Het Amerikaanse automerk Dodge is in 1914 opgericht door John Francis Dodge en zijn broer Horace Dodge. Het merk werd in 1928 overgenomen door het bekende merk Chrysler. De gebroeders Dodge richtten Dodge op vanuit hun passie voor techniek. Hun eerste autobedrijf heette The Dodge brothers motor vehicle company. Onder deze naam produceerden de gebroeders Dodge ook hun eerste auto. Deze auto was meteen een groot succes. Niet alleen in Amerika, maar ook in Nederland werden de auto’s van het merk Dodge verkocht. Echter, de auto’s bleven het meest populair in Amerika. In de loop der jaren kwam er verschillende modellen van het merk Dodge, waarvan de meeste voor de Amerikaanse markt waren. Hieronder vielen onder andere de Avenger, de Grand Caravan, de Challenger, de Charger, de Dart, de Durango en de Journey. Het is dan ook niet gek dat Dodge het meest succesvol was op de Amerikaanse markt. Het is dan ook niet gek dat Dodge op niet moment geen auto’s meer uitbrengt voor de Nederlandse markt. In 2012 is Dodge zelfs helemaal gestopt met het verkopen van auto’s in Nederland. Hoewel Dodge nu minder in Europa verkoopt dan vroeger, betekent dat niet dat Dodge helemaal geen aandacht meer besteedt aan haar klanten buiten de Amerikaanse landsgrenzen. Ook nu heeft Dodge klantenservice namelijk hoog in het vaandel staan. Klantenservice betekent voor Dodge verschillende dingen. Exact om deze reden bestaat de Dodge klantenservice uit verschillende onderdelen. Het grootste onderdeel van de Dodge klantenservice is de website van Dodge. Hier kunt u zeer veel informatie vinden over alle aspecten van het merk Dodge. De website van Dodge is www.dodge.com. Hier zal u ook de Dodge klantenservice vinden, onder de noemer “contact us”. Hier staat onder andere een lijst met veelgestelde vragen. De veelgestelde vragen pagina is door de Dodge klantenservice in het leven geroepen om te voorkopen dat klanten voor vragen waar een gemakkelijk antwoord op te geven is meteen direct contact zoeken met de Dodge klantenservice. Het is namelijk vaak een stuk gemakkelijker om te kijken op de website. Tussen de frequently asked questions (F.A.Q.) staat namelijk al zeer vraag een antwoord op uw vraag. Het is dan helemaal niet nodig om tijd te verspillen aan het direct contacten van de Dodge klantenservice. Echter, het kan soms wel nodig zijn om even direct contact te zoeken met de Dodge klantenservice. Op sommige vragen heeft de digitale Dodge klantenservice (de F.A.Q. pagina) namelijk geen antwoord. Gelukkig staat er ook bij de telefonische Dodge klantenservice altijd een medewerker van de Dodge klantenservice voor u klaar. Als u liever niet belt met de Dodge klantenservice kunt u ook uw vraag stellen per email of per live chat. Als u chat met een van de medewerkers van de Dodge klantenservice krijgt u sneller en bondiger antwoord op uw vraag dan wanneer u een mail stuurt naar de Dodge klantenservice. Welke vorm van Dodge klantenservice u kiest, is helemaal aan u.
Het klantenservice Dodge telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Dodge