Corendon Klantenservice.
Corendon is een Nederlandse holding die gespecialiseerd is in vliegvakanties. Het bedrijf is nog relatief jong en opgericht in 2000 in Haarlem, toen oprichters Atilay Uslu en zakenpartner Yildiray Karaer besloten om hun krachten te bundelen. Het hoofdkantoor van Corendon staat in Lijnden. De naam van Corendon heeft betrekking op een bordeauxrood materiaal dat verwant is aan een robijn. De kleur bordeauxrood is daarnaast de kleur van Corendon. Corendon is verder de hoofdsponsor van de schaatsploeg Team Corendon. Corendon is een holding waaronder de bedrijven GoMundo, een online reisbureau gespecialiseerd in citytrips, en Corendo International vallen. Onder Corendon International vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Golf, Corendon Unique, Corendon Groups & Incentives, Kids & Co, Karins’s choice (voor de individueel ingestelde reiziger) en GoFun jongeren reizen, gericht op jongeren van 17-27 jaar). Corendon Vliegvakanties begon als een reisorganisatie gespecialiseerd in reizen naar Turkije. Inmiddels is de organisatie uitgebreid met reizen naar Noord-Cyprus, Macedonië, Bulgarije, Griekenland, Tunesië, Gambia, Spanje, Egypte, Barcelona, Israël, Portugal en Marokko. Corendon Airlines werd in 2004 opgericht door Atilay Uslu en Yildiray Karaer als luchtvaartmaatschappij voor het uitvoeren van vakantievluchten voor Corendon Vliegvakanties. Vanaf dat moment werd er vanuit Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Maastricht, Groningen en Brussel gevlogen vanuit negen vliegtuigen van het type Boeing 737/300, Boeing 737/400 en Boeing 737/800. Sinds 2011 beschikt Corendon over een tweede luchtvaartmaatschappij: Corendon Dutch Airlines. Er wordt hier met drie type 737/800 toestellen gevlogen. Corendon beschikt verder over een goed functionerende klantenservice: Corendon Klantenservice. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van negen uur ’s ochtends tot negen uur ’s avonds, op zaterdag van negen uur ’s ochtends tot zes uur ’s avonds en op zondag van tien uur ’s ochtends tot zes uur ’s avonds. Wanneer u opmerkingen, suggesties of onvolkomenheden heeft over uw reis, kunt u contact opnemen met de Corendon Klantenservice, waar een medewerker u verder zal helpen. Voor Corendon betekent op vakantie gaan ontspanning en de mogelijkheid om te kunnen genieten, en dat is precies wat zij hun klanten willen bieden. Zij zien het als hun taak om uw vakantiedromen waar te maken en nemen deze opdracht heel serieus. Op het moment dat er iets niet compleet naar wens is, bieden zij hun klanten de mogelijkheid om een goede klantenservice te kunnen raadplegen. In de afgelopen vijftien jaar is Corendon uitgegroeid tot één van de meest grote en trendsettende reisorganisaties van de Benelux, en in 2014 hebben zij ruim 650.000 vakantiegangers een ontspannen vakantie bezorgd. Door de Corendon Klantenservice geven zij hun klanten de mogelijkheid om suggesties terug te koppelen, waardoor hun service verbeterd kan worden. Het motto van de Corendon Klantenservice luidt dan ook: altijd de beste vakantiedeal! Dit proberen zij ook over te brengen in de Corendon Klantenservice. Het feit dat Corendon veel aandacht besteedt aan de selectie en training van het personeel, draagt hieraan bij. In totaal staan ruim 500 stewards en stewardessen en 100 gezagvoerders en copiloten voor u klaar. Samen zorgen zij ervoor dat uw reiservaring zo comfortabel en prettig mogelijk is. Ook het personeel dat u aan de telefoon krijgt bij de Corendon Klantenservice is goed getraind en staat u zo goed mogelijk te woord.
Het klantenservice Corendon telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Corendon