klantenservice Corendon Airlines
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Corendon Airlines?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Het klantenservice Corendon Airlines telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Corendon Airlines
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
Van der Cruyssen Yvette
Beste mevrouw, mijnheer,
mijn klacht gaat over het volgende. Vandaag kreeg ik mijn flight coupons. Reservation num: 3206610.1. Bij mijn boeking en bevestiging mail was het vertrek uur 06.05 en op flight coupons staat 18.20. Ik kan begrijpen dat er verandering gebeurd in de vluchten, maar graag had ik toch een seintje gekregen over deze verandering. Toen ik naar het reisagentschap belde om uitleg had ik de heer Peter Meivis aan de lijn, corendonshop. Hij was heel kort en onvriendelijk op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd werd over deze verandering. Ik ben zelf zelfstandig, dus klantenservice en klantvriendelijk staat heel hoog op mijn lijst. Toen ik vroeg naar de zaakvoerder, zei hij uit de hoogte dat hij dat zelf was en dat ik dus niks verder kon doen. Toen hij dan heel sarcastisch zei en nu verder nog iets vond ik het er echt over. Ik heb naar Corendon zelf gebeld en ze zeiden dat ik klacht moest neerleggen bij de klantendienst. Mijn vraag is? We zijn een volledige dag kwijt en komen de dag nadien maar aan in het hotel of er daar een compensatie voor staat. Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken en vind daar nergens iets over terug. Voor ik naar de geschillencommissie van Fod Economie stuur wil graag jullie mening. Volgens informatie die ik op het net gevonden heb en ook gehoord van de persoon bij Corendon zelf, moeten ze 2 weken op voorhand verwittigen. Wij vertrekken op 28/09/15 dus zijn die 2 weken niet gerespecteerd. Brief afgestempeld door de post op 21/09/15. Het is de vierde maal dat we via Corendonshop gaan en waren altijd heel tevreden. We hebben zelf eens een reis moeten annuleren voor een spoed operatie van mijn man en alles is heel correct geregeld. Vind het nu heel jammer dat dit voor mij een negatief beeld heeft van Corendon, misschien groot en sterk genoeg zijn, dus wat kan een klant meer of minder hen schelen. Het zet in ieder geval een serieuze domper op mijn vakantiebestemming.
Ik zal dit ook doorsturen naar Corendonshop, want ik vind nergens een leesbevestiging. Dan heb ik een wettelijke mail om op terug te vallen.
Bedankt voor de opvolging.
Met vriendelijke groeten,
Van der Cruyssen Yvette
Van der Cruyssen Yvette
Beste mevrouw, mijnheer,
mijn klacht gaat over het volgende. Vandaag kreeg ik mijn flight coupons. Reservation num: 3206610.1. Bij mijn boeking en bevestiging mail was het vertrek uur 06.05 en op flight coupons staat 18.20. Ik kan begrijpen dat er verandering gebeurd in de vluchten, maar graag had ik toch een seintje gekregen over deze verandering. Toen ik naar het reisagentschap belde om uitleg had ik de heer Peter Meivis aan de lijn, corendonshop. Hij was heel kort en onvriendelijk op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd werd over deze verandering. Ik ben zelf zelfstandig, dus klantenservice en klantvriendelijk staat heel hoog op mijn lijst. Toen ik vroeg naar de zaakvoerder, zei hij uit de hoogte dat hij dat zelf was en dat ik dus niks verder kon doen. Toen hij dan heel sarcastisch zei en nu verder nog iets vond ik het er echt over. Ik heb naar Corendon zelf gebeld en ze zeiden dat ik klacht moest neerleggen bij de klantendienst. Mijn vraag is? We zijn een volledige dag kwijt en komen de dag nadien maar aan in het hotel of er daar een compensatie voor staat. Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken en vind daar nergens iets over terug. Voor ik naar de geschillencommissie van Fod Economie stuur wil graag jullie mening. Volgens informatie die ik op het net gevonden heb en ook gehoord van de persoon bij Corendon zelf, moeten ze 2 weken op voorhand verwittigen. Wij vertrekken op 28/09/15 dus zijn die 2 weken niet gerespecteerd. Brief afgestempeld door de post op 21/09/15. Het is de vierde maal dat we via Corendonshop gaan en waren altijd heel tevreden. We hebben zelf eens een reis moeten annuleren voor een spoed operatie van mijn man en alles is heel correct geregeld. Vind het nu heel jammer dat dit voor mij een negatief beeld heeft van Corendon, misschien groot en sterk genoeg zijn, dus wat kan een klant meer of minder hen schelen. Het zet in ieder geval een serieuze domper op mijn vakantiebestemming.
Ik zal dit ook doorsturen naar Corendonshop, want ik vind nergens een leesbevestiging. Dan heb ik een wettelijke mail om op terug te vallen.
Bedankt voor de opvolging.
Met vriendelijke groeten,
Van der Cruyssen Yvette
Gegevens: sensueeltjezaffelare@hotmail.com
Kluizestraat 9
9080 Zaffelare
België
Hulp nodig met het vinden van klantenservice Corendon Airlines?
Bel 035-2046666