U zocht: klantenservice C1000

Hulp nodig met het vinden van klantenservice C1000?

Bel 035-2046666

klantenservice C1000

Beoordeling:

klantenservice C1000
0,0 rating based on 12.345 ratings
Overall rating: 0 out of 5 based on 0 reviews.

Bel nu

Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL

Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.

 035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.

C1000 is een supermarktorganisatie die in 1977 ontstond in Dokkum. De ondernemer Germ Kloosterman wilde zijn Centra-zelfbedieningswinkel uitbreiden tot een supermarkt en kreeg deze kans toen een naastgelegen pand vrijkwam. Twee jaar later was de C1000 geboren via inkooporganisatie Schuitema en werd daarmee een concurrent van de Albert Heijn. C1000 staat voor betaalbaar, efficiënt en persoonlijk boodschappen doen en doet er alles aan om aan deze missie te kunnen voldoen, bijvoorbeeld door het C1000 huismerk en het vers inkopen van producten. Ook de Voordeelstraat is belangrijk in deze missie.

Zonder klanten was de C1000 niets geworden, en daarom is het belangrijk dat de C1000 klantenservice hun klanten zo goed mogelijk te woord staat en hen bij kan staan met hun problemen en vragen die met de supermarkt te maken hebben. Een manier om dit te bereiken is de veelgestelde vragen sectie op de website. De antwoorden die u hier vindt zijn de uitwerking van vragen als hoe u de Mijn C1000 app kunt downloaden, die uw producten op looproute sorteert. Ook inhoudelijke vragen over de app, zoals het aanpassen van de volgorde van producten, het wisselen van boodschappenlijstjes en het synchroniseren van uw lijstje met die van medegebruikers kunt u hier vinden. Natuurlijk zijn er ook vragen over de overname van de Jumbo, het aanbod en het assortiment en aanbiedingen en acties te vinden.

In het geval dat uw gezochte antwoord niet op de website staat, kunt u ook gebruikmaken van de C1000 klantenservice door het digitale contact formulier in te vullen. Via het formulier kunt u uw naam, adres en telefoonnummer doorgeven en wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Voor het stellen van uw vraag of opmerking kunt u kiezen tussen vijf verschillende categorieën: aanvraag, compliment, klacht, opmerking of vraag. Elke soort is welkom en C1000 helpt u graag!

Als het digitale contact formulier niet snel genoeg werkt of u het gevoel heeft dat u uw vraag beter kunt verwoorden over de telefoon, kunt u gratis bellen naar de C1000 klantenservice via 0800 – 0230363. Dit nummer is, in tegenstelling tot veel bedrijven, gratis te bereiken en levert u geen torenhoge telefoonrekening op. Het nummer is echter alleen te bereiken via een vaste telefoon: let hierop voordat u een telefoontje pleegt! Zoals eerder aangegeven, staat C1000 ook altijd open voor klachten en opmerkingen. Deze helpen het bedrijf te groeien! U kunt uw klachten of opmerkingen doorgeven door te bellen of een schriftelijke klacht in te dienen en op te sturen naar het volgende adres: C1000 Consumentenservice, Postbus 1000, 3800 BA Amersfoort. Ook kunt u hier uiteraard het digitale contactformulier voor gebruiken. Uiteraard is het ook mogelijk om bij uw filiaal langs te gaan.

Het klantenservice C1000 telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice C1000

Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice C1000. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice C1000, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

Schrijf een beoordeling

Name
Email
Review Title
Rating
Review Content

Bianca Goedegebuure

Ik wilde even iets aangeven.
De C1000 volkoren knäckebröd is verandert van verpakking maar ook van smaak!!
Dat vind ik heel vervelend. Kocht altijd eigen merk omdat ik die het lekkerste vond.
Nu vind ik ze smakeloos en echt niet meer lekker.
Vind dit zo jammer!!

Kim

Hoi,

Wij zijn aan het sparen voor pakket zegels van c1000 voor het boodschappenpakket.
Nu heb ik zegelstjes gekregen van mijn moeder
Van uit Amersvoort.. Maar die zegeltjes zijn grijs en ik heb zelf mijn kaart
Bijna vol met gele stickers.. Klopt het dan dat de zegels in andere steden een andere kleur hebben?! Mvg Kim in den bosch

Kees Koens

Bij mijn c-1000 heb ik goed contact met de medewerkers. Zij wijzen aan waar je voor bepaalde producten moet zijn. Nadeel vind ik, maar dat schijnt in alle supermarkten zo te zijn, dat het vakken vullen gebeurt waar de klant bij is, dat betekent soms dat je (ik heb een rollator) ergens niet goed bij kunt, hoewel de medewerkers je er de ruimte voor geven als je erom vraagt. Qua medewerkers: uitstekend !

c.m.j.Belt

Ben bezig geweest met het supermarkt onderzoek maar de vraag hoeveel% ik bij de desbetreffende winkel haal en bij een eventuele andere winkel werkt niet ik haal 100% bij de winkel in Haastrecht en 0% bij een ander. als ik het een invul en dan de anderen wil invullen verwijnt het eerste en kan je niet verder met het onderzoek.

mulders

na al meerdere malen in de c1000 vinkenhofstraat venlo te zijn geweest en de aan geboden actie er dan gewoon niet is dagen achter mekaar,ook al een klacht van ingedient bij de telefoon dienst van c1000,heb ik deze week weer het zelfde mee gemaakt je wordt bij de c1000 als klant niet serieus genomen ook mijn klacht die ik in gedient heb nooit niets van vernomen,ik ga nu de ombuds man inschakelen,vindt dit schandalig.

E.G. de Bies

Zijn altijd vriendelijk en hulpvaardig.

Gijsbertse

geweldige assortimenten.

Boot

geachte Lezer,

Bij deze wil ik een klacht indienen over de filiaalhouder Dhr. Houben van C 1000 te Maastricht op het Voltaplein.
Dhr weigerde mijn schoonmoeder Mw. Hardy om gebruik te maken van het toilet, mijn schoonmoeder is 82 jaar en in bezit van de Gemeente afgegeven kaart over maag-darmziekte bij het vertonen van deze kaart mag haar de toegang tot toillet waar dan ok niet verboden worden, toch deed Dhr. Houben dit. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak heb al mijn boodschappen laten staan en U pand verlaten. Maar ik laat het hier niet bij en ik verzoek U deze mail ook aan de algemene directeur Schuitema te laten lezen en wacht op een reactie van U.
ik ben zo kwaad over dit klantonvriendelijk gedrag van deze heer hij moet nodig op cursus hoe ga iki met klanten om.
Verder maak ik dit kenbaar bij de stichting darmzikete.
Marleen Boot

wendor

hallo beste c1000 ik wil vragen waarom nog steeds folder kregen in apeldoorn ik woon in apeldoorn hier geen winkelen meer van u dus ik wil graag weten als geen winkel heeft maar wel folder ontvangen
groten wendor

E.Muns Zwart

Wij zij opzoek naar een c1000 winkel ,wij wonen zelf in dalfsen. Onze dochter hebben beide een gluten en lactoseintolerantie en de bouillonblokje 8 710408 198354 konde wij goed gebruiken. Waar kunnen we ze nog halen of bestellen .
bij voorbaat dank.

met vriendelijke groeten . Hoe kunnen wij nu een waardering geven voor iets waar nog geen antwoord op is gegeven.
e.muns zwart.
0529 471443

Contact

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bedrijven

U zocht: klantenservice C1000

Hulp nodig met het vinden van klantenservice C1000?

Bel 035-2046666

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu