblad is gevestigd in Best. Iedere dag worden er wel 120.000 exemplaren bezorgd in en rondom Eindhoven. Het Eindhovens Dagblad brengt u niet alleen regionaal nieuws. Het dagblad behandelt ook nationaal en internationaal nieuws. Zo blijft u dagelijks op de hoogte van alles wat er gebeurt in de wereld. Daarnaast geeft het Eindhovens Dagblad haar lezers verdieping door allerlei achtergrondverhalen over wonen, gezondheid, reizen, economie, sport en cultuur. Kortom, redenen genoeg om een abonnement te nemen op het Eindhovens Dagblad!

De klantenservice van het Eindhovens Dagblad
De bezorgers van het Eindhovens Dagblad doen hard hun best om de kranten op tijd te bezorgen bij al haar abonnees. Het Eindhovens Dagblad hecht veel waarde aan de tevredenheid van haar abonnees. Om deze reden heeft het Eindhovens Dagblad een speciale klantenservice. Deze service heet ook wel de Eindhovens Dagblad klantenservice. De medewerkers van de klantenservice helpen de abonnees van het dagblad graag en staan klaar om al hun vragen te beantwoorden. Ook kunt u terecht bij de Eindhovens Dagblad klantenservice als u klachten heeft. Zo kan er bijvoorbeeld af en toe wat mis gaan bij het bezorgen van de kranten ‘s ochtend en kunnen enkele exemplaren soms wat later worden bezorgd. In dit geval dient u de Eindhovens Dagblad klantenservice te bellen. De medewerkers van de klantenservice staan u graag te woord en kunnen u vertellen waar uw krant blijft. Hebt u uw krant helemaal niet ontvangen? Ook dan kunt u het beste de klantenservice van het Eindhovens Dagblad bellen. De medewerkers van de klantenservice registreren uw informatie in het systeem, waarna u zo snel mogelijk alsnog uw exemplaar ontvangt. Hebt u andere klachten? Ook voor andere klachten kan u de klantenservice van het Eindhovens Dagblad bellen. Hebt u bijvoorbeeld een beschadigd exemplaar in uw brievenbus gekregen? Neem dan niet de krantenjongen verbaal te grazen, maar bel de klantenservice. Als u de Eindhovens Dagblad klantenservice belt, wordt uw klacht geregistreerd. Zo ziet het Eindhovens Dagblad er op toe dat de kranten in de toekomst niet langer beschadigd geleverd zullen worden.

Adres- en telefoongegevens wijzigen? Bel de klantenservice van het Eindhovens Dagblad!
Gaat u verhuizen of heeft u een nieuw telefoonnummer? Ook dan kunt u terecht bij de Eindhovens Dagblad klantenservice. De medewerkers van de klantenservice verwerken uw wijzigingen snel, zodat u zo snel mogelijk uw krant kunt ontvangen aan de hand van uw nieuwe gegevens. Ook als u uw betalingswijze wilt wijzigen, kunt u het beste even de klantenservice van het Eindhovens Dagblad bellen. De medewerkers vertellen u graag meer over deze verschillende opties.

Het klantenservice Eindhovens Dagblad telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Eindhovens Dagblad

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Eindhovens Dagblad. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Eindhovens Dagblad, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

★☆☆☆☆
Ik kan blijven bellen en melden, maar de krant wordt regelmatig gewoon niet bezorgd. En ondanks alle lieve dames van de ED-klantenservice die hun verhaaltje doen, verandert het niet!
- Cees van de Ven

★☆☆☆☆
- Anonymous

Peter Cras

Waarom moeten wij voor service 80 cent per minuut betalen + de gebruikelijke telefoon en abonnementskosten en dan in de wachtstand geplaatst worden??? Wil mijn bezorging stilleggen van 21-05-2014 t/m 31-05-2014 ivm vakantie. Dan maar op deze goedkopere manier. Peter Cras, M de Ruijterstraat 78 5684 BM BEST

bekker

mmmmm

c kuijten papenvoortseheide 6c Nuenen

Bij deze wil ik mijn abonnement van het eindhovensdagblad opzeggen,met ingang van het nieuwe kwartaal.

gegroet,
C Kuijten
Papenvoortseheide 6c
5674SL Nuenen

Graag bevestiging??

carel vereijken

wij krijgen de krant om 8 uur i p v 7 uur.hopelijk gaat dit niet een gewoonte worden.

Frans Thijssen

Ik ben erg boos . Ik krijg al een paar dagen de krant niet meer bezorgt. Wat nu . Ik betaal niet voor niets . Wil dat deze alsnog in de bus valt anders zeg ik hem per direct op.

