klantenservice De Zorggroep
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice De Zorggroep?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
De Zorggroep is de handelsnaam van Stichting Zorggroep Noord- en Midden-Limburg. Het is ontstaan in 2008 uit een fusie tussen drie gerenommeerde zorgorganisaties: Thuiszorg Midden-Limburg, Stichting Land van Gelre en Gulick en Zorggroep Noord-Limburg. De Zorggroep staat met een keur van zorgdiensten en vele woon- en zorgcentra klaar voor iedereen in Noord- en Midden-Limburg die zorg nodig heeft, van jong tot oud.
Diensten als Groene Kruis Kraamzorg, Groene Kruis Ledenorganisatie, Groene Kruis Medipoint Winkels, Groene Kruis Voeding en Dieet en Groene Kruis Thuiszorg maken deel uit van De Zorggroep. Dit geldt ook voor heel veel woon- en zorgcentra: Camillus in Roermond, De Beerendonck in Venlo en Beukenrode in Venray bijvoorbeeld.
Binnen het merk Groene Kruis onderscheidt de Zorggroep de volgende diensten:
• Groene Kruis Thuiszorg
• Groene Kruis Kraamzorg
• Groene Kruis Voeding en Dieet
• Groene Kruis Ledenorganisatie
• Groene Kruis Medipoint
Woon- en Zorgcentra, alsmede diensten die binnen deze locaties worden geboden, vormen individuele merken (bijv. Beukenrode, Camillus of Bösdael) en dragen de huisstijl van De Zorggroep.
De Zorggroep klantenservice heeft een website met de URL www.zorggroep.nl. Binnen een deel van de website ‘over De Zorggroep’ vindt u informatie over de missie, organisatie- en merkenstructuur, kerncijfers en de visie van de Zorggroep ten aanzien van maatschappelijk verantwoord ondernemen. De website heeft verschillende onderwerpen en tabbladen, waar u voor de verschillende onderwerpen meer informatie kunt vinden. Deze onderwerpen zijn:
• Woon- & Zorgcentra
• Thuiszorg
• Kraamzorg
• Jeugdgezondheidszorg
• Voeding en Dieet
• Deeltijdzorg
• (Para)medische specialisten
• Ledenorganisatie
• Groene Kruis Winkels
• Wondpoli
• Mantelzorg
• Vrijwilligers
• Symposia
• Klachtenregeling cliënten
• Digitaal dorpsplein
• Revalidatie
U kunt De Zorggroep klantenservice op vele manieren bereiken. De klantenservice is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar, maar mailen kan natuurlijk ook. Wilt u liever uw vraag persoonlijk stellen, of bent u op zoek naar een advies op maat? Dan kunt u een van de Groene Kruis Winkels of Startpunten bezoeken.
De Zorggroep klantenservice is dé telefonische vraagbaak van De Zorggroep. De professionele medewerkers staan u graag te woord. Op al uw vragen die te maken hebben met zorg en zorggerelateerde diensten vindt u hier de antwoorden. Desgewenst regelen zij zorg voor u! AWBZ, CIZ, Wmo, PGB; het zijn termen die zij u graag uitleggen. Wilt u informatie over (uitleen) artikelen van de Groene Kruis Winkel, Jeugdgezondheidszorg of misschien een afspraak maken met de diëtist? Wilt u lid worden van Groene Kruis Ledenorganisatie? Wilt u zich aanmelden voor cursussen, themabijeenkomsten? Voor al deze zaken bent u bij Klantenservice aan het goede adres.
De Zorggroep klantenservice is voor al uw reguliere vragen bereikbaar tijdens kantooruren. Gaat het om spoedeisende vragen over zorg en zorgalarmering dan staan zij 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u klaar. U kunt bellen naar 088 – 61 088 61 of een e-mail sturen naar klantenservice@dezorggroep.nl.
Het klantenservice De Zorggroep telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice De Zorggroep
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Hulp nodig met het vinden van klantenservice De Zorggroep?
Bel 035-2046666