Booking.com contact
Beoordeling:
Hulp nodig met het vinden van Booking.com contact?
Bel 035-2046666
Beoordeling:
Bellen kost 100cpm. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden. Doorschakeldienst van Cadena Xtra SL
Dit is de oplossing als u snel telefonisch contact wilt opnemen voor openingstijden, contact informatie, storingen, telefoonnummers en/of klachten. Wij helpen u snel en accuraat. Nummerinformatiedienst BV, Koninginneweg 11 1217KP Hilversum. Abonneeservice.
035-2046666 kost € 0,90 per minuut. Dit tarief geldt ook als u bent doorverbonden.
Wilt u contact opnemen met de customer support van Booking.com? Dan bent u op deze website aan het juiste adres. Hier vindt al alle contactinformatie die u nodig heeft. Het hoofdkantoor van Booking is gevestigd aan de Herengracht 587, 1017CE in Amsterdam. De klantenservice is te bereiken om diverse redenen. Heeft u bijvoorbeeld een accommodatie geboekt waar u een vraag of klacht over heeft? Wilt u weten hoe u een factuur kunt betalen? Of heeft u meer informatie nodig over de diensten van Booking? Neem dan gerust contact op met Booking.com via het officiële telefoonnummer.
Booking is een aanbieder van reizen, vakanties, hotels en appartementen. Bent u een reiziger en heeft u iets geboekt via Booking.com? Dan is de klantenservice telefonisch bereikbaar via 027 – 00 67 00. Bent u een hotel- of appartementeigenaar? Neem dan contact op met Booking.com via het telefoonnummer 027 – 00 67 87. Verder krijgt u als accommodatie-eigenaar altijd een persoonlijk financieel telefoonnummer toegestuurd. Hier kunt u terecht met financiële vragen aan Booking.com.
Neemt u liever op een andere manier contact op met het customer center van Booking.com? Kies dan voor de verschillende online contactmogelijkheden. Zo kunt u een vraag stellen via diverse sociale media kanalen. Booking.com is op Twitter en Facebook actief onder de accountnaam @Bookingcom. Of maakt juist gebruikt van de uitgebreide FAQ op de officiële website. Hier vindt u snel een antwoord op de meest gestelde vragen aan Booking.com.
Het klantenservice Booking.com telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Booking.com
Belangrijke informatie:
NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservice Booking.com. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van klantenservice Booking.com, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.
Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.
A. Kisjes-Everts
Wij willen graag onze beoordeling voor Gites “Les Framboisiers” in Neufchateau intrekken. Wij hebben nu compensatie gekregen en willen graag onze beoordeling wijzigen m.b.t. het appartement.
B.M. van Gulick
Wij willen heel graag van 20 t/m 21 augustus een vierpersoonskamer boeken bij het hotel: Logis Burnel Et la Cle Des Champs In de plaats Nancy in Frankrijk.
Omdat we geen creditcard, vista of mastercard hebben kunnen we deze kamer niet boeken. Zouden we de kamer toch op een andere manier kunnen boeken?
L HOITING 542955
Graag wil ik een ander rekeningnummer opgeven waar de commissies vqnaf geschreven moeten worden.
Kunt u mij zeggen aan wie ik dat moet doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Lukkien Hoiting
Cardoen Tonny
Annulatie successfully submitted op 31/03/2014
nr. 895.613.084. 2 maand op voorhand.
Nu krijg ik toch een factuur van 425Eu, voor no-show?
Gelieve recht te zetten.
J. Bakker
Mijn vraag was: geef telefoonnummer van booking.com. U gaf zelf direct een wervende en wervelende beschrijving van booking.com, maar verwees mij naar de site van b.c. waar geen nummer op te vinden was doch slechts een overmaat aan ongevraagde info: veel gezoek maar geen resultaat. Beoordeling? Vette nul.
georgie greven
Ik heb een booking gedaan en visa gegevens doorgeven voor de betaling. Ik krijg een bevestiging van de boeking van de villa waar ik voor betaald heb met het verzoek bij aankomst cash te betalen?
