Dell

www.dell.nl/

1884 (90 cpm)

NL Contact is niet verbonden of aangesloten bij Dell
Dell is in 1984 opgericht door Micheal Dell. Dell is, logischerwijs, ook naar hem vernoemd. Echter, tijdens de oprichting heette Dell nog niet Dell. Dell is namelijk opgericht als PC’s Limited, terwijl Micheal Dell nog steeds studeerde aan de Universiteit van Texas. Dit bedrijf was zo succesvol dat het voor Micheal Dell niet langer nodig was om naar de universiteit te gaan. Daarom besloot hij om op zijn 19e te stoppen met studeren om zich op deze manier zo goed mogelijk te concentreren op zijn inmiddels vrij succesvolle bedrijf. In 1985 produceerde het bedrijf de allereerste computer met een zelf ontworpen design, genaamd de Dell Turbo. Een van de redenen dat Dell zo uitermate succesvol heeft kunnen worden, is door het feit dat Dell werkt met een on demand bestellings-systeem. Dit houdt in dat een computer pas gemaakt wordt zodra de bestelling geplaatst is. Hierdoor blijven de voorraden uitermate laag, waardoor de voorraadkosten laag gehouden kunnen worden. Op dit moment produceert Dell niet alleen personal computers (PC’s), maar ook servers, workstations, hardware voor netwerken, PDA’s, verschillende soorten software, televisietoestellen, printers en ook monitoren. Ook hebben ze lange tijd smartphones geproduceerd, maar hiermee is Dell eind 2012 mee gestopt. Dell heeft klanten hoog in het vaandel staan, en vind het daarmee ook erg belangrijk dat de Dell klantenservice erg goed loopt. De Dell klantenservice is dan ook op veel verschillende manieren te bereiken. Zo kunt u de Dell klantenservice bereiken door te een email te sturen. De medewerkers van de Dell klantenservice zullen u dan binnen een werkdag en antwoord sturen op uw vraag. Wanneer uw vraag langer duurt om te beantwoorden, dus de medewerkers van de Dell klantenservice dit aan u laten weten. E-mailen naar de Dell klantenservice gaat via een speciale pagina op de website van Dell. Hier kunt u precies invullen waar uw klacht precies over gaat, waardoor hij sowieso door een van de Dell klantenservice medewerkers beantwoord zal worden die er verstand van heeft. Hiernaast is de post ook een onderdeel van de Dell klantenservice. U kunt dus nog, heel ouderwets, een brief sturen met uw vraag. Het antwoord zal dan een stuk langzamer gaan dan wanneer u een email stuurt. Een vraag naar de Dell klantenservice via de post is vooral aan te raden wanneer u geen beschikking heeft over email of telefoon, of wanneer u specifieke dingen mee moet sturen naar de Dell klantenservice. Natuurlijk kunt u de Dell klantenservice ook telefonisch bereiken. Dit kan op werkdagen tijdens kantooruren. Dus van maandag tot en met vrijdag van 8.30 in de ochtend tot en met 17.00 in de avond. Medewerkers van de Dell klantenservice zullen u dan zo goed mogelijk te woord staan. U kunt dus bij de Dell klantenservice terecht voor al uw vragen, opmerkingen, tips of klachten.

Belangrijke informatie:

NL Contact is de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met Dell. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar het telefoonnummer van Dell, of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder.

Wij zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers.

views

3693

rating

0/5

quality

0%

reactions

0

Laat uw reactie achter
ja nee




Bij nl-contact.nl vindt u dagelijks actuele informatie van klanten service telefoonnummers van de belangrijkste bedrijven, winkels en diensten, zodat u direct contact kunt opnemen met de klantenservice zonder te zoeken, te wachten of deze bedrijven te schrijven.

Bellen met 1884 kost 90 cpm (Plus de eventuele kosten als u een mobiele telefoon gebruikt).
Hetzelfde tarief geldt als u zich laat doorverbinden.
Het ontvangen van een SMS met de opgevraagde informatie is gratis.