Wehkamp

www.wehkamp.nl

0900-8051

NL-Contact is niet verbonden of aangesloten bij Wehkamp
Wehkamp is een Nederlands postorderbedrijf. Het bedrijf werd in 1952 als ‘Wehkamp’s Fabriekskantoor’ opgericht door Herman Wehkamp in Slagharen. De artikelen, aanvankelijk matrassen en bedtextiel, werden door de klanten per post besteld naar aanleiding van advertenties in radiobodes en damesbladen. Ook het verzenden verliep via de posterijen. Wehkamp werkte daarbij vanuit een magazijn. Aanvankelijk werkte het bedrijf in Slagharen. Daarna werkte het bedrijf in Dedemsvaart. Momenteel werkt Wehkamp vanuit twee distributiecentra. Een distributiecentrum bevindt zich in Dedemsvaart. Vanuit hier worden kleinere artikelen verzonden. Het distributiecentrum waar grotere artikelen, zoals bruin- en witgoed en meubelen, vanuit worden verzonden, bevindt zich in Maurik. De website van Wehkamp is www.wehkamp.nl . Deze website is tegenwoordig een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V.. Deze Holding B.V. is het grootste online warenhuis van Nederland. De Holding B.V. heeft 1,7 miljoen klanten, 120 miljoen bezoekers per jaar en ruim 7 miljoen zendingen per jaar. Het is de marktleider in online winkelen. Het assortiment bestaat uit ruin 160.000 artikelen, verdeeld over Mode, Huis, Tuin en Do It Yourself, Elektronica, Entertainment en Huishoudapparatuur, Sport en Vrije Tijd en Mooi en Gezond. De merkwaarden van wehkamp.nl zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug. Wehkamp.nl heeft ongeveer 700 medewerkers in dienst. Bij het online winkelen hoort een online klantenservice. Wehkamp.nl heeft een informatieve en uitgebreide online klantenservice, waar de klant terecht kan met allerlei vragen. De klant kan haar vraag intypen, waarna de digitale medewerkster van Wehkamp Sanne de vragen beantwoordt. Ook kan je op de online klantenservice je bestelling volgen, je bestelling annuleren, de betaalmogelijkheden bekijken, informatie vinden over gespreid betalen, een rekening overzicht krijgen of een waardebon inwisselen. Kortom, de online klantenservice geeft antwoord op al je vragen. Mocht je het antwoord op je vraag niet op de website vinden, dan kan je ook de klantenservice van Wehkamp telefonisch benaderen. De medewerkers van de klantenservice staan graag voor je klaar en helpen je met al je vragen over je bestellingen of andere zaken. Als jij wilt weten hoe lang je nog moet wachten op jouw bestelling, vragen hebt over een waardebon, je iets wilt ruilen maar niet weet hoe dit moet of andere vragen hebt, schroom dan niet de Wehkamp klantenservice te benaderen. Zo weet je meteen waar jij en jouw bestelling aan toe zijn!

Belangrijke informatie:

NL-Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Wehkamp. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Wehkamp, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

10996

rating

0/5

quality

0%

reactions

0

Laat uw reactie achter
ja nee




Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0900-8051 kost 80cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.