Graag had ik hierover wat uitleg
Groeten Georgie
R.R. Willemse
Geachte mevrouw, mijnheer,
Sinds weken probeer zowel ik als mijn agent in Duitsland mijn appartementen uw site vermeld te krijgen. Via uw kantoor te Dusseldorf wordt telkens gesteld dat de site wordt vrijgegeven echter tot op heden is de service erg slecht. In dit geval kan ik mijn appartementen niet aanbieden en op mijn email berichten wordt gereageerd dat alles in orde is maar er wordt niets gedaan. Hierdoor loop ik inkomsten mis zeker de komende paasdagen. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend het nodige te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
R.R. Willemse
Haus Alte Rebe
www.moezelvakanties.com
U kunt mij bereiken op rowil49@hotmail.com
trijnriks@gmail.com
Vraag: bij onze reservering 2 kamers 4 pers hotel Romerbrucke Trier van 29 dec tot 2 jan 2014, willen we graag voor 1 kamer 1 dag eerder boeken en 1 dag eerder vertrekken. 28 dec – 1 jan. Lukt dat niet dan moeten we 1 kamer gaan annuleren. Ik kreeg geen gehoor bij het hotel zelf, wel een mail gezonden. resnr 549197602 pc 7824
kras
ik probeer te bellen maar dat lukt niet.
J.van Heeswijk
Wij hebben verkeerd geboekt, mijn man (86) heeft per ongeluk de verkeerde maand ingevuld ipv van Juni heeft hij Mei ingevuld voor Bayeux Novotel.
Hoe kunnen we dit oplossen.
Graag een reactie van jullie.
j.vanheeswijk2@upcmail.nl
We zijn in paniek
evert van de Pol
Hallo,
waarom kan ik niet met ideal betalen.
ik heb geen creditkaart.maar wil wel een hotel boeken.
graag reactie op ervandepol@hotmail.com
met vriendelijke groet
Evert
HJPA van Marion
Onze booking in Barcelona d.d. 7 op 8 september j.l. was niet aangekomen, gelukkig kregen we nog een kamer, maar dit is een slechte zaak, terwijl ik zelf wel een bevestiging had. Ik heb al eerder dit gemeld bij booking.com maar kreeg geen antwoord. Daarom nogmaals. Verder wil ik niet de hotels registreren, maar hoe kan ik afmelden, want het is me veel te veel werk om alles in te vullen, ik heb secht internet hier in spanje.!!!
Jans Raymond
Even dit melden ! Wij gaan regelmatig via booking .com , nu weer er staat DUIDELIJK wel betalen later ,ze hebben al van onze rekening het geld afgenomen !!!! Anulatie verzekering gratis ! NIET WAAR 101.70 Euro !! onze bestemming is ;Reims 51430 -Premiere Classe Reims-Tinqueux France !7 tot 10 december .
ASSYS
Dit is de tweede maal op 14 dagen dat ik een hotel boek en geen bevestiging krijg.
Gisteren heb ik een hotel gereserveerd voor 7 maart 2015 en heb
nog geen bevestiging.Dan ga ik naar klantenservice en voeg mijn reserveringsnummer 256.021.640 om te versturen en telkens laten die weten dat dit uit 9 cijfers is en probeer op nieuw.Dit zijn de juiste cijfers en toch kan ik niet versturen???
Begrijpen wie kan.
GUY ASSYS
wittebrood
U vroeg in uw mail van 3 januari om een beoordeling over het geboekte hotel den Wolsack in Mechelen. Die boeking was echter buiten u om geannuleerd en veranderd in hotel Elisabeth. Heette een upgrade. Heb u daarover gemaild maar (nog) geen reactie ontvangen…
Berwary
Geachte boking ik wel graag vakantie boeken naar Engeland allen ik heb geen creditcard kan u mij helpen voor oplossing zou u mij kannen bellen tel 0613778606. Soezdar@hotmail.nl
Platier
wij hadden gereserveerd Hotel City Meckenheim maar zijn daar niet gebleven in overleg met receptie. Reden was dat alles was gesloten, sauna, zwembad, fitness, Bar met biljart etc etc. Dan boek je special hotel met zwembad voor de kinderen is het gesloten.
