U zocht: klantenservice E-care

Hulp nodig met het vinden van klantenservice E-care?

Bel 035-2046666

klantenservice E-care

Beoordeling:

klantenservice E-care
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

E-care Klantenservice
E-Care Repair Services B.V. is opgericht op 1 juli 1997 en ontstaan door de indirecte overname van negen Philips Service Centra in Nederland. Mede door het samengaan met E-Care Repair Services B.V. van een aantal gerenommeerde reparatiebedrijven in de Benelux bedienen zij met meer dan 350 medewerkers een uitgebreide groep van klanten.

The Electronic Care Company focust zich in de markt op de retailers en industrie alsmede op de distributie van consumentenelektronica. Het bedrijf biedt after-sales service aan de winkelier, een professionele ondersteuning op het gebied van techniek, logistiek en/of communicatie voor consumentenelektronica nadat die is aangeschaft. E-Care doet dit op een efficiënte wijze zodat hoogwaardige service betaalbaar blijft en E-Care’s klanten zich kunnen blijven onderscheiden in een sterk concurrerende markt. E-Care werkt volgens de kwaliteitsnorm ISO9001:2008.

Vanaf het ontstaan heeft E-Care zich ingezet, voor een inmiddels sterk uitgebreide portfolio van diensten en services, voor haar klanten. Vanwege de groei van het klantportfolio en om aan de uitgebreide wensen van klanten en de ontwikkelingen in de markt te kunnen blijven voldoen heeft E-Care ter ondersteuning hiervan volledig in eigen beheer een softwareapplicatie ontwikkeld. 

Het Total After Sales Services concept (TASS) richt zich op de totale dienstverlening. Doordat dit een web-based applicatie is, is het mogelijk om waar en op welke tijd dan ook ter wereld gedetailleerde informatie op te vragen.

Het verzorgingsgebied van E-Care is de gehele Benelux en op verzoek worden ook maatwerkoplossingen aangeboden voor een Pan-Europese service. Naast vier eigen service centra ten behoeve van de reparaties van consumentenelektronica heeft E-Care ook de beschikking over een eigen logistiek netwerk binnen de Benelux, ondersteund door hun inhouse Call-Centre om de E-Care klantenservice zo goed mogelijk te laten lopen.

E-care Repair Services B.V. biedt een gespecialiseerd proces voor after sales klantenservice van consumenten van elektronica producten. Met de hoog opgeleide technici, uitgebreide faciliteiten, flexibele logistiek en moderne informatiebeheer voorzieningen, verzorgen zij snelle en betrouwbare service diensten. Informatie over status en locatie van producten is altijd voorhanden. E-care is te vinden in vier verschillende landen, namelijk in Nederland, Luxemburg, België en Duitsland.

Services die de klantenservice van E-care te bieden heeft zijn:

• Reparatie
• Aan huis service
• Refurbishment
• Transport
• Klanten contacten
• Reverse logistic
• Helpdesk
• E-business service
• Remote ondersteuning
• Service Management
• Bezorg- en installatiediensten

U kunt de E-care klantenservice bereiken via het adres Stenograaf 2, 6921 EX in Duiven (Nederland). Ook E-Care Duiven Werkplaats & Logistiek is via dit adres bereikbaar. Het correspondentieadres is Postbus 215, 6920 AE, Duiven. Telefonisch is het bedrijf bereikbaar via het nummer 026-319 33 33, per fax via 026-319 33 77. Het e-mailadres van de E-care klantenservice is info@e-care.eu en de URL van de website is http://www.e-care.nl. Het e-mailadres van E-Care Duiven Werkplaats & Logistiek is info-duiven-repair@e-care.eu.

De openingstijden van het kantoor in Duiven zijn:

Telefonisch: 
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 uur 

Receptie voor particulieren:
Van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur

Receptie voor de vakhandel:
Op maandag, woensdag en vrijdag van 8:30 tot 12:00 uur
 
Indien u gebruik wilt maken van de “klaar terwijl u wacht service” op LCD-Plasma toestellen verdient het aanbeveling vooraf contact op te nemen met het telefoonnummer 026-3193313.

De contactgegevens van E-Care Warehouse zijn: 
Bezoekadres:
Dijkgraaf 22
NL-6921 RL Duiven

T: +31 26 3193333
F: +31 26 3193377
E: info-duiven-logistic@e-care.eu

Het klantenservice E-care telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice E-care

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice E-care. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice E-care, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice E-care

Hulp nodig met het vinden van klantenservice E-care?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu