De Babyfoon Store biedt u advies over babyfoons, geeft u de top tien van de beste babyfoons in de wereld en helpt u graag met al uw vragen. U kunt dan ook het beste uw babyfoons bij de specialisten van de Babyfoon Store aanschaffen om er zeker van te zijn dat u met de goede aankoop naar huis gaat. De Babyfoon Store maakt deel uit van het bedrijf
Coolblue. Coolblue gelooft in kennis. In focus. In specialisme en groeien naar eigen zeggen door beter te worden. Sinds hun oprichting in 1999 doen zij daarom ook voornamelijk één ding: webwinkels maken waar zij trots op zijn. Inmiddels levert Coolblue consumer goods in de Benelux via ruim 323 gespecialiseerde webshops en 7 fysieke winkels. Dit is een aanpak waarmee zij al jaren op rij heel hard groeien in Nederland en België. De Babyfoon Store maakt deel uit van deze webshops. Om dit goed op orde te houden, is het dan ook van belang dat u makkelijk contact op kan nemen met de Babyfoon Store klantenservice.
Op de website van de Babyfoon Store vindt u ten eerste de veelgestelde vragen sectie. Hier vindt u alles wat u moet weten over babyfoons: welke het beste bij u past, welke accessoires u het beste kunt kiezen en hoe u uw bestelling bijvoorbeeld kunt wijzigen of annuleren. Ook kunt u uw pakketje online tracken en vindt u informatie over het bezorgen op zondag. Staat uw vraag er niet tussen? Via het contact formulier kunt u zelf contact opnemen met de Babyfoon Store klantenservice. Voor contact kunt u het formulier invullen op de website. Hier vult u uw naam, telefoonnummer, website en e-mailadres in en stelt vervolgens uw vraag, die te maken kan hebben met van alles. Het team zal hun best doen om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Zo kunt u daarna uw problemen zelf oplossen. Kunt u nog steeds het antwoord op uw vraag niet vinden? Er zijn ook andere mogelijkheden om contact op te nemen met de Babyfoon Store klantenservice.
Zo kunt u uw vraag 24 uur per dag en 7 dagen per week aan de Web Crew stellen op de Babyfoon Store Facebook. Deze manier van de Babyfoon Store klantenservice is niet alleen op Facebook te gebruiken, maar ook op Twitter: u kunt Babyfoon Store’s Webcare team bereiken via @CoolBlue_NL. Als de medewerkers van de social media pagina’s zo druk zijn dat ze ook hier geen antwoord op uw vragen kunnen geven, zijn er ook nog andere mogelijkheden.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Babyfoon Store klantenservice. U kunt bellen naar het nummer 010 – 7982075. Deze kunt u bellen tot 23:59 uur, zeven dagen per week. Dit kost u het normale tarief. Naast antwoord op uw vragen biedt Babyfoon Store u ook nog de mogelijkheid om hen gewoon een e-mail sturen via het contactformulier: zij trachten binnen vier uur te antwoorden. Ook kunt u terecht bij de Babyfoon Store Klantenbalie als u liever persoonlijk advies of antwoord op uw servicevragen wil. Deze vindt u in de winkels in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Rotterdam of Utrecht.
Het klantenservice Babyfoon store telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Babyfoon store