Reserveringsnummer: 700161401
simone dobbe
Wij hebben al 3 reserveringen gemaakt bij jullie (849317497)(6157418)(665141405) mail adres is (simone_dobbe@hotmail.com) ik had graag die reserveringbevestiging ook in ’t Engels toegestuurd gekregen. Omdat wij geboekt hebben voor Nieuw Zeelandse vrienden. Dan kunnen zij het ook lezen en volgen. Graag hadden we nog meer nachtjes geboekt en misschien ook de vlucht . En misschien een auto huren
Hoop wat van u te horen. Vrgr Simone.
ingridengelkes@hotmail.com
Aangezien ik mijn appartement Casa “Oliva” in Rojales, Costa Blanca bijna 2 weken geleden in de verhuur bij Booking.com heb gedaan, wacht ik nog steeds op mijn lokale support team, om extra foto’s toe te voegen.
Ik hoop, dat er zo spoedig mogelijk een reaktie komt.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Engelkes
Lina Hille
Resnr 1086.594.816 Boeking L&H Plaza Santa Ana, budget studio 25-10/29-10.
Betreft onjuiste bevestiging van booking.com:
Budget Studio
voor Lina Hille (1 gast) Aanpassen
Gratis WiFi Rookvrije kamer
Douche • Koelkast • Toiletartikelen • Ventilator • Magnetron • Badkamer • Verwarming • Keuken • Flatscreen-tv • Kledingkast • Kookplaat • Broodrooster • Koffiezetapparaat • Handdoeken • Beddengoed. Grootte van bed(den): Tweepersoonsbed(den).
1)Volgens de booking op de site heb ik een bad geboekt en geen douche!!!! Graag ontvang ik een correctie bevestiging, die ter plaatse ook klopt. Ik accepteer geen fout.
2) Er staat ook uitzicht op de binnenzijde, maar vlgs de gastenbeoordelingen lijkt er geen raam te zijn. Dit is onacceptabel! Je kunt geen 4 nachten slapen in een kamer zonder raam.
Ik verzoek u dringend dit te verifieren en te herstellen, u betn verantwoordelijk voor de juiste gegevens bij de bevestiging, om problemen en teleurstelling ter plaatse te voorkomen.
Graag verneem ik binnen 48 uur de juiste gegevens, anders vind de creditcardbetaling voor mijn boeking onterecht. Alvast mijn dank voor uw service,
Lina Hille
de greeff
Waarom staat er nergens een tel.nr dat vanuit t buitenland te bellen is ?
fatin ibrahim
Hello,
I wont to change mij reservation from double room to trible room .reservationnummer is 1696222933 can or not.
thanks
fatinmorsy@hotmail.com
Ton Born
Afgelopen week verbleef ik met mijn broer in Avoca House, een B&B in Dublin, geboekt via Booking.com (ik heb al zeer vele accommodaties geboekt via jullie site en nooit problemen ondervonden). Deze accommodatie heb ik als volgt beoordeeld:
de ontvangst, het ontbijt en de kwaliteit van het bed waren prima, echter de kamer zelf was van extreem slechte kwaliteit, zeker gezien de prijs die we ervoor hadden betaald (130 EURO PER NACHT): we hadden de zolderkamer waar we alleen in het midden rechtop konden staan, een piepkleine badkamer met een veel te kleine douchecabine waar we nauwelijks gebukt in konden gaan staan), een toilet onder een schuin gedeelte waar recht opzitten niet mogelijk was en bovendien was alles behoorlijk aan een opknapbeurt toe: de verf was overal aan het bladderen en alle attributen zaten los. Al met al een ZEER slechte kamer voor een veel te hoge prijs. Graag had ik van u een reactie hieromtrent.
Met vriendelijke groeten,
Ton Born
Jacques J. van Miert
Ik ben een verwoed bezoeker en besteller van Booking.com, echter sinds een aantal weken is de site meteen van het beeld af,als ik iets wil gaan boeken.
Dus,als ik het beeld van Booking.com op het scherm krijg,is het ook weer gelijk verdwenen.
Erg lastig,ik weet niet bij wie de fout ligt.
Graag Uw aandacht hiervoor en een berichtje terug.
Mvg
Jacques
Hulp nodig met het vinden van Booking.com contact?
Bel 035-2046666