ContactCare is een telefonische antwoordservice die kan worden ingesteld door bedrijven of instellingen. ContactCare is gespecialiseerd in relatiebeheer en klantcontact. Het doel van het bedrijf is de bereikbaarheid van de bedrijven of instellingen die ContactCare inhuurt, te vergroten en te optimaliseren. Ook wordt het klantcontact geprofessionaliseerd door ContactCare.
ContactCare werkt met een contactcentersoftware-pakket, waardoor de klanten van de bedrijven en instellingen die bij ContactCare zijn aangesloten hun bedrijfsresultaat kunnen optimaliseren. De klanten die bellen naar ContactCare worden vriendelijk te wordt gestaan en worden goed geholpen. Het bedrijf heeft zowel kleine als grote organisaties als klant. ContactCare heeft een one-stop-shop opgezet, waardoor de verschillende diensten die ContactCare aanbiedt, goed met elkaar gecombineerd kunnen worden. De diensten die ContactCare aanbiedt zijn de volgende; Telefoonservice, Klantenservice, Outbound, Telefoonnummers, VoIP en Contactcentersoftware.
ContactCare is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 uur tot 22:00 uur. Ook is zij bereikbaar op zaterdag en zondag van 9:00 uur tot 18:00 uur. Door deze openingstijden kunnen klanten tussen deze tijd bellen naar uw bedrijf. Op die manier kunnen de klanten toch te woord worden gestaan. Door de openingstijden zorgt ContactCare voor een optimale bereikbaarheid via de telefoon, email, chat, social media en post.
ContactCare is op verschillende manieren te bereiken. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amersfoort. Indien u dit kantoor wenst te bezoeken, kunt u het volgende adres gebruiken: Piet Mondriaanplein 23, 3812 GZ Amersfoort. Mocht u ContactCare willen aanschrijven kunt u uw brief adresseren aan: ContactCare B.V., Postbus 279, 3800 AS Amersfoort. Ook is ContactCare telefonisch te bereiken, via het telefoonnummer 033-7440044. Dit telefoonnummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 8:00 uur tot 22:00 uur. Tevens is er de mogelijkheid om een belverzoek te doen via de website. U kunt dan uw telefoonnummer en uw naam achter laten, ContactCare zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. Ook kunt u een mailverzoek doen via de website. U dient dan via de website een bericht achter te laten, waarna ContactCare contact met u op zal nemen. Tenslotte is er een online contactformulier die u kunt gebruiken om in contact te komen met ContactCare. U dient dan uw bedrijfsnaam, naam, e-mail adres, telefoonnummer en vraag achter te laten en een code in te vullen. Indien u dit formulier heeft verzonden, zal ContactCare ook zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Het klantenservice ContactCare telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice ContactCare