Loes van Hapert

Voor de 4e maal geen krant ontvangen!! Dit ook 4e maal gemeld!! Waarom doen jullie hier niets mee buiten een automatisch mailtje sturen?

van den Biggelaar

Zeer slechte service. Lange wacht tijden en uiteindelijk niet geholpen.

Opzeggen die rommel.

Renate Mast

Goedemorgen,

In het begin van het jaar heb ik meegedaan aan een contest voor baby van de maand, hiervoor heb ik twee email adressen ingevoerd.
Nu krijg ik om de haverklap nieuwsbrieven en reclame van het Eindhovens dagblad. Ik heb me al een aantal keer afgemeld, maar de reclame blijft komen.
De email adressen die in jullie bestand zitten zijn:
renatemast@hotmail.com en renatemast@gmail.com.

Graag mijn emails uit jullie bestand halen, blijft de reclame komen ga ik het Eindhovens dagblad bij Opta als spam melden.

Met vriendelijke groet,
Renate Mast

NvEldonk

Heel erg verbaasd was ik dat ik niet op de site kan zonder cookies te accepteren.
Er is een totale blokkade tot contact.
Ook om de krant digitaal te lezen is op deze manier onmogelijk.
Nu ga ik mijn abonnement opzeggen, ik wil geen dwang.
Als u vraagt om cookies te accepteren is het ja of nee en dan verder.
Heel erg jammer.

gr Nico van Eldonk.

M.van Hoof 5581GP – 12 Waalre

ik ben bijzonder teleurgesteld over de nieuwe puzzelpagina. De quizfilippine klopte geen meter van de omschrijving (?), ik mis het grote zaterdag crypto en de grote sudoku en ook nog de doorloper. Het zou bijna een reden kunnen zijn om de krant op te zeggen. Graag terug naar het oude of de puzzels allemaal in de bijlage. Hopelijk doen jullie er iets mee, groet Mieke van Hoof Waalre

F.Huijbregts

Krant komt regelmatig te laat op 20-06-2015 kwam de krant om 8.30.

G.C.M. van den Brand,5492 GR 13

Op woensdag 22 juli geen krant ontvangen.
Kan niemand bereiken op 088-139940
hoe werkt dit???????????

JMP Voermans

Het ED is (bewust?) slecht bereikbaar. Het lukt ons niet om de krant digitaal te kunnen lezen aangezien deze niet is bezorgd. Keurig voor 12.00 uur gemeld, zou de krant m.i. alsnog bezorgd moeten worden. Dit is 2e keer in korte tijd. Service valt tegen………

wilma kastelijn

De krant was voorheen altijd voor half zeven in de bus.
Nu is het laatste half jaar de krant er nooit meer voor kwart over zeven op z’n vroegst, en vandaag moest de bezorger om kwart voor acht nog beginnen aan de route, en is de krant niet voor half negen bij ons in de bus.
ik heb al meerdere keren gevraagd of hij de route niet eerder kan beginnen omdat wij zo in de ochtend drie a vier keer geen krant meer kunnen lezen.
Dit hoor ik van enkel medebewoners bij ons in de straat.
Als de krant zo laat blijft komen , overwegen wij om onze krant na 37 jaar op te gaan zeggen, wat ik wel erg jammer vindt, maar als we maar twee a drie keer in de ochtend de krant kunnen lezen is het wel een hele dure krant.
Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.

Wilma Kastelijn Oude peelstraat 14 5759pc Helenaveen

w.kastelijn

De krant was voorheen altijd voor half zeven in de bus.
Nu is het laatste half jaar de krant er nooit meer voor kwart over zeven op z’n vroegst, en vandaag moest de bezorger om kwart voor acht nog beginnen aan de route, en is de krant niet voor half negen bij ons in de bus.
ik heb al meerdere keren gevraagd of hij de route niet eerder kan beginnen omdat wij zo in de ochtend drie a vier keer geen krant meer kunnen lezen.
Dit hoor ik van enkel medebewoners bij ons in de straat.
Als de krant zo laat blijft komen , overwegen wij om onze krant na 37 jaar op te gaan zeggen, wat ik wel erg jammer vindt, maar als we maar twee a drie keer in de ochtend de krant kunnen lezen is het wel een hele dure krant.
Ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.

deze reactie hoeft niet geplaatst te worden op internet.

