EON

www.eon.nl

0900-8051

NL-Contact is niet verbonden of aangesloten bij EON
E.ON Klantenservice E.ON is een leverancier van gas, elektriciteit, warmte en energievoorzieningen in Nederland en België. Het doel van E.ON is om een zo efficiënt en schoon mogelijke energievoorziening te hebben. Zij noemen hun streven dan ook “Cleaner and Better Energy”. E.ON probeert dit doel te bereiken door betrouwbare diensten te leveren en hun producten tegen eerlijke prijzen aan te bieden. De E.ON klantenservice is een diensterverlening die hierbij helpt. De medewerkers van de E.ON klantenservice proberen zich dan ook verantwoordelijk te gedragen en zich zo realistisch mogelijk op te stellen. Plaats in de markt In de energiemarkt van Nederland en België is E.ON geen marktleider, maar bezitten zij over een klein deel van de energiemarkt in deze landen. Zij zijn bovendien een vrij nieuw bedrijf en zijn hier bovendien trots op. Bij de opwekkingscentrales van energie hebben zij ongeveer 550 medewerkers en in de Sales zo’n 380. Op deze manier kan E.ON zich zo optimaal mogelijk richten op de klanten en op hun omgeving. De E.ON klantenservice loopt over het algemeen dan ook heel goed door het persoonlijke contact dat zij met hun klanten hebben. Nederland E.ON is van oorsprong een Duits energiebedrijf dat is ontstaan vanuit een fusie tussen VEBA en VIAG in 2000. Sinds dat jaartal is E.ON dan ook actief binnen Nederland, toen het ‘Het Elektriciteitsbedrijf Zuid-Holland (EZH) voor een zeer groot bedrag overnam. Op dat moment werd de naam van het bedrijf dan ook veranderd in E.ON Benelux. Hoewel het bedrijf binnen Nederland en België geen marktleider is voor particulieren, is het wel een van de grootste energieleveranciers voor de zakelijke markt. In Zuid-Holland heeft het bedrijf zo’n 1900 MW opgesteld vermogen op de Maasvlakte. Hier wordt momenteel zelfs gewerkt aan een nieuwe centrale. De capaciteit hiervan wordt zo’n 1070 MW met een rendement van 46%. Aangezien het wereldwijde gemiddelde rendement van centrales die stoken op steenkool rond de 30% ligt, is dit aanzienlijk beter. Het hoge rendement komt doordat de centrale geen steenkool, maar poederkool als brandstof gebruikt om stoom te produceren. Deze drijft via een turbine de generator aan. De centrale zal daarnaast ook biomassa verstoken, naast steenkool. De centrale is eind 2013 in gebruik genomen. Centrales Het hoofdkantoor van E.ON bevindt zich in Rotterdam. Naast Rotterdam heeft E.ON nog centrales in Leiden, Den Haag, Delft, Rotterdam/Capelle aan de IJssel en de Galileistraat in Rotterdam. Ook heeft E.ON nog een kolencentrale op de Maasvlakte. België E.ON Benelux heeft naast dat zij in Nederland centrales hebben, ook in België nog centrales met in totaal een vermogen van ongeveer 940 MW. In de Belgische markt is E.ON voornamelijk actief in het zakelijke segment. Doordat E.ON in december 2009 een transactie met Electrabel België heeft gedaan, heeft E.ON een marktaandeel van bijna 10% op de Belgische markt verkregen. Hierdoor heeft E.ON een totale productiecapaciteit van 3600 MW gekregen in de Benelux. EO.N Klantenservice Voor zowel de zakelijke als de particuliere wereld is de E.ON klantenservice beschikbaar. Een professionele medeweker zal u hier te woord staan en u helpen waar nodig. E.ON probeert zo persoonlijk en realistisch mogelijk om te gaan met haar klanten, wat zorgt voor een goed functionerende klantenservice.

Belangrijke informatie:

NL-Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met EON. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van EON, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

1646

rating

0/5

quality

0%

reactions

0

Laat uw reactie achter
ja nee




Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0900-8051 kost 80cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.