De grootste luchtvaartmaatschappij van Oostenrijk is Austrian Airlines. Deze luchtvaartmaatschappij voert vluchten uit vanuit de grote luchthaven in Wenen. Austrian Airlines werd opgericht in 1957 en de eerste vlucht van Austrian Airlines werd in 1958 uitgevoerd. Austrian Airlines is een lid van de Star Alliance, een alliantie van luchtvaartmaatschappijen. Samen met nog twee andere Oostenrijkse luchtvaartmaatschappijen vormt Austrian Airlines de Austrian Airlines Group. Deze groep is in 2009 gekocht door Lufthansa. Austian Airlines is niet alleen binnen Europa erg actief. Ook in de rest van de wereld kunt u Austrian Airline aantreffen. Zo vlieg Austrian Airlines naar verschillende bestemmingen binnen Europa, maar ook naar veel verdere bestemmingen. Met een Austrian Airlines vlucht kunt u bijvoorbeeld ook naar Ankara, Dubai, Teheran, Tel Aviv, Bombay, Colombo, Delhi, New York, Chicago, Tokio en Peking vliegen. Ook vliegt Austrian Airlines naar verschillende bestemmingen op de Canarische eilanden. De CEO van Austrian Airlines is Jaan Albrecht en het hoofdkantoor van de Oostenrijkste luchtvaartmaatschappij is gevestigd in Schwechat in Oostenrijk. Op dit moment heeft Austrian Airlines een vloot van 42 vliegtuigen, waaronder verschillende modellen van Airbus, Boeing en Fokker toebehoren. Hiernaast vlieg Austrian Airlines met een Bombardier Dash. Austrian Airlines vindt het erg belangrijk dat klanten helemaal tevreden zijn met de diensten die zij leveren. Een tevreden klant is namelijk de beste reclame. Het is dan ook niet gek dat Austrian Airlines klantenservice zeer hoog in het vaandel heeft staan. De Austrian Airlines klantenservice kunt u op verschillende manieren vinden. De gemakkelijkste manier om informatie over de Austrian Airlines klantenservice en informatie over Austrian Airlines zelf te vinden is via de website van Austrian Airlines. Dit is www.austrian.com. De Austrian Airlines klantenservice neemt klachten zeer serieus. Het is dan ook belangrijk dat klachten naar de juisten Austrian Airlines klantenservice gestuurd worden. Klachten moeten daarom ook allemaal naar hetzelfde postadres gestuurd worden: Austrian Airlines Feedback Management, PO Box 33, 1200 Vienna Airport, Austria. Hier zullend de juiste medewerkers van de Austrian Airlines klantenservice de klacht afhandelen. Het is echter ook mogelijk om een van de medewerkers van de Austrian Airlines klantenservice telefonisch te spreken. Dit is gewoon een Nederlandse klantenservice. Het is dus zeer gemakkelijk om uw vraag aan een van de Austrian Airlines klantenservice medewerkers te spreken. Dit kan van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 in de ochtend tot en met 17.00 in de avond. Mocht u liever een vraag aan de Austrian Airlines klantenservice per email versturen, dan is dit ook mogelijk. Hiervoor moet u contact opnemen via ahd.nl@austrian.com. De Austrian Airlines klantenservice zal zo snel mogelijk een reactie sturen op uw vraag, opmerking of tip. De Austrian Airlines klantenservice staat dus op veel verschillende manieren voor u, de klant, klaar.
Het klantenservice Austrian Airlines telefoonnummer en bijbehorend tarief is ook gratis beschikbaar.
NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij klantenservice Austrian Airlines