Delta Lloyd Klantenservice.
Delta Lloyd is een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die onderdeel is van de Delta Lloyd Groep. De Delta Lloyd Groep is een concern in de financiële dienstverlening. Het assortiment van de Delta Lloyd Groep is erg breed en varieert van het afnemen van spaarproducten tot complexe verzekering producten en het maken van een financiële planning. Het hoofdkantoor van Delta Lloyd zit gevestigd in Amsterdam, maar Delta Lloyd heeft ook kantoren in Arnhem en Den Haag. In Amsterdam zit het departement zakelijke verzekeringen, in Arnhem zit het kantoor dat zich bezighoudt met particuliere verzekeringen en in Den Haag zitten de medewerkers van Delta Lloyd die zich bezighouden met zorgverzekeringen. De voorloper van Delta Lloyd is ontstaan in 1807. Dit bedrijf heette de Hollandsche Sociëteit van Levensverzekeringen. In 1967 ging de Hollandsche Sociëteit van Levensverzekeringen samenwerken met de Amsterdamsche Maatschappij van Levensverzekeringen. Het bedrijf Delta ontstond toen. In 1969 fuseerde Delta met het bedrijf Nederlandsche Lloyd, ookwel Nedlloyd genoemd. Samen werd dit Delta Lloyd. In 1999 fuseerde Delta Lloyd met Nuts Ohra en sinds 2002 heet het concern Delta Lloyd Groep. Delta Lloyd beschikt over een goed werkende klantenservice. Voor een bedijf dat zo groot is als Delta Lloyd, is structuur erg belangrijk. Klanten van Delta Lloyd kunnen de Delta Lloyd Klantenservice op verschillende manieren bereiken. Op de website van Delta Lloyd vindt u een kopje met vaak gestelde vragen. Het is erg aan te bevelen om als u een vraagt heeft, eerst hier te kijken. Wie weet wordt u vraag dan al ter plekke beantwoord en hoeft u niet eens verder contact op te nemen. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er iets niet lukt, of dat u uw antwoord niet kunt vinden. In dat geval kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen met de Delta Lloyd Klantenservice. Dit kunt u doen op een aantal manieren. Zo kunt u een e-mail schrijven naar het e-mail adres dat u kunt vinden op de website, maar u kunt er ook voor kiezen om te bellen naar het klantenservice nummer. Bij de klantenservice centrale staat een team voor u klaar dat is opgeleid om uw vragen zo snel en zo correct mogelijk te beantwoorden. U kunt natuurlijk ook nog een brief naar ons schrijven. In sommige gevallen is dit handig, zoals bijvoorbeeld wanneer u een lang verhaal wilt vertellen of u een leuke anekdote heeft. Een erg moderne optie om contact op te nemen met de Delta Lloyd Klantenservice, is het versturen van een Tweet via Twitter. Via dit korte berichtje kunt u in maximaal 140 tekens een vraag stellen, waar medewerkers van de Delta Lloyd Klantenservice u zullen helpen. Op de website van Delta Lloyd vindt u al heel veel informatie, dus voor u een van de bovenstaande opties kiest voor het bereiken van de klantenservice, kan het ook verstandig zijn om de website eerst eens goed door te lezen.
Het klantenservice Delta lloyd telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Delta lloyd