JPG Cornelissen

Ik heb gehoord dat mensen die meer dan 25 jaar abonnee zijn een air fryer cadeau krijgen. Nou hier maak ik ook graag gebruik van, want wij zijn al langer abonnee. Als ik die krijg ben ik weer tevreden over de dienstverlening.
J.Cornelissen Diamantstraat 2 5706 DK Helmond.
jancornelissen@chello.nl

willem van avendonk

dat waar u naar verwijst brengt geen duidelijkheid dus nutteloos.
zelfs u oor-delings apparaat stinkt ben verplicht een ster te geven
geen dank

M.L.M. Wils Kabouterberg 19 Bergeijk

Op het moment hebben we een proefabonnement van het Eindhovens dagblad. In het begin was ik goed tevreden. De krant was mooi op tijd en kon deze voordat ik naar mijn werk (7.30 uur)vertrok lezen.
Maar !! op het moment laat de bezorging te wensen oven. Namelijk maandag 21-09-15 is de krant uitendelijk om 9.30 uur bezorgd.Dit heb ik telefonisch gemeld. Dinsdag 22-09-15 is wederom de krant veel te laat bezorgd. Mijn vrouw heeft mij laten weten dat de krant vandaag om percies 8.00 uur is bezorgd.
Ook vandaag heb ik deze klacht telefonisch gemeld.
Graag wil ik dat het ED om 7.00 uur wordt bezorgd zoals voorheen.
Kijk op de hoogte zijn van het nieuws is iets voor de ochtend en niet ’s avonds. Anders hoef ik de krant niet meer te ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
M.L.M. Wils
0653729842

Jan van de Wal

Waarom betalen voor telefoon en waarom niet mogelijk via mail een vraag te stellen? Webwinkel vraagt goedkeuring voor cookies maar deze krijg je niet weg door op acoord te klikken, kopen gaat dus niet
janvandewal49@gmail.com

A v Doorne

Ik wil naar het dag kijken en krijg daar wat over coocies…ik accepteer dat en dan moet je naar het dagblad gaan….maar ik kan klikken wat ik wil,er gebeurt niks

Marlies van Eupen

Hallo,
Wij zijn nu zo’n 40 jaar abonnee, krijg regelmatig brieven in de bus om mensen blij te maken met 4 weken een gratis krant in de bus. Zo ook nu weer,3 mensen die dan 4 weken de krant gratis krijgen .Deze kosten zijn 3 x €53. Diende hierover mijn ongenoegen met iemand van het 0900-0700 nummer, verbinden ze mij door, kom ik 10 minuten in de wacht te staan,kost me dit dus al 8 Euro. In dezelfde envelope zit ook een gratis lot voor de postcode loterij,doe ik dit dan zit ik daar een jaar aan vast,ook €15 korting op een musical voorstelling,deze voorstellingen zijn niet te betalen. Al met al vind ik het schandalig dat er voor ons na 40 jaar niet een korting op de het abonnement van toch €350 gegeven kan worden. Daar heb je tenminste wat aan.
Hopelijk krijg ik snel een positieve reaktie van jullie.
Groet Marlies van Eupen. Klantnr. 2696291

F.Bazuin

Omstreeks 22 december 2015 ontving ik van een kennis een cadeau inhoudende een gratis proefabonnement voor 2 weken. Tot op heden nog geen krant van u ontvangen.
Wel werd ik een dag er na telefonisch benaderd om mijn ” abonnement” te upgraden!!!!!!!!

Teleurstellend.

J van Wageningen 5635PH

Speciaal voor u als abonnee 144 pagina`s fiets en wandelboek.Helaas nog niets ontvangen.
Al meer dan veertig jaar geabonneerd.Cadeaubonnen verzonden en Mails naar ED.nl/cadeau,maar tot nu toe geen enkele reactie.
Hoe kom ik als nog in aanmerking voor dit boek?
Ik hoop dat er in iedergeval een reactie komt van wat ik verkeerd heb gedaan.
Wie voelt zich hier voor verantwoordelijk vraag ik mij af.
Vriendelijke groet Jaap van Wageningen 5635PH Eindhoven

J van Wageningen 5635PH

Speciaal voor u als abonnee 144 pagina`s fiets en wandelboek.Helaas nog niets ontvangen.
Al meer dan veertig jaar geabonneerd.Cadeaubonnen verzonden en Mails naar ED.nl/cadeau,maar tot nu toe geen enkele reactie.
Hoe kom ik als nog in aanmerking voor dit boek?
Ik hoop dat er in iedergeval een reactie komt van wat ik verkeerd heb gedaan.
Wie voelt zich hier voor verantwoordelijk vraag ik mij af.
Vriendelijke groet Jaap van Wageningen 5635PH Eindhoven

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Eindhovens Dagblad

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Eindhovens Dagblad?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu