klantenservice DekaMarkt
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice DekaMarkt?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice DekaMarkt telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice DekaMarkt
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
annelies homburg
Waar vind ik Kratje Krassen?????????
André Weisz
Beste Dekamarkt-medewerkers,
Ik ben sinds een paar jaar vaste klant bij jullie nog relatief jonge vestiging in Schagen, en wil graag mijn complimenten aan jullie kwijt!
Jullie klantvriendelijkheid en servicevriendelijkheid steekt uit boven die welke ik in de andere 6 supermarkten in Schagen heb ervaren (en dat is ook een compliment aan het personeel-selectiebeleid).
Naast jullie concurrerende prijzen is dit de doorslaggevende reden waarom ik al mijn boodschappen bij jullie doe en jullie aanprijs in mijn vriendenkring.
Ik hoor ook tevredenheid over jullie klantvriendelijkheid en service van andere klanten en zie met genoegen jullie aantal klanten steeds verder groeien.
Het een zou wel eens met het ander te maken kunnen hebben, denk je niet? Ga zo door, want hiermee onderscheiden jullie je van de (scherpe) concurrentie in Schagen!
Men begint al te lachen als men mijn 10 of 15 blikjes bier in een driehoek (4-3-2-1 of 5-4-3-2-1) overzichtelijk in m’n karretje ziet staan om jullie kassière werk te besparen.
Het toppunt van klantvriendelijkheid maakte ik gisteren mee, toen ik als gevolg van een “hypo” (ik heb suikerziekte) niet meer goed kon nadenken en moeite had om men mijn pinpasje af te rekenen. De caissière vroeg mij mijn appelen eerst contant af te rekenen, ging een appel voor mij afwassen zodat ik suiker binnenkreeg, waarna ik mij realiseerde dat ik het verkeerde pasje had gebruikt (dat natuurlijk een andere pincode heeft)!
Waar maak je dat mee!
Mijn complimenten gelden jullie ALLEMAAL, ieder op zijn of haar eigen manier!
Vriendelijke groetjes en tot morgen,
André Weisz (Schagerbrug)
M.Pijnaker
Deze week zijn de wijnen in de aanbieding, 2 voor € 5.
Ik kom net terug uit de supermarkt. Wijnen op en komen morgen ook niet meer… Kwalijke zaak, want de aanbieding is tot en met zaterdag.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice DekaMarkt?
Bel 035-2046666