U zocht: klantenservice Corendon Airlines

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Corendon Airlines?

Bel 035-2046666

klantenservice Corendon Airlines

Beoordeling:

klantenservice Corendon Airlines
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

Corendon Airlines is een Turkse low-costluchtvaartmaatschappij, die vluchten biedt naar Turkije vanuit België, Duitsland en Nederland. Het hoofdkantoor is in Antalya. De maatschappij is sinds 2005 actief, en heeft ook buitenlandse kantoren in Brussel, Düsseldorf, Lijnden, Bodrum en Istanboel. Corendon Airlines is onderdeel van Corendon Holding.

Het klantenservice Corendon Airlines telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Corendon Airlines

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Corendon Airlines. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Corendon Airlines, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

Van der Cruyssen Yvette

Beste mevrouw, mijnheer,

mijn klacht gaat over het volgende. Vandaag kreeg ik mijn flight coupons. Reservation num: 3206610.1. Bij mijn boeking en bevestiging mail was het vertrek uur 06.05 en op flight coupons staat 18.20. Ik kan begrijpen dat er verandering gebeurd in de vluchten, maar graag had ik toch een seintje gekregen over deze verandering. Toen ik naar het reisagentschap belde om uitleg had ik de heer Peter Meivis aan de lijn, corendonshop. Hij was heel kort en onvriendelijk op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd werd over deze verandering. Ik ben zelf zelfstandig, dus klantenservice en klantvriendelijk staat heel hoog op mijn lijst. Toen ik vroeg naar de zaakvoerder, zei hij uit de hoogte dat hij dat zelf was en dat ik dus niks verder kon doen. Toen hij dan heel sarcastisch zei en nu verder nog iets vond ik het er echt over. Ik heb naar Corendon zelf gebeld en ze zeiden dat ik klacht moest neerleggen bij de klantendienst. Mijn vraag is? We zijn een volledige dag kwijt en komen de dag nadien maar aan in het hotel of er daar een compensatie voor staat. Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken en vind daar nergens iets over terug. Voor ik naar de geschillencommissie van Fod Economie stuur wil graag jullie mening. Volgens informatie die ik op het net gevonden heb en ook gehoord van de persoon bij Corendon zelf, moeten ze 2 weken op voorhand verwittigen. Wij vertrekken op 28/09/15 dus zijn die 2 weken niet gerespecteerd. Brief afgestempeld door de post op 21/09/15. Het is de vierde maal dat we via Corendonshop gaan en waren altijd heel tevreden. We hebben zelf eens een reis moeten annuleren voor een spoed operatie van mijn man en alles is heel correct geregeld. Vind het nu heel jammer dat dit voor mij een negatief beeld heeft van Corendon, misschien groot en sterk genoeg zijn, dus wat kan een klant meer of minder hen schelen. Het zet in ieder geval een serieuze domper op mijn vakantiebestemming.
Ik zal dit ook doorsturen naar Corendonshop, want ik vind nergens een leesbevestiging. Dan heb ik een wettelijke mail om op terug te vallen.

Bedankt voor de opvolging.
Met vriendelijke groeten,
Van der Cruyssen Yvette

Van der Cruyssen Yvette

Beste mevrouw, mijnheer,

mijn klacht gaat over het volgende. Vandaag kreeg ik mijn flight coupons. Reservation num: 3206610.1. Bij mijn boeking en bevestiging mail was het vertrek uur 06.05 en op flight coupons staat 18.20. Ik kan begrijpen dat er verandering gebeurd in de vluchten, maar graag had ik toch een seintje gekregen over deze verandering. Toen ik naar het reisagentschap belde om uitleg had ik de heer Peter Meivis aan de lijn, corendonshop. Hij was heel kort en onvriendelijk op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd werd over deze verandering. Ik ben zelf zelfstandig, dus klantenservice en klantvriendelijk staat heel hoog op mijn lijst. Toen ik vroeg naar de zaakvoerder, zei hij uit de hoogte dat hij dat zelf was en dat ik dus niks verder kon doen. Toen hij dan heel sarcastisch zei en nu verder nog iets vond ik het er echt over. Ik heb naar Corendon zelf gebeld en ze zeiden dat ik klacht moest neerleggen bij de klantendienst. Mijn vraag is? We zijn een volledige dag kwijt en komen de dag nadien maar aan in het hotel of er daar een compensatie voor staat. Ik heb in de algemene voorwaarden gekeken en vind daar nergens iets over terug. Voor ik naar de geschillencommissie van Fod Economie stuur wil graag jullie mening. Volgens informatie die ik op het net gevonden heb en ook gehoord van de persoon bij Corendon zelf, moeten ze 2 weken op voorhand verwittigen. Wij vertrekken op 28/09/15 dus zijn die 2 weken niet gerespecteerd. Brief afgestempeld door de post op 21/09/15. Het is de vierde maal dat we via Corendonshop gaan en waren altijd heel tevreden. We hebben zelf eens een reis moeten annuleren voor een spoed operatie van mijn man en alles is heel correct geregeld. Vind het nu heel jammer dat dit voor mij een negatief beeld heeft van Corendon, misschien groot en sterk genoeg zijn, dus wat kan een klant meer of minder hen schelen. Het zet in ieder geval een serieuze domper op mijn vakantiebestemming.
Ik zal dit ook doorsturen naar Corendonshop, want ik vind nergens een leesbevestiging. Dan heb ik een wettelijke mail om op terug te vallen.

Bedankt voor de opvolging.
Met vriendelijke groeten,
Van der Cruyssen Yvette
Gegevens: sensueeltjezaffelare@hotmail.com
Kluizestraat 9
9080 Zaffelare
België

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice Corendon Airlines

Hulp nodig met het vinden van klantenservice Corendon Airlines?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu