AH

www.ah.nl

0900-8051

NL-Contact is niet verbonden of aangesloten bij AH
Albert Heijn is de grootste supermarktketen in Nederland, met meer dan 917 filialen verspreid over Nederland. Albert Heijn is onderdeel van de Koninklijke Ahold NV en heeft naast Nederland ook 22 filialen in België, 6 AH to Go winkels in Duitsland en een winkel op Curaçao. Albert Heijn is in 1887 in Oostzaan opgericht en sinds toen uitgegroeid tot de meest bekende en grootste supermarktketen van Nederland. Juist door dit explosieve aanbod en de groei van klanten, staat bij de Albert Heijn de klant hoog in het vaandel. Albert Heijn doet er dan ook alles aan om de klantvriendelijkheid kwalitatief zo hoog mogelijk te houden en laat dit zien via de Albert Heijn klantenservice. U kunt op verschillende manieren gebruik maken van de Albert Heijn klantenservice. Ten eerste is er de sectie “veelgestelde vragen” op de website. Een voorbeeld van deze vragen is de top vijf die vermeld staat, zoals vragen over de openingstijden van uw Albert Heijn filiaal of informatie over allergenen in de producten van de Albert Heijn. U kunt echter ook terecht voor klachten over de kwaliteit van uw aankoop of een klacht over het desbetreffende filiaal in het algemeen. Daarnaast maakt de Albert Heijn ook Allerhande Recepten – het kan natuurlijk voorkomen dat u hier ook een vraag over heeft. Ook voor deze vragen kunt u terecht bij de veelgestelde vragen. Ook kan Albert Heijn u Appie aanbieden: uw mobiele boodschappenhulp die aam uw persoonlijke wensen kan voldoen. Appie is te vinden op ah.nl/appie of via de Android of App store via uw smartphone. Deze persoonlijke hulp is fijn, maar er zijn natuurlijk ook veel vragen over. De Albert Heijn klantenservice heeft speciaal voor u ook in de veelgestelde vragen een sectie over Appie aangemaakt, waarin al uw vragen beantwoord worden. Onderwerpen die u zich hierbij kunt voorstellen zijn vragen over eventuele kosten die verbonden zijn aan het gebruik van Appie, of hoe Appie uw privacy waarborgt. U kunt het allemaal terug vinden op de website. In het geval dat u hier geen antwoorden op uw vragen kunt vinden, kunt u contact met Albert Heijn opnemen. Dit kunt u doen door middel van het contactformulier, waarbij u uw vraag handmatig in kan voeren, of door langs te gaan bij uw Albert Heijn filiaal als u bijvoorbeeld een klacht heeft over de bezorging van uw folder of een bonus actie die niet duidelijk is. Daarnaast is het mogelijk om contact op te nemen met de Albert Heijn klantenservice waar deskundige medewerkers voor u klaar zitten en u graag uit de brand helpen. Uw vraag komt na enige tijd terecht bij de verantwoordelijke persoon, zoals de voedingsleverancier, de webbeheerder van ah.nl of een technoloog. De Albert Heijn staat open voor klachten of opmerkingen die het bedrijf helpen groeien: het is het begin van een nieuwe start. U kunt contact opnemen door te bellen naar 0800-0305 of te mailen naar internetklantenservice@ah.nl. Ook kunt u Albert Heijn vinden op Facebook of op Twitter: @albertheijn.

Belangrijke informatie:

NL-Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met AH. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van AH, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

5091

rating

0/5

quality

67%

reactions

3

Laat uw reactie achter
ja nee




Reacties

Nel Boere 09-02-2013
waar zijn de wedgwood windsor kopjes te koop
E. Boer 13-12-2013
Fijn hoor een welkomstgeschenk per e-mail ontvangen op 13-12 als de actie al op 9- 12 gestopt is !!! Dat is nog eens goedkoop iets weggeven.
Tonnie van Breugel 10-11-2013
Ik heb mij ingelogd voor de nieuwe bonuskaart en deze is ook geactiveerd maar mijn man wil ook een nieuwe bonuskaart aanvragen maar dat lukt niet daar wij hetzelfde e-mailadres hebben. Wat moeten we nu doen om de nieuwe bonuskaart toch te activeren Laat mij a.u.b. dit zo snel mogelijk weten!! Een hartelijke groet van Tonnie van Breugel

Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klantenservice telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 0900-8051 kost 80cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.