Sudtours

www.sudtours.nl

0900-0606 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Sudtours
Sudtours is opgericht als familiebedrijf in 1981. Het bedrijf werd later overgenomen door Hans en Loes Mosselman. Sudtours werd in juni 2008 overgenomen door Sundio Group te Rotterdam. Het kantoor was vroeger gevestigd in Amsterdam en bestond destijds uit een vestiging. Het bedrijf is inmiddels een van de grootste Nederlandse vliegtouroperators. Sudtours verzorgt vakanties naar populaire vakantiebestemmingen rondom het Middellandse Zeegebied. Vanaf november 2012 is het mogelijk om via de website www.sudtours.nl en telefonisch (0900-0126) vakanties te boeken. Voorheen kon dat alleen via gerenommeerde reisbureaus. De overstap naar direct selling maakte het makkelijker een groter publiek te bereiken. Op www.sudtours.nl kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week online reizen boeken. Voor meer informatie over boekingen of reisinformatie kan er telefonisch contact worden opgenomen. Sudtours is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Indien u heeft geboekt ontvangt u binnen 24 uur een bevestiging op uw mailadres. Het is mogelijk om vragen te stellen per post, het postadres van Sudtours is: Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam. Het bezoekadres bevindt zich op Bahialaan 2, 3065 WC te Rotterdam. Met een account via de website, Mijn Sudtours, kan er extra informatie worden opgevraagd over uw reis. Bijvoorbeeld over de bestemming, de accommodatie of de status van de betaling. Wijzigingen van bijvoorbeeld vluchttijden worden tot een week voor vertrek vermeld in Mijn Sudtours. Indien wijzigingen optreden binnen een week voor vertrek, dan neemt Sudtours op een andere manier contact met u op. Indien u klachten heeft of ontevreden bent over de reis dan dient u dit direct te melden. Dit kan bij de receptie van uw accommodatie of aan de vertegenwoordiging van Sudtours. Indien de klacht niet ter plaatste opgelost kan worden dan is het belangrijk om een klachtenformulier in te vullen bij thuiskomst. De klacht kan uiterlijk binnen een maand na thuiskomst worden ingediend. De klacht dient gemotiveerd te worden en kan schriftelijk, per e-mail of per fax opgestuurd worden. Het opsturen van een klachtenformulier zonder verdere motivatie wordt niet in behandeling genomen. Na ontvangst van de klacht neemt Sudtours uw klacht in behandeling. Binnen een maand geeft Sudtours een inhoudelijke reactie op uw klacht(en). Indien u schriftelijk contact op wenst te nemen met Sudtours, kunt u uw brief adresseren aan: Sudtours Vliegvakanties t.a.v. afdeling Customer Support Postbus 1439 3000 BK Rotterdam. Het is ook mogelijk om telefonisch contact op te zoeken dat kan via het nummer: (0)10 2700 822. Het emailadres is customersupport@sudtours.nl. Als de klacht betrekking heeft op de totstandkoming van de boeking, dan kan deze uiterlijk binnen een maand na kennisname van de feiten worden ingediend.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Sudtours. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Sudtours, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

2338

rating

0/5

quality

0%

reactions

0

Laat uw reactie achter
ja nee




Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klanten service telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0900-0